Citat:
Ursprungligen postat av
flyzz
Tack, jag har följt den kanalen några år, han har en behaglig berättarröst.
Tänkte på det där med att han inte tog studierna seriöst de 2 första åren på gymnasiet men sista året fick han bara A-C.
Det är något vi har diskuterat tidigare, har det framgått att det verkligen var så?
Den i tråden som kände honom då sa att Robin själv hade sagt det så det kunde lika gärna vara lögn.
Det rimmar lite illa till att hans Rättspsyk undersökning 2019 visade på en intelligens ”
i genomsnittets nedre del"
Jag vet att det är fullt möjligt då jag har en tonåring som inte läste ett enda ämne hela mellanstadiet + 7an och 8an. ("anpassad skolgång" i 4-5an där hon och resursen bara spelade spel, sen NPF skola 6-8an då det bara koncentrerades på "trygghet i skolmiljö" ) I slutet av 8an ville hon börja gå kommunal skola igen till åk 9 och gick ut med mestadels A och B. (280 meritpoäng vilket är långt över riksgenomsnittet)
Skillnaden är dock att hon har högfunktionell autism och hennes intelligensnivå ligger högst "i genomsnittets högre del" på kurvan.
Enligt Robin skulle det ha varit 3e året på IT linje som han fick de betygen. I förhören 2019 säger han att han inte är bra på datorer vilket rimmar väldigt dåligt med hans påstådda A-C betyg