Citat:
Ursprungligen postat av
sexyclasse
Katja verkar vara ganska van att ljuga och missleda. Uppdrag granskning gjorde för ett par år sen ett inslag om att hon plockade ut ersättning för sin ersättningslägenhet i Stockholm genom att skriva sig på annan adress. Väldigt osjälviskt och sympatiskt.
https://www.kkuriren.se/nyheter/sparreholm/artikel/sd-riksdagsledamoten-bor-i-sparreholm-pa-helger-far-ut-12000-per-manad-ersattning-jag-har-foljt-rege lverket/lw3pwz7j
Ja tack ska du ha för den upplysningen jag hade faktiskt glömt bort det där men när du skriver om det så kommer jag faktiskt ihåg det det var väl till och med så att hon blev uppsökt av någon känd journalist David Bass kanske det var?
Men inte ens där lyckas polisen och Sverigedemokraterna som parti ser att det är någonting som är riktigt fel på den här kvinnan det som jag har skrivit under hela kvällen här att denna kvinnan har inga spärrar alls.
Det är att skriva sig på olika adresser då kommer åt så mycket pengar som möjligt köra påverka och narkotika och ha narkotika på sig i sin handväska men ändå förnekar alltihop.
Hon har även tidigare blivit av med körkortet på grund av fortkörning men ändå!!!! Så fick kärringen sitta kvar och SD sade inget och justitieutskottet sade inget. Inte ens Säpo sade någonting fast då andra sidan så har ju de aldrig varit direkt kända för att vara de smartaste personerna heller.
Men det har alltså ändå funnits tydliga starka tecken på att någonting stämmer inte med den här kvinnan att det finns någon form av personlighetsstörning. Då är det riktigt skrämmande att vi har dessa bestämmande politiker som Katja.
Förlåt jag glömde ju nämna hennes detektivbyrå också där hade hon ju också lite konstiga idéer för sig med mystiska registerslagningar som hon inte får lov att göra ändå.
Men det enda polisen gjorde var att berätta för henne att det var olämpligt??
Polisen skulle ju för fan ha skrikit i öronen på kärringen att det här ger du fan i för det är ett lagbrott.
Men ingen ville säga någonting och ingen ville stöta sig med kola -katja.
Fy fan