Anjos far är politiker om jag inte missminner mig, personlighetsdraget skitstöven verkar ligga hos hela tattarfamiljen.
Dom träffades i BL när Lisen vad gravid med hennes ex, tvillingarna som hon sen lurade Anjo var hans.
Lyxfällan berodde mycket på Lisens städfirma som gick i konkurs, hon hade stora skatteskulder hon vägrade betala, sedan har paret alltid levt över sina tillgångar.
Han var den enda som lyckades gå upp i vikt i BL, enligt honom var det för han inte hade skitit den dagen.
Vad har vi för datum? Det jag hört dem säga är att de blev tillsammans först EFTER BL. Och när slutade den, och när var barnen födda och vad hade de för vikt? Är det något man vet?
Intressanta personer som kommenterar, säger ju en del om klientelet som följer dom två:
En 63-årig kvinna som påstår sig vara 62 år.
En kvinna 60+ utan tänder.
Asiatisk kvinna i ~40-årsåldern, men ser ut som ett fakekonto.
Möjligen en medelålders kvinna.
Medelålders kvinna som gissningsvis inte mår så bra.
Medelålders kvinna som uppenbarligen inte mår bra.
En kvinna som följer Rask.
En kvinna i 35-årsåldern som inte direkt tillhör den akademiska eliten.
En 60-årig kvinna.
Nu har jag inte sett hans senaste video, men har gjort liknande reflektioner när jag kollat igenom Anjos kommentarsfält. Jag förstår inte riktigt varför kvinnor i övre medelåldern följer Anjo - kan ni förstå det? Vad i hans agerande på sociala medier är det man verkar uppskatta? Eller har Anjo stängt av majoriteten av hans manliga följare från att kommentera?
Nu har jag inte sett hans senaste video, men har gjort liknande reflektioner när jag kollat igenom Anjos kommentarsfält. Jag förstår inte riktigt varför kvinnor i övre medelåldern följer Anjo - kan ni förstå det? Vad i hans agerande på sociala medier är det man verkar uppskatta? Eller har Anjo stängt av majoriteten av hans manliga följare från att kommentera?
Någon tidigare i tråden trodde att det främst berodde på att kvinnor älskar skvaller. Sen är nog kvinnor mer benägna att "öppna upp sig" genom att kommentera kanske, och speciellt sådana där medelålders kvinnor som är sjukskrivna kan jag tänka mig. Känns verkligen som det där med "fibrokärringar" faktiskt stämmer haha
Sen så drar väl sig vissa kvinnor till idioter, personer med makt/pengar o.s.v. och om det är som så att kvinnorna inte blir upphetsade av idoterna så ska kvinnorna väl istället "hjälpa" dom... Så om någon inte får en tjej så är det ju bara att tatuera sig i ansiktet, sen våldta och mörda några personer, och så kommer man att få hur många kärleksbrev som helst sen i fängelset...
Hmmm…varför är det fler kvinnor som läser Hänt Extra än Teknikens värld…?
Drinking game: Läs igenom senaste veckans inlägg och ta en sup varje gång ni ser ”sinnessjuk”, ”% av befolkningen”, ”apor”, ”skrika i en äldre tants öra”
Jag har inte upprepat mig
OBS - Jag tar inget som helst ansvar för den alkoholförgiftning ni med stor sannolikhet kommer att dra på er -
Och nej, detta inlägg betyder inte att jag är något fan till den där korpulente niggern (Skilleras).
Zorita måste vara det tattigaste jävla förnamnet jag hört i hela mitt liv, finns bara två kategorier människor som skulle döpa sin dotter till det:
1. WT som vill ha ett uniiikt och zpeciEllT namn.
2. Zigenare…
Oavsett vilket som stämmer är hon väldigt olämplig i sin yrkesroll, jag hade verkligen inte gillat detta om jag haft en tonårsdotter på hennes skola (även ifall jag inte skulle haft en aning tidigare om vem Anjo var).
Var finns Anjos far i detta. Är han och Zorita ett par fortfarande eller när tog det slut? Har Anjo syskon? Anjos bakgrund i detta intresserar mig. Hur har han växt upp? Hans liv med skuldfällan och fläskfällan är intressant. Hur hamnar han i båda. Var frun Lisen med i båda? Berätta? Detta är som en roman
Detta är anjos far... Hans styvmor j*eanette escanila (vänsterpartister komiskt nog) satt dessutom i fängelse i israel för hon var med på båten ship to gasa.
