2026-01-28, 13:32
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Spottade kaffet rakt ut 🤣

Är genuint nyfiken på hur hon fyller sina dagar.
Hahaha 😂😂

Jag med 👋 Allt är så oklart!!
Citera
2026-01-28, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Spottade kaffet rakt ut 🤣

Är genuint nyfiken på hur hon fyller sina dagar.
Haha hade varit sååå intressant om hon spelade in en video i form av ”följ med mig en vanlig jobbdag” som många andra på sociala medier gör.
Citera
2026-01-28, 15:02
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hon har väl en ”skitdag” igen, då kan man ju inte jobba. Inte ska man behöva jobba när man har en dålig dag 🙄
Citera
2026-01-28, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Haha hade varit sååå intressant om hon spelade in en video i form av ”följ med mig en vanlig jobbdag” som många andra på sociala medier gör.

Intressant vet jag inte..
Vaknar, tittar på L och suckar för hon har den jobbiga rutinen att vakna 03. Gör kaffe, blandar med en shitload av mjölk. Rotar i skåpet efter godis, kommer på hon inte ska äta godis. Får ont i huvudet och ringer vårdcentralen. Dom vill inte hjälpa henne med huvudvärk så hon blir jättearg och mår dåligt hela dagen. Repeterar vad hon ska säga, ringer igen och ger alla symptom på hjärntumör som hon googlat upp och begär MR. Ger L en burkmat och sätter henne i bilen så hon somnar. Passar på att besöka Rusta. Hemma och gör ett trött samarbete för Hello Fresh, äter själv. K och L får rester från gårdagen. Lägger L 17:30. Tittar på barnprogram. Sover i soffan till L vaknar kl 03. Repeat. Vassego!
Citera
2026-01-28, 15:20
Medlem
Hon känns inte alls 110% säker på att ”operationen” är rätt. Tror nog hon vill ha fler barn
Citera
2026-01-28, 15:26
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Intressant vet jag inte..
Vaknar, tittar på L och suckar för hon har den jobbiga rutinen att vakna 03. Gör kaffe, blandar med en shitload av mjölk. Rotar i skåpet efter godis, kommer på hon inte ska äta godis. Får ont i huvudet och ringer vårdcentralen. Dom vill inte hjälpa henne med huvudvärk så hon blir jättearg och mår dåligt hela dagen. Repeterar vad hon ska säga, ringer igen och ger alla symptom på hjärntumör som hon googlat upp och begär MR. Ger L en burkmat och sätter henne i bilen så hon somnar. Passar på att besöka Rusta. Hemma och gör ett trött samarbete för Hello Fresh, äter själv. K och L får rester från gårdagen. Lägger L 17:30. Tittar på barnprogram. Sover i soffan till L vaknar kl 03. Repeat. Vassego!
Hahaha, jag ser det framför mig 😂😂😂
Citera
2026-01-28, 15:27
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Hon känns inte alls 110% säker på att ”operationen” är rätt. Tror nog hon vill ha fler barn
Ja det känns väldigt oklart, som vanligt. Man undrar ju (även om jag varken har rätt till svar eller att ens påstå att beslutet är fel) varför dom inte testade med sitt sista embryo innan detta radikala beslut?
Citera
2026-01-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Ja det känns väldigt oklart, som vanligt. Man undrar ju (även om jag varken har rätt till svar eller att ens påstå att beslutet är fel) varför dom inte testade med sitt sista embryo innan detta radikala beslut?

Kan det vara så att Hanna vill ha fler barn men Kebaben bromsar? Han inser kanske att hon inte skulle klara av fler barn och att ansvaret kommer ligga på honom?
Citera
2026-01-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

Undrar också det. Bara det inte blir en ”hoppsan” graviditet sen.
Citera
2026-01-28, 15:36
Avslutad
Fy fan, hur länge ska vi behöva höra om den där operationen? Jag har aldrig hört någon älta så mycket. Fine, om du nu har bestämt dig för att göra det – men måste vi lyssna på alla dina analyser fram och tillbaka, hela tiden, bla bla bla? Ingen bryr sig. Gör det bara, eller låt bli – och tyst! Hon e så tråkig så d finns inte
Citera
2026-01-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Undrar också det. Bara det inte blir en ”hoppsan” graviditet sen.

Ja hur ska de ens skydda sig eftersom inga preventivmedel fungerar för henne? Märkligt att hon överhuvudtaget får igenom denna ”operation” när hon uttrycker sig som hon gör om fler barn. Nu försvinner väl den storyn om 3.. 2… 1.
Citera
2026-01-28, 15:48
Medlem
Verkar som de spenderar dagen i soffan framför tvn med fördragna gardiner, för Hanna är så nedstämd…. Hoppas det blir något av den där kontakten med VC härom dagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in