2026-01-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Först skrev han boken Fly från monster och nu kommer uppföljaren Monstret som flydde

Hur jag knullade feministmaffian – en berättelse de vill tysta
Citera
2026-01-23, 19:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Endast i feministdiktaturen Sverige aka fitt-Sovjet är det ett brott att betala för en s.k ”happy ending” på en massagesalong

Även i Irland där han kommer ifrån
Citera
2026-01-23, 19:58
Medlem
Citat:

Fast jag är tveksam till att irländare är lika hjärntvättade som i Sverige