Jävla vilka konstiga tics Anjo har, och Jocke ser ju helt påtänd ut ja!? Han har ju alltid solbrillor på sig så förstår inte varför han inte tog med dom nu?
Intressanta personer som kommenterar, säger ju en del om klientelet som följer dom två:
En 63-årig kvinna som påstår sig vara 62 år.
En kvinna 60+ utan tänder.
Asiatisk kvinna i ~40-årsåldern, men ser ut som ett fakekonto.
Medelålders kvinna som gissningsvis inte mår så bra.
Medelålders kvinna som uppenbarligen inte mår bra.
En kvinna som följer Rask.
En kvinna i 35-årsåldern som inte direkt tillhör den akademiska eliten.
En 60-årig kvinna.
Fattade först inte detta med medelålders kvinnor men nu såg jag.
Även jag är medelålders men detta är inget JAG vill ha mer av.
Vill jag ha så kan jag kolla Anis.
Vad har vi för datum? Det jag hört dem säga är att de blev tillsammans först EFTER BL. Och när slutade den, och när var barnen födda och vad hade de för vikt? Är det något man vet?
Dom träffades i biggest loser när Lisen bodde med sin blivande make. Dom hade planerat att gifta sig i maj samma år men så blev det inte. I Biggest loser pratar hon om att hon saknar sin sambo hemma men enligt Aftonbladet blev hon ihop med Anjo under biggest loser.
Hon bodde kvar i Stockholm när blev gravid, finalen var i januari, hon blev befruktad i början av februari, flyttade in hos Anjo i slutet av mars 2017 och födde barnen i början av november.
Det finns en intervju med Malou där Lisen och Pontus deltar. Det är då Juni och Malou frågar om graviditeten och säger att hon nu har gått 4 månader (uppladdad på YouTube 12/6) och man ser hur nervös Lisen blir när Malou börjar prata om månader och datum.
Dom träffades i biggest loser när Lisen bodde med sin blivande make. Dom hade planerat att gifta sig i maj samma år men så blev det inte. I Biggest loser pratar hon om att hon saknar sin sambo hemma men enligt Aftonbladet blev hon ihop med Anjo under biggest loser.
Hon bodde kvar i Stockholm när blev gravid, finalen var i januari, hon blev befruktad i början av februari, flyttade in hos Anjo i slutet av mars 2017 och födde barnen i början av november.
Det finns en intervju med Malou där Lisen och Pontus deltar. Det är då Juni och Malou frågar om graviditeten och säger att hon nu har gått 4 månader (uppladdad på YouTube 12/6) och man ser hur nervös Lisen blir när Malou börjar prata om månader och datum.
Lika seriöst som om Anders Eklund skulle sadla om till barnskötare.
Han är snart tillbaka påtänd framför kameran, skrikandes glåpord om div oskyldiga stackare.
Dagdrivaren Lisen lär vara den som hejjar på honom, pengarna måste in, hon VILL INTE jobba.
Badbollen är sönderstressad. Inte av samvete, utan av att ensam behöva försörja orten-Lisens ungar, som inte är hans.
Svetten rinner under chipstuttarna medan fetröven jonglerar mobbning, lögner och panik, för hemma sitter orten-Lisen och vägrar jobba, men aldrig vägrar hota med skilsmässa. Igen.
Anjo förklara hur han kan stå ut med stökigt hem, tills "senare", men om frun inte kan stå ut med ett stökigt hem... då är det fruns fria vilja att plocka undan efter Anjo.
Antidepp-pillren hjälper Anjo att aldrig skämmas över sånt han laddar upp på nätet.
Anis don Demina har kört konceptet "löser problem" i flera år, och nu tycker Anjo, som är ett stort jävla problem hela han, att det är en toppenidé att köra detta på sin kanal. Tillsammans med Jockiboi, som om möjligt är ett ännu större, ej kroppsligen, problem än Anjo, skall dom alltså fixa sina mindre intelligenta följares bekymmer. Dom har väl för fan handledare på boendet som kan hjälpa dom?
Att Jockiboi hoppar på detta är ingen överraskning. Han har väl inte gjort något eget sedan han körde dagens runk och smorde in sig i bajs. Konstanta copys av andras program