Vad har hänt? Alla uppdragen slutförda? Jag har inte sett ett enda uppdrag utföras eller har jag missat nåt? Gick all tid förra avsnittet till att visa drama mellan nisse och Jonas?
Vi behöver ju en manlig programledare. Maken till mesig anna som gottar sig i allt känslosvall och spär med floskler och darrar på halsen. Sen att hon ställer ledande frågor till storbonden hur han känner över att se så ledsna deltagare som blivit valda till kämpar. Vad fan ska man säga då? Det är ett spel och någon måste bli vald. Är väl inget att älta och böla om. Som niklas iskallt sa: nu tycker jag vi kör igång
tindra kan inte tälja och får panikattack och börjar stortjuta.
Haha
Pimpim vräker ur sig konstigheter. Hon ska rädda världen och är stolt att hon var den första tjejen att klara sig. Wtf. Åk hem
Tycker nisse är så jävla creepy hur han vill vara tindra till lags. Dom ska ses efter programmet. Sitta på tindrar flickrum och dricka o'boy. Som bästisar såklart
Tycker nisse är så jävla creepy hur han vill vara tindra till lags. Dom ska ses efter programmet. Sitta på tindrar flickrum och dricka o'boy. Som bästisar såklart
Nils skilsmässa gick igenom en dag innan premiärsändningen.