2026-01-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygkatt
Det har jag också hört från åtminstone 2 oberoende källor. Så helt osant kanske det inte är.
Tvätteri databutik och bordell?
Citera
2026-01-24, 10:02
Medlem
Citat:

Mannen förefaller vara engagerad i flera olika verksamheter. Tänk på alla människor som har fått sina nakenbilder spridda på nätet – vilket trauma det kan innebära
Citera
2026-01-24, 11:30
Medlem
Citat:

Riktigt sjukt om dom ryktena stämmer!

Om har har kopierat ill sig bilder från kunders datorer så hoppas jag han åker dit på det nu också.

Dock hyfsat lätt att gömma saker digitalt. Dvs någon som jobbar med it kanske har tänkt ett steg längre än lägga dom på en öppen hårddisk.
Citera
2026-01-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golgnar55
Enligt vad jag har hört ska det finnas ett rum ovanför tvätten där hon påstås ha tagit emot kunder på kvällar och helger, men detta är obekräftat.
Äger han fortfarande den kemtvätten?
Citera
2026-01-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Äger han fortfarande den kemtvätten?

Ja de gör han, han har anställda som jobbar där nu
Citera
2026-01-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ja de gör han, han har anställda som jobbar där nu
Stackare till anställda, de lär väl bli arbetslösa inom kort om han fortsätter äga inrättningen.
Citera
2026-01-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Stackare till anställda, de lär väl bli arbetslösa inom kort om han fortsätter äga inrättningen.
Blir han dömd lär nog en del kunder överväga om de vill göra affärer med en dömd sexbrottsling. Samma gäller för datorbutiken. Inte många föräldrar som låter sina barn gå dit då.
Citera
2026-01-24, 21:17
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillyTilly
Hade nog inga nakenbilder där men ändå sjukt att han kanske ha gått igenom ens privata bilder i jakt på sånt!
Han är säkert inte den enda datorfixaren som söker igenom kunders hårddiskar för att hitta nakenbilder. Jag är säker på att många som köper en begagnad dator gör samma sak i hopp om att hitta nakenbilder på säljaren och dennes flickvän/hustru/tjejkompisar.
Citera
2026-01-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keramik-Kalabalik
Han är säkert inte den enda datorfixaren som söker igenom kunders hårddiskar för att hitta nakenbilder. Jag är säker på att många som köper en begagnad dator gör samma sak i hopp om att hitta nakenbilder på säljaren och dennes flickvän/hustru/tjejkompisar.
Det är högst otroligt att en frisk fungerande människa skulle leta i en dator efter nakenbilder på datorns ägare eller förra ägare. Helt sjukt beteende.
Citera
2026-01-24, 23:20
Medlem
Ingen som har en fungerande Stämningsansökan?
Citera
2026-01-27, 17:56
Medlem
Någon nytt idag om åtalet?
Citera
2026-01-27, 19:27
Medlem
Citat:
Någon nytt idag om åtalet?
Blev inget åtal idag, istället förlängd häckning tills 10/2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in