2026-01-29, 18:12
Medlem
Har med ljus och lykta försökt få tag i de där sourcream-snacksen som säljs varma på i stort sett varje svensk biograf.
Bacon-varianten eller derivat av den går att hitta i vanliga affärer med vad det gäller de med sourcreamsmak har jag gått bet.
Några tips vart dessa finns att köpa?
Citera
2026-01-29, 18:18
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Lidl kanske? Större sorterade livsmedelsbutiker? Google..? 🤔
Citera
2026-01-29, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke
Har med ljus och lykta försökt få tag i de där sourcream-snacksen som säljs varma på i stort sett varje svensk biograf.
Bacon-varianten eller derivat av den går att hitta i vanliga affärer med vad det gäller de med sourcreamsmak har jag gått bet.

Sourcream snacksen var så jäävla goda för många år sedan, sen ändrade de receptet och inte samma krydda längre, blev nästan oätbara.
Citera
2026-01-29, 18:23
Medlem
Eurodiscos avatar
Citat:
Snacksen tillverkas av sundlings. Souercream-varianten finns ibland att köps på öob i genomskinliga påsar
Citera
2026-01-29, 18:32
Medlem
Tack för infon 👍🏻

Blir till att besöka den lokala ÖoB-butiken imorgon och inventera utbudet…

Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco
Snacksen tillverkas av sundlings. Souercream-varianten finns ibland att köps på öob i genomskinliga påsar
Citera
2026-01-29, 18:44
Medlem
Inhale82s avatar
Just sourcream smaken har jag dålig koll på.

Men när det kommer till baconsnacks så blir de konstigt nog godare ju billigare de blir.
Dollarstore, Ö&B, Rusta och andra billiga skitaffärer har väldigt goda baconsnacks.

Estrella och OLW kan dra åt helvete när det kommer till popcorn.
Sundlings gör fantastiskt mycket godare popcorn, jag har testat både smörsmak och cheddar och båda är outstanding.
Kommer testa hela Sundlings sortiment och se om det andra lever upp till hypen också.
Citera
2026-01-29, 19:05
Avstängd
kyrkstockens avatar
Strong, nickel...
Citera
2026-01-29, 19:23
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Brukade alltid beställa mina från internätt. Varmachips.
Har massor kvar, men gillar dom inte längre av någon anledning.

Man friterad dom själv i olja.
Citera
2026-01-29, 22:03
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Sourcream snacksen var så jäävla goda för många år sedan, sen ändrade de receptet och inte samma krydda längre, blev nästan oätbara.
Och varma. Mmmmm. Fan vad gött.

Fläskditon är lätta att hitta och värma själv men sauer-krim har jag inte sett.
Citera
2026-01-29, 22:11
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Strong, nickel...

Åhhh, fruktnickel, nån som vill smarra😂😂
Percy tårar👍👍
Citera
2026-01-29, 22:33
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco

ÖoB 15 spänn
Citera
2026-01-29, 22:39
Medlem
Lyzzas avatar
Googlade och hittade en butik som hette Gottes.

"Sundlings Spicy Sourcream snacks är både goda och packade med smaker som levererar hetta, sälta och syrlighet! Här finns de att köpa i flerpack i en kartong med 24 snackspåsar som innehåller 185g i varje! Deras krispiga och luftiga konsistens ger varje tugga en tillfredsställande crunch. De kryddiga snacksen kan förvaras i värmeskåp på bio för att ätas som riktiga hot snacks, eller enkelt serveras upphällda i skålar på fester!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in