2026-01-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Varför och hur skulle det vara farligt och lägga en tablett dbol under tungan? Med Bro science menas att man förespråkar något som fungerat för en själv. Om det löses upp under tungan eller inte beror på vilket bindemedel som används. Men det är bara och krossa tabletten till rent pulver.

Dbol är bra för Benjoo. Men han tar för stora doser. 10-15mg till frukost. Breakfast och champions. Ja man måste naturligtvis även äta.... Dbol är mer och se som ett kostillskott. Bra kost och det blir enorma ökningar.

Benjoo borde bulka upp sig ca 50kg. Minst. Han är ju 10cm längre än Lee Priest.

WHEN 21-YEAR-OLD LEE PRIEST REACHED ALMOST 300 LBS https://www.youtube.com/watch?v=31G8BcG_Nd8

Nuförtiden bulkar inte bodybuilders som dom gjorde på 90- början av 2000-talet. Bodybuilders var ju enorma vattenballonger offseason. Dom gäsposerade ofta I EXTREM offseason form.

Det vet jag ingenting om.

Men om du går in på Benjoos youtube så står det tydligt att han förespråkar bro science.
Överlag blir det farligt att gå efter och praktisera sådan information.
Citera
2026-01-25, 21:02
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det vet jag ingenting om.

Men om du går in på Benjoos youtube så står det tydligt att han förespråkar bro science.
Överlag blir det farligt att gå efter och praktisera sådan information.

Han tror han gör det. Men han väljer bara och lyssna på dom som är långt ifrån och vara framgångsrika. Dom som verkligen lyckats ljuger enligt han. Och det baserar han ENBART på vad dom säger om steroider. Enligt han är det bara hur mycket det är i sprutorna som har någon riktig betydelse. Han tränar och äter som en nybörjare. Han har ett träningsprogram nu. Pec dec, bänkpress maskin, triceps puch down och lite biceps. Naturligtvis i kabelmaskinen. Det håller han på och småpumpar med. Ochså dricker han en smoothie, kaffe och tar en cigg efter träningspasset. Någon gång äter han kyckling. Ibland med ris. Någon gång kan det väl bli en köttbit/biff. "Om han fuskar". Man blir vad man äter. Han är mer en kyckling än en köttbit/biff.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-25 kl. 21:04.
Citera
2026-01-25, 21:08
Medlem
Citat:
Han tror han gör det. Men han väljer bara och lyssna på dom som är långt ifrån och vara framgångsrika. Dom som verkligen lyckats ljuger enligt han. Och det baserar han ENBART på vad dom säger om steroider. Enligt han är det bara hur mycket det är i sprutorna som har någon riktig betydelse. Han tränar och äter som en nybörjare. Han har ett träningsprogram nu. Pec dec, bänkpress maskin, triceps puch down och lite biceps. Det håller han på och småpumpar med. Ochså dricker han en smoothie, kaffe och tar en cigg efter träningspasset. Någon gång äter han kyckling. Ibland med ris. Någon gång kan det väl bli en köttbit/biff. "Om han fuskar". Man blir vad man äter. Han är mer en kyckling än en köttbit/biff.

Ja han tar en hel del preparat. Men han har dock slutat med tren om han nu talar sanningen. Och slutat röka.
Håller med att han kör bara bröst biceps triceps.
Blir en komisk disco-fysik.
Största problemet är nog att han inte har ett mål med träningen.
Därför så underhålls tränar han endast.
Citera
2026-01-25, 21:32
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ja han tar en hel del preparat. Men han har dock slutat med tren om han nu talar sanningen. Och slutat röka.
Håller med att han kör bara bröst biceps triceps.
Blir en komisk disco-fysik.
Största problemet är nog att han inte har ett mål med träningen.
Därför så underhålls tränar han endast.

Jag tror hans mål med bodybuilding har med Youtube och göra. Idag finns det Youtube bodybuilders som tjänar otroliga pengar. Rich Piana startade det. Mina favorit Youtube bodybuilders är The Tren Twins. Dom tränar främst, med fria vikter. Otroligt starka i bänkpress, marklyft och knäböj. Absolut världselit. Och dom är bodybuilders främst. Påminner så mycket om The Barbarian Brothers på 80-talet.

The BARBARIAN BROTHERS The LIFE The LEGACY
https://www.youtube.com/watch?v=gCt1Bm6U9zw&t=11s

Amerikansk fotboll och brottning bakgrund. Precis som The Tren Twins. Otroliga talanger inom det med.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-25 kl. 21:38.
Citera
2026-01-25, 22:33
Medlem
Citat:
Han tror han gör det. Men han väljer bara och lyssna på dom som är långt ifrån och vara framgångsrika. Dom som verkligen lyckats ljuger enligt han. Och det baserar han ENBART på vad dom säger om steroider. Enligt han är det bara hur mycket det är i sprutorna som har någon riktig betydelse. Han tränar och äter som en nybörjare. Han har ett träningsprogram nu. Pec dec, bänkpress maskin, triceps puch down och lite biceps. Naturligtvis i kabelmaskinen. Det håller han på och småpumpar med. Ochså dricker han en smoothie, kaffe och tar en cigg efter träningspasset. Någon gång äter han kyckling. Ibland med ris. Någon gång kan det väl bli en köttbit/biff. "Om han fuskar". Man blir vad man äter. Han är mer en kyckling än en köttbit/biff.
Glöm inte benpressen han brukar lägga in på slutet av bröstpassen
Citera
2026-01-26, 14:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Glöm inte benpressen han brukar lägga in på slutet av bröstpassen

Ja den glömde jag. Det verkar han göra ganska ofta. Glömma träna ben. Han vanligaste träningspass nu verkar vara 2 set pec dec, 2 set bänkmaskin, 2 set triceps puch down och 2 set bicepscurl. Och ibland 2 set benpress. Och det här tränar han 2-3-4 dagar i rad ibland. Det är hans syn på högvolymsträning. Han tränar långt ifrån hårt. Viktiga är pumpen. Se pumpad ut på gymmet.

Pec deck var faktiskt en favoritövning för mig med en gång i tiden. När jag var tonåring. Och det fick jag en del skit för. Avslutade med pec deck. Jag borde använt hantlar som Arnold tyckte dom äldre. Och dom hade rätt. Arnold tränade hantelflyes med extremt djup och stretch och inte pec deck. Och han tränade pressar för bröst med skivstång och inte hantlar. Och han hade bra bröstmuskler.

För att citera Arnold: "If you want to build a beautiful chest. You need to fly."
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-26 kl. 14:35.
Citera
2026-01-26, 18:56
Medlem
PingPongZongs avatar
Börjat och dyka upp Youtube videos i mitt flöde. Trodde det var Banjoo som använt AI för och se ut som han hade muskler. Men är visst en norsk kille vid namn Henrik som startat en Youtube kanal. I profil ser han ut som Benjoo. Skallform och skägg.

https://www.youtube.com/@HenrikLift

Om Benjoo haft dom gener som han säger sig ha så skulle han kunnat se ut som den här killen.
Citera
2026-01-26, 19:06
Medlem
Benjoo måste ju nästan vara ett konstprojekt, jag tror han trollar oss alla faktiskt. Säkert natty egentligen också
Citera
2026-01-26, 19:09
Medlem
Citat:
Börjat och dyka upp Youtube videos i mitt flöde. Trodde det var Banjoo som använt AI för och se ut som han hade muskler. Men är visst en norsk kille vid namn Henrik som startat en Youtube kanal. I profil ser han ut som Benjoo. Skallform och skägg.

https://www.youtube.com/@HenrikLift

Om Benjoo haft dom gener som han säger sig ha så skulle han kunnat se ut som den här killen.

Är nog inget fel på Benjoos gener, men han både äter och tränar som någon som inte försöker, killen lyckas träna i en tjocktröja i Vietnam utan att bli svettig, det säger en del, och hur han stoltserar med att han är så duktig på att lyfta så han skadar sig inte, ja men det kanske är för att du kör vikter så låga att det är helt omöjligt att skada sig, även om bodybuilding inte handlar om att lyfta så tungt som möjligt så ser du ju ingen seriös byggare någonsin som inte lyfter mer än genomsnittliga hobbygymmare, speciellt inte efter att ha varit på gear i 6 år som Benjoo har.
Citera
2026-01-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Benjoo måste ju nästan vara ett konstprojekt, jag tror han trollar oss alla faktiskt. Säkert natty egentligen också

Ja kanske man kan misstänka det ibland.

Det roligaste han gjort enligt mig är när polisen tog hans gear.
Då började han tigga pengar via swish och lovade att inte köpa testo. Vilket han garanterat gjorde.
Eller när han erkände att han var Buzz Lightyear(alter egot som han pratat om i flera månader som tog steroider)

Underhållande kanal ändå. Det finns ingen som är så dum att vara öppen med sitt bruk av steroider.
Antagligen kommer någon reagera nu när han blivit kran för peptider.
Citera
2026-01-29, 08:47
Medlem
Pecdec, bröst, armar.
Axlar, armar.
Rygg baksida axlar armar.

Och ibland 1 set vader samt 3 set benpress med ett dropsett.

Jag vet inte hur kroppen fungerar på PED's men jag tror inte det är optimalt att köra överkroppen varje dag, möjigtvis om man låg på 1000-2000 överskott.

Sen snackar han om att han inte får bra pump som förut, inte så konstigt, bästa pumpen får man när muskeln vilat och "tömt" sig.
Citera
2026-01-30, 00:43
Medlem
Citat:
Ja kanske man kan misstänka det ibland.

Det roligaste han gjort enligt mig är när polisen tog hans gear.
Då började han tigga pengar via swish och lovade att inte köpa testo. Vilket han garanterat gjorde.
Eller när han erkände att han var Buzz Lightyear(alter egot som han pratat om i flera månader som tog steroider)

Underhållande kanal ändå. Det finns ingen som är så dum att vara öppen med sitt bruk av steroider.
Antagligen kommer någon reagera nu när han blivit kran för peptider.

Men spelar väl ingen roll om man är öppen eller inte om man inte är bosatt i Sverige. Men hur försöjer han ens sig utomlands?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in