2026-01-23, 21:57
Avstängd
Staffesmurfsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladrima
Fyfan vilka jävla töntiga tomtar som är med i år. Nils, en tvättbjörn på meth, Vanessa drar offerkofta direkt.. Herregud.. Orkar knappt titta.
Samma här
Citera
2026-01-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefjon
En gård som skall levas i tiden från "förr", vad bör den innehålla?

Invandrare? Homosexuella? ADHD-människor? Fobi för kor? Mentalitet som ett barn?
Så bara etniskt svenskar?
Citera
2026-01-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så bara etniskt svenskar?

Ursula, du har kommit fel. Dels är du inte tillräckligt intelligent men också är detta forum för folk som tänker. Inte känner.
Citera
2026-01-24, 01:18
Medlem
Nils i farmen= sångaren i wilmer x okända lillebror 2.0😁
Citera
2026-01-24, 02:41
Medlem
Trodde aldrig att jag skulle kommentera en dokusåpa på flashback!

Det som stör mig mest med hela programmet, är vetskapen om att dessa människor har rösträtt, och att landet är fullt av ännu fler liknande avarter till människor.

Undantaget skulle väl vara den där mäklaren, även om jag rent generellt har svårt för den yrkesgruppen.
Citera
2026-01-24, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Allt det du räknade upp fanns redan på den tiden för 100 år sedan.

Fast homosexualitet var olagligt och straffbart, en invandrare då fick nog sällan jobb som dräng/piga, mentalitet som ett barn räknades som idiot och fick heller inget jobb, och självklart fick inte heller en med fobi för kor jobba på en gård med kor.
Citera
2026-01-24, 03:10
Medlem
Avsnittet i torsdags (22 jan) borde väl aldrig ha sänts över huvud taget som egentligen bara handlade om en skäggprydd bögjävel som var med i en MC-förening. Hur fan tänker TV4?????
Citera
2026-01-24, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedclub
Avsnittet i torsdags (22 jan) borde väl aldrig ha sänts över huvud taget som egentligen bara handlade om en skäggprydd bögjävel som var med i en MC-förening. Hur fan tänker TV4?????

Det är väl som clickbait. TV4 vet att hat säljer och engagerar.

Det är ju hela orsaken att de valt att ha med Nils och Vanessa över huvud taget. Vidrigare människor får man leta efter. Och det blir mer spännande att se på Farmen om det finns deltagare som man avskyr och vill se åka ut.

Tror dock att de har gått lite för långt. Sådana som Nils och Vanessa som alla normala människor skyr som pesten i vardagslivet vill man inte heller utsättas för i ett nöjesprogram på TV.
Citera
2026-01-24, 16:52
Medlem
Det kluriga är att det finns alltid folk som försvarar och gillar idioterna.

Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det är väl som clickbait. TV4 vet att hat säljer och engagerar.

Det är ju hela orsaken att de valt att ha med Nils och Vanessa över huvud taget. Vidrigare människor får man leta efter. Och det blir mer spännande att se på Farmen om det finns deltagare som man avskyr och vill se åka ut.

Tror dock att de har gått lite för långt. Sådana som Nils och Vanessa som alla normala människor skyr som pesten i vardagslivet vill man inte heller utsättas för i ett nöjesprogram på TV.
Citera
2026-01-24, 21:58
Medlem
Detta hade inte utspelat sig när Farmen Qristina var med. "Jag skiter fullständigt i vad du tycker och tänker" Those where the days
Citera
2026-01-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det kluriga är att det finns alltid folk som försvarar och gillar idioterna.

Jo det finns alltid någon. Men vad jag sett och hört av personer som ser på "Farmen" så tycks så gott som alla vara rörande överens om att Nils och Vanessa är idioter.

Kanske det låter annorlunda vid fikabordet på den lokala bastuklubben. Men jag har inte läst någon som haft något gott att säga om dem.
Citera
2026-01-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dandielion
Detta hade inte utspelat sig när Farmen Qristina var med. "Jag skiter fullständigt i vad du tycker och tänker" Those where the days

Det hade varit trevligt att se hur Sebastian Dawkins hade reagerat på Vanessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in