2026-01-24, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkspot
Utnyttjade småpojkar de flesta av dem som hamnat i skulder till dem. Sen gamla/nära vänner skulle jag väl säga. Am*nda är ju så jäkla tight med i alla fall S*nna så hon har säkert gjort de av rent fjäsk/vilja. Eller så kände hon bara på sig att jobbet levde farligt när hon har ihop de med en patient på rättpsyk och ville få in lite extra cash 🤷‍♀️

Skulle väl säga att de bara är ett namn i hela FUP:en som är lite förvånande.
Jag är nyfiken vilket namn du tycker är förvånande?
Citera
2026-01-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Imponerande mängd svenska namn bland våra utländska vänner. Vad är det för gäng?

De svenska yngsta killarna är vänner sen många år tillbaka. De har aldrig tillhört nått gäng.
Det finns en gemensam nämnare och det är d*oger
Citera
2026-01-24, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ompilompi
Finns den någonstans att få tag i utan att behöva betala? Någon som vet eller kan ladda upp?

Du ska inte behöva betala här 🤔
Citera
2026-01-24, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissen15
Jag är nyfiken vilket namn du tycker är förvånande?

I mina ögon var nog Em*l lite förvånande att dyka upp i just den utredningen.
Citera
2026-01-24, 13:43
Medlem
Citat:

Ah Em*ls namn ÄR förvånande, men hans namn är de enda som inte är markerat i FUP, och han är den enda som inte har en försvarare. Jag har ägnat timmar åt att läsa hela FUP och i det stora kriminella bitarna och sammanhangen framkommer inte hans namn/foto/delaktighet alls.

Jag känner honom och han har inget med resten av dom andra att göra. En oegentlighet som gör att han satt in pengarna. Det visar sig nog efter rättegången.

Man ska vara lite försiktig med att ha åsikter och döma bara av att man ser ett namn i en så stor helhet!
Citera
2026-01-24, 14:45
Medlem
Citat:
Det kan jag väll hålla med om. Han skyltar ju ofta på sociala medier att han inte har några pengar så han kanske såg sin chans och få in någon krona extra.
Citera
2026-01-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TystPaprika
Ah Em*ls namn ÄR förvånande, men hans namn är de enda som inte är markerat i FUP, och han är den enda som inte har en försvarare. Jag har ägnat timmar åt att läsa hela FUP och i det stora kriminella bitarna och sammanhangen framkommer inte hans namn/foto/delaktighet alls.

Jag känner honom och han har inget med resten av dom andra att göra. En oegentlighet som gör att han satt in pengarna. Det visar sig nog efter rättegången.

Man ska vara lite försiktig med att ha åsikter och döma bara av att man ser ett namn i en så stor helhet!

Jag känner honom också. Att säga att namnet förvånade är varken dömande eller en åsikt om händelsen. Jag tvivlar inte på att E*il INTE haft ett kriminellt uppsåt. Helt övertygad att det finns andra omständigheter. Men de förändrar inte det faktum att namnet var förvånande för mig att det förekom alls helt enkelt.
Citera
2026-01-24, 15:39
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wellyouknow
Ja och så är det nog mer familjemedlemmar med

nvm...
Citera
2026-01-24, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissen15
Det kan jag väll hålla med om. Han skyltar ju ofta på sociala medier att han inte har några pengar så han kanske såg sin chans och få in någon krona extra.

Som sagt jag känner han, pratade med han förut lite. Han är ju rätt utsatt nu och folk ringer och skriver.

Att han inte har pengar är ju för att han är sjukskriven, han har ju gått från bilar och båtar och skit, varit arbetsnarkoman. Han har ju alltid haft pengar. Tills sjukskrivningen.

Han har familj och vänner kring sig, han har inte gjort insättning för betalning 😂 vad skulle hans % vara på 37.000:- ? Att folk tror det är ju helt sjukt.

E är inte en person som skulle ”sälja sig” för vilka pisspengar som helst, han är en person med mer värdighet än så, skulle jag vilja påstå.
Citera
2026-01-24, 15:52
Medlem
Citat:
Jag känner honom också. Att säga att namnet förvånade är varken dömande eller en åsikt om händelsen. Jag tvivlar inte på att E*il INTE haft ett kriminellt uppsåt. Helt övertygad att det finns andra omständigheter. Men de förändrar inte det faktum att namnet var förvånande för mig att det förekom alls helt enkelt.

Sry, jag menade egentligen inte till dig specifikt att du dömt
Jag höll snarare med om att det var förvånande.
Och jag ville nog också vara tydlig med att man ska vara försiktig med att döma osv som en reflektion och påminnelse till alla läsare, då man vet att det är otroligt många inne här och läser och man vet hur lätt en del kan ha att göra en hönsfarm av en fjäder.
Citera
2026-01-24, 16:28
Medlem
escilichiss avatar
luffare hela bunten! LMAO
Citera
2026-01-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TystPaprika
Som sagt jag känner han, pratade med han förut lite. Han är ju rätt utsatt nu och folk ringer och skriver.

Att han inte har pengar är ju för att han är sjukskriven, han har ju gått från bilar och båtar och skit, varit arbetsnarkoman. Han har ju alltid haft pengar. Tills sjukskrivningen.

Han har familj och vänner kring sig, han har inte gjort insättning för betalning 😂 vad skulle hans % vara på 37.000:- ? Att folk tror det är ju helt sjukt.

E är inte en person som skulle ”sälja sig” för vilka pisspengar som helst, han är en person med mer värdighet än så, skulle jag vilja påstå.
Jag säger inte att det jag skrev var sant. Utan det var mer en spekulation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in