2026-01-27, 08:36
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja fast han kommer inte kunna leva på detta nya konceptet. Kräket kommer snart kräla tillbaka dit han hör hemma i förtal träsket

Den groteskt feta Badbollen överlever inte utan mobbning. Fetrövens knulldocka (som har orten dialekt) vill inte jobba, och är dyr i drift.

Ska bli intressant att se vad tattar-kärringen Zorita svarar på de mejl som hon fått, ang sin feta sons nätmobbning.
Citera
2026-01-27, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Anis don Demina har kört konceptet "löser problem" i flera år, och nu tycker Anjo, som är ett stort jävla problem hela han, att det är en toppenidé att köra detta på sin kanal. Tillsammans med Jockiboi, som om möjligt är ett ännu större, ej kroppsligen, problem än Anjo, skall dom alltså fixa sina mindre intelligenta följares bekymmer. Dom har väl för fan handledare på boendet som kan hjälpa dom?

Att Jockiboi hoppar på detta är ingen överraskning. Han har väl inte gjort något eget sedan han körde dagens runk och smorde in sig i bajs. Konstanta copys av andras program

Ja.. hade inte Anis haft detta konceptet så kanske jag hade tyckt att det var lite bra
men inte nu. Och dom som skriver in verkar vara barn/tonåringar eller påhittade frågor.
Nä inte ens när Anis kör det så lockar det.
Citera
2026-01-27, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja.. hade inte Anis haft detta konceptet så kanske jag hade tyckt att det var lite bra
men inte nu. Och dom som skriver in verkar vara barn/tonåringar eller påhittade frågor.
Nä inte ens när Anis kör det så lockar det.

Skall kolla senare ikväll eller i morgon. Jag har svårt att tänka mig att det är något bra
Citera
2026-01-27, 15:29
Medlem
Citat:
Skall kolla senare ikväll eller i morgon. Jag har svårt att tänka mig att det är något bra

Ska man gnälla på gubbens strumpor eller ska man bara vara tyst och plocka upp dom?

*rättar* Dom som skriver är medelålders kärringar som inte mår så bra
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-27 kl. 15:32.
Citera
2026-01-27, 17:38
Medlem
Citat:
Det är väldigt ovanligt att tvillingar föds på beräknad dag. Genomsnittligt sker förlossningen 2-4 veckor före

Det var just det jag funderade över, om ändrat datum med korrigering för flerbarnsgraviditeter eller inte. Få det låter välidgt tight annars. Men är han lurad elleer ine på barnen eller inte. Att en man kan gå med på att ta hand om en annan man barn är ju valfrit. Såvida han är medveten om det. Anjo var kanske så kär at han accepterade det, och jag ser inget fel i det, så länge det är valfritt. Men valde han fritt?
Citera
2026-01-27, 17:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Det var just det jag funderade över, om ändrat datum med korrigering för flerbarnsgraviditeter eller inte. Få det låter välidgt tight annars. Men är han lurad elleer ine på barnen eller inte. Att en man kan gå med på att ta hand om en annan man barn är ju valfrit. Såvida han är medveten om det. Anjo var kanske så kär at han accepterade det, och jag ser inget fel i det, så länge det är valfritt. Men valde han fritt?
Han blev stormkär i Lisen när hon tog hans oskuld vid 27 års ålder. Att han skulle ta hand om hennes ex två barn var nog något han sagt efter fläskpaddan ridit honom i en halv minut.
Citera
2026-01-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han blev stormkär i Lisen när hon tog hans oskuld vid 27 års ålder. Att han skulle ta hand om hennes ex två barn var nog något han sagt efter fläskpaddan ridit honom i en halv minut.

Så osker som han verkade var kändes det nog som en sista chans är. Annars hade han nog aldrig fått något.
Citera
2026-01-27, 18:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Så osker som han verkade var kändes det nog som en sista chans är. Annars hade han nog aldrig fått något.
Lite så.

Han har själv nyligen berättat att många tyckte han var cool i gymnasiet, ni som har sett hans rap battles och utseende förstår nog hur det egentligen låg till.

Hela hans kanal stinker mobbad som barn och ska nu ge igen när han lyckats skrapa ihop en arme på 200k medelålders sjukpensionärer.
Citera
2026-01-27, 19:16
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jävla vilka konstiga tics Anjo har, och Jocke ser ju helt påtänd ut ja!? Han har ju alltid solbrillor på sig så förstår inte varför han inte tog med dom nu?

Intressanta personer som kommenterar, säger ju en del om klientelet som följer dom två:
  1. En 63-årig kvinna som påstår sig vara 62 år.
  2. En kvinna 60+ utan tänder.
  3. Asiatisk kvinna i ~40-årsåldern, men ser ut som ett fakekonto.
  4. Möjligen en medelålders kvinna.
  5. Möjligen en medelålders kvinna.
  6. Medelålders kvinna som gissningsvis inte mår så bra.
  7. Medelålders kvinna som uppenbarligen inte mår bra.
  8. En kvinna som följer Rask.
  9. En kvinna i 35-årsåldern som inte direkt tillhör den akademiska eliten.
  10. En 60-årig kvinna.

Jeez, Hur. orkar. du? Hur har du tid att ens bry dig om sånt där?
Citera
2026-01-27, 19:31
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Jeez, Hur. orkar. du? Hur har du tid att ens bry dig om sånt där?
Jag antar att du känner dig träffad, synd för dig. Inte direkt som att jag la ner flera timmar på det där så ja, jag har tid.

Varför försvarar du hela tiden Anjo? Han är ju en sådan uppenbart vidrig människa som inte har några som helst positiva sidor.
Citera
2026-01-27, 20:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Badbollen ser allt annat än "välmående" ut. Chipstuttarna hänger och de mörka ringarna under ögonen signalerar inte direkt harmoni eller välmående.

Den feta grisen och hans sugga ser ut som de inte sovit ordentligt sedan dokumentären på SVT. Men enligt fläskberget och hans äckliga knulldocka är väl allt toppen. Det är bara kosten, fettet, hatarna, stressen, dramat och hela livsstilen som råkar synas rakt igenom det ohälsosamma paret.
Dagens lärdom: den överviktiga badbollen ser hälsosam ut under pågående missbruk.

Lisen är en snygg kvinna med 30kg överflödig hud runt höfterna, att hon är driven vars kall är att aldrig jobba och försörja sina barn är ett plus.

Linnea är ohälsosam och tydligen också undernärd, hon ser ut lite såhär.

https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article21373029.ece/ALTERNATES/s615b/0_h_MDRUM_COLOURISED_HOLOCAUST-6.jpg

Trollfabriken går på högvarv, dom feta kärringarna med stockar som lår full med celluiter har nu bestämt sig för att Linnea är ful, elak och undernärd
Citera
2026-01-27, 20:19
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Badbollen ser allt annat än "välmående" ut. Chipstuttarna hänger och de mörka ringarna under ögonen signalerar inte direkt harmoni eller välmående. Fattar inte Anjo att han inte bara kan äta och äta, fetknoppen måste bajsa också.

Den feta grisen och hans sugga ser ut som de inte sovit ordentligt sedan dokumentären på SVT. Men enligt fläskberget och hans äckliga knulldocka är väl allt toppen. Det är bara kosten, fettet, hatarna, stressen, dramat och hela livsstilen som råkar synas rakt igenom det ohälsosamma paret.

Med tanke på hur illa du tycker om Anjo och Lisen och hur mycket skit du spyr ur dig, är det jävligt märkligt att du kollar på dom. Har du självskadebeteende så sök hjälp istället. Stackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in