2026-01-24, 18:26
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nä, man ska inte göra någonting. Hur många sexpartners en människa har är inte någon annans business.

Åjo, ingen vill ha en man som ligger runt med alla. Att kvinnor får ligga runt i Sverige är en naturlig följd av jämlikheten som råder här.
Citera
2026-01-24, 18:26
Avslutad
Hurra hurra
Citera
2026-01-24, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.
Det är ju ändå rent tacksamt med kvinnor som vågar vidga sina vyer, testa annat än prins charming. Tycker absolut de ska ha lite credz. Kanske inte simborgarmärket.
Citera
2026-01-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Åjo, ingen vill ha en man som ligger runt med alla. Att kvinnor får ligga runt i Sverige är en naturlig följd av jämlikheten som råder här.
Fast de flesta honor av däggdjursart byter partners inför varje parningssäsong. Har inget med jämlikhet att göra.
Citera
2026-01-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlykuma
Det är ju ändå rent tacksamt med kvinnor som vågar vidga sina vyer, testa annat än prins charming. Tycker absolut de ska ha lite credz. Kanske inte simborgarmärket.
Tack!
Citera
2026-01-24, 18:30
Medlem
Citat:
Fast de flesta honor av däggdjursart byter partners inför varje parningssäsong. Har inget med jämlikhet att göra.
Partner byte kan man göra även fast man är i ett förhållande.
Citera
2026-01-24, 18:33
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Huvudsaken är väl att vi kvinnor kommer ut som vinnare i könsdebatten. Vi sätter ju dagordningen inom statliga media, men det är också berusansde med den kvinnomakt som ökat i Norden.
Citera
2026-01-24, 18:34
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.
Kanske räddar det en del incels men problemet är väl att hingstar som Trump och såna får chansen att yngla av sig desto fler gånger. Det ÄR inte bra för samhället.
Citera
2026-01-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nä, man ska inte göra någonting. Hur många sexpartners en människa har är inte någon annans business.
Håller precis kvinnor är fina förälskeobjekt inget man skall hata väx upp ge kvinnor kärlek så får du kärlek tillbaka om ändå inte mera .
Hittar du en fin kvinna som du vill tillbringa livet med var glad Kääärrrleken är det finaste som finns på jorden den är starkare än 1000 atombomber kärleken kärleken......
Citera
2026-01-24, 18:37
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
Man kanske vill ha sex i ett annat sammanhang och miljö. Har du nåt problem med det eller?
Om du inte är sexköpare eller sexsäljare så förstår jag inte relevansen i din kommentar kopplat till mitt inlägg. Utveckla.
Citera
2026-01-24, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Om du inte är sexköpare eller sexsäljare så förstår jag inte relevansen i din kommentar kopplat till mitt inlägg. Utveckla.

Vad spelar det för roll jag ställde en enkel fråga
Citera
2026-01-24, 18:41
Medlem
Incels är incesls just för att de inte vågar ta kontakt med kvinnor. Har aldrig haft problem med det men sen pratar jag med alla okända utan problem. De flesta faktiskt i matbutiken otroligt nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in