Citat:
Ursprungligen postat av
SweKingCalle
Tar de en vanlig pundare med knark på sig så gör de väl husrannsakan ?
Finns säkert mer påsar i bil och hem ?
Det stämmer och det var precis vad jag och flera andra skrev om i tråden redan samma vecka som det här uppdragades varför de inte hade gjort någon husis hos Katja.
Nu har vi den här vidriga pulverhäxan haft en månad på sig att spola ner alla spår efter narkotika.
Den lata jävla polisen har inte ens förhört kvinnan? Men min stackars vän fick husis både i bilen utanför gymmet och i sin lägenhet när han påträffades med steroider efter träningen.
Men det kanske är så att det är skillnad på folk och folk eller folk och Sverigedemokrater?.
Dessutom brukar polisen hålla förhöret direkt och förhöra kvinnan eller mannen som är tagen vilka man har varit hos var man är på väg med bilen och var man har kommit ifrån.
Tycker det känns ovanligt mycket som att polisen och åklagaren har kört med silkesvantarna när det gäller den här lilla Katja?