Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Ledsen i ögat över att vi inte är som du förväntade dig att "goda kristna" ska vara?

Du är en flashback-kristen som drar lite bibelcitat för syns skull . Och nej. Jag tror inte att den sorten är goda kristna då vi ateister och staten tog en skilsmässa med statsreligionen 1999 fortfarande inte var tillräckligt för att ni ska få veta er angivna plats i samhällshierarkin där ni får mysa ihop med andra närmast sörjande sedan all religiös makt har tagits ifrån den svenska statskyrkan i våra demokratiska institutioner.
Du kan tycka vad du vill om det. Är du ung så kommer du inte ihåg det. För min skull var det en viktig seger att avlägsna kristendomen ur varenda samhällskropp och institution.
Just på grund av att moraliteten är så jäkla undermålig och människofientlig i grunden. Rent av satanistisk . Ni ska inte ha kontakt med barn framför allt. Ni ska inte tillåtas att helt oövervakat verka helt enkelt
På så vis har alla mina önskningar blivit sanning. Och ni har ingenting att sätta emot -Längre
Nu ska vi bara ta oss an nästa cancersvulst- Islam . Den har ingenting i Sverige att göra. Och den dagen ser jag fram emot