2026-01-29, 16:45
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
hon kommer få riksdagspension på 80% av arvodet i femton år och det har det gode Tidö precis sett till att höja till 81 400:- i månaden så det går nog ingen nöd på henne.

Iofs får hon mer pengar om hon sitter kvar och hon har ju redan visat att hon inte har någon skam i kroppen.

Alkohol och droger däremot

Ja droger är ju dyrt och vad jag kan läsa mig till väljer hon att behålla sitt uppdrag i riksdagen trots att hon lämnar SD.

Där har man ju ett gott skäl till de höjda arvodena förövrigt. Våra kära riksdagspolitiker måste ju ha råd med sina droger och de har nog inte tid att ta sig an olika kriminella uppdrag för att bekosta dem.
Citera
2026-01-29, 16:46
Medlem
burialhexs avatar
"Jag står dock fast vid mitt uppdrag och kommer att fullfölja det förtroende som väljarna har gett mig genom att fortsätta som riksdagsledamot"

nej. du sitter kvar för att plocka ut din lön utan att ens besöka riksdagen. parasit tror jag det kallas.
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Hon lämnar alltså SD, men fortsätter sitt uppdrag som riksdagsledamot. Hon vill förvalta det förtroende väljarna gett henne. Så omtänksamt av henne.
Citera
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knor
Har vi narkomaner i riksdagen nu? Som kör bil när de är drogfulla.

Har hon ingen skam i kroppen?

Det har vi nog haft länge.
Citera
2026-01-29, 16:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Det kan hon anmäla Oisin Cantwell för.

Det SKA hon anmäla honom för.

Han skrev ”tros ha haft”. Inte att hon hade det. En viss skillnad.

Sen var hon ju ändå rattfull. Om än av narkotika som ju anses vara värre för en person i hennes ställning, med tanke på att narkotika är kopplat till gängkriminalitet.

Så hon har ju inte blivit lidande av just den formuleringen. Hon var trots allt rattfull. Om hon inte varit det skulle det så klart varit värre. Eller om man sagt att hon var rattfull pga narkotika och hon bara druckit alkohol. Men så var icke fallet.

Det han skrev var egentligen ”snällare” för henne politiskt.
Citera
Medlem
KurtSchweinsteigers avatar
Citat:
det enda jag skrivit om poliskåren är att det är osannolikt att dom ska ha planterat kokain i katjas handväska och i hennes kropp, samt legat på pass för att iscensätta en trafikolycka och gud vet allt som vissa stolpskott här skriver.

och den enda partiledaren med koppling till gängledare är ju Jimmie, så det ska väl vara han som satt dit henne då.

men då hade det ju varit lättare att bara peta henne från början.

så nä, Katja får nog ta sitt straff och avgå. skämmas tycker jag gott att hon kan göra en liten stund också
Han kanske har kopplingen men det är andra partiledare som har importerat kaozbruchorna som nu dominerar.
Citera
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Hon lämnar alltså SD, men fortsätter sitt uppdrag som riksdagsledamot. Hon vill förvalta det förtroende väljarna gett henne. Så omtänksamt av henne.
Någon som har en förklaring till varför ALLA som tvingats ur sina partier stannar kvar i riksdagen så länge de kan. Pengarna? Narcissister? Ångest?
Citera
2026-01-29, 16:50
Medlem
Citat:
ja shit

– Jag accepterar inte att bli dömd i offentligheten på lösa grunder, säger hon till Epoch Times.

vilken komplett skamlös människa

Det här citatet är ännu värre:
"Jag står dock fast vid mitt uppdrag och kommer att fullfölja det förtroende som väljarna har gett mig genom att fortsätta som riksdagsledamot."

Hon tänker inte att att köra drogpåverkad ändrat det?

Politiska vildar måste få ett slut. Vilken dåre.
Citera
2026-01-29, 16:50
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Så hon tycker inte hon har förbrukat det förtroende? Politiker alltså...

Nix
Haha fan inte oväntat det där alltså.

En hel galen kvinna dessutom poliskommissarie och sitter med och ger råd justitieutskottet och samarbetar med Säpo tycker inte att hon förtjänar att få sparken utan hon tänker sitta kvar som politisk Vilde för hon är fortfarande oskyldig säger hon

Är det här bara Sverigedemokraterna som har sådana här riktigt skickliga politiker eller finns det fler i de andra partierna som lyckas med samma escapader som SD?

Och det här var inte oväntat att hon skulle sitta kvar det här kunde jag räkna med för det är så mycket psykopatiska vibbar som kommer från den här kvinnan som jag har skrivit under flera inlägg tidigare att det här är arbogakvinnan 2.0.

Det måste ju kännas riktigt roligt för henne att gå till jobbet tyvärr ifall med tanke på att jag tror inte det är speciellt många som sitter bredvid henne och käkar lunch.
Ja förutom Ebba Busch då som fortfarande kommer vara Katjas bästa " vän på toaletten".
Citera
2026-01-29, 16:51
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Någon som har en förklaring till varför ALLA som tvingats ur sina partier stannar kvar i riksdagen så länge de kan. Pengarna? Narcissister? Ångest?

Skulle du säga nej till 80.000:- i månaden för att göra ingenting?
Citera
2026-01-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24

CASHEN MÅSTE IN.
Citera
2026-01-29, 16:52
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Men hon lämnar ju inte riksdagsplatsen, hon behåller platsen, och hon är tjänstledig från sitt vanliga jobb, och då går det inte att säga upp sig från sitt vanliga jobb, beviljas ett omställningsbidrag efter mandatperioden.

Undra hur länge pundare kan vara tjänstlediga ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in