Citat:
Nej det stämmer inte om du tänker efter, det är de från andra sidan som har spridit hat mot högern och inte velat lyssna på dem, utan bara skrikit rasist, nazist och fascist när de protesterat. Aldrig velat diskutera utan bara försökt tysta andra och försökt demonisera dem. Lite som du agerar väl. Bara epitet och hat mot andra.
Det finns människor som tycker precis tvärtom mot vad du gör. Som tycker att högern skapat hat och splittring. Att landet leds av fel regering.
Ändå gör de sin plikt och skyddar Sverige mot yttre hot. De skyddar alla i Sverige, inklusive dig. Tack vare deras insatser så fungerar samhället.
Du klarar inte av att delta i försvaret av landet, alltså är du oduglig.
Ändå gör de sin plikt och skyddar Sverige mot yttre hot. De skyddar alla i Sverige, inklusive dig. Tack vare deras insatser så fungerar samhället.
Du klarar inte av att delta i försvaret av landet, alltså är du oduglig.
Du tror väl inte att vänstern ska försvara landet, de mest inbitna vapenvägrare som finns. De står inte på Sveriges sida. de vill riva ned samhället skapa hat och konflikt och införa diktatur, så de kan tvinga alla att tycka som dem.
Men kan förstås se de mest inbitna till höger som problemet, även om de brukar vara de bästa soldaterna. Men om man då ser vänsterextremisterna som goda, är man inte riktigt klok. Aldrig hört talas om sovjet?
Så klart jag klarar av att försvara Sverige, men du måste förklara varför jag ska göra det och vilka jag egentligen ska försvara. Ska jag försvara vänstern som vill utplåna vita svenskar som folk, krossa deras traditioner och kultur. Som kallar dem för skit och vill trycka ned dem. De som hatar vita svenska män bara utifrån sin hudfärg och kön utifrån sin egen marxistiska rasbiologi. De som säger att vita människor är skyldiga till all värdens ondska. Varför ska jag försvara dem. Förklara.