Citat:
Ursprungligen postat av
aina08
Ska kolla om ja kan hitta någon ratt. Men de är januari, efter jul och en månad med massa oförutsedda utgifter så försöker hålla igen lite
Jag har just gjort 60 timmar och tycker inte jag gjort så mycket annat den här veckan.
Nästan 80.000 timmar är helt galet. Han lär ju inte köra lastbil på riktigt också i alla fall, för de lär han ju inte hinna med
Vill du ha lite annorlunda körning tror jag Norge är nåt.
Fin natur osv men smala och krokiga vägar, branta backar upp och ner. Det var en utmaning med tangenterna

Jo, kört en del i norge men inte mitt favoritområde ska tilläggas då dessa kringelkrokar till vägar gör en så trött.
Andra områden på kartan förstörs av dessa tullkontroller, viktkontroller, radarkontroller och allt vad det nu är, ibland hinner man inte ens upp i marschfart innan det kommer en ny kontroll.
Du har ingen kompis du kan låna ratt av då? Kollade snabbt på blocket och just nu hade priserna höjts rejält för just rattar av någon anledning. Fördelen med just Logitechs G29 är att den även har koppling, behövs för att kunna nyttja splitter på rätt sätt med 12 växlar. G29 har ingen växelspak som standard så den får man köpa till eller hitta ett kit som innefattar allt.
Du får ta det när ekonomin ser bättre ut helt enkelt.