Trodde inte högerfolk läste Aftonbladet så är ändå förvånande.
Jag röstar på SD och kommer göra det i nästa val också och har ledsnat på Aftonbladet helt då deras nyheter är mer vänsterskruvade än SVT plus all deras irriterande reklam.
Kollar jag nyheterna så är det SVT och Expressen, ingen av dessa är bra men hos SVT så slipper man reklamen och allt skit om såpaskådisar och kändisar som jag skiter fullständigt i.
Ser jag någon intressant artikel som jag vill ha mer information om vad som egentligen hänt så går jag till Flashback för där får man oftast veta sanningen även om det kanske tar en stund.
Skulle aldrig i mitt liv betala för några nyheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Graavarg
Det kan nog också vara så att det finns de som förfäras över att så många SD:are läser Aftonbladet.
Det är ju nämligen vad siffrorna visar, de visar inte hur svenskarna skulle rösta i ett val, de visar vilka partisympatier som Aftonbladets läsare har.
Jag har levt med den missuppfattningen att SD:are "hatar" Aftonbladet, men det är helt tydligt fel. Relaterar man de här siffrorna till den senaste riktiga gallupen så är det ju en större andel av SD-väljarna än sosseväljarna som läser Aftonbladet. Intressant.
Är av samma åsikt, se ovan.