Citat:
Ursprungligen postat av
Waji
Vet inte om du är läskunnig. Jag skriver att hon ska sparkas ut och lämna om hon döms.
Än så länge har vi som du skriver #rapporteras # så det är väl en jävla skillnad.
Så sluta feltolka saker och ting. Men man måste bli dömd först och framför allt måste fakta fram då hon förnekar. Bevisen finns ju men ändå avvaktar åklagaren vilket är jäkligt märkligt.
Juholt blev heller aldrig dömd för något. Han var mig veterligen aldrig misstänkt för något brottsligt heller.
Han hade en tjänstebostad och ibland hade han besök av sin flickvän och kunde inte redogöra exakt för vilka nätter hon varit eller inte varit där. Var det så många nätter att hon borde varit med och betalat hyran? Det kunde han inte svara på. Sen var han på löpet varja dag i 9 månader tills han avgick.
Vad feltolkar jag kring Katja?
Hon ser ut att vara skyldig som synden. Hon har tidigare slirat med både moral, lag och svikit förtroendet väljarna och ämbetet gett henne.
Hennes enda "försvar" är att det är orättvist att det rapporterats om detta. Att hennes kriminalitet inte borde behandlas som ett allmänintresse.
Som sagt, hon går inte i förskolan, hon sitter som ledamot i justitieutskottet och är rådgivare till både säpo och riksspolisstyrelsen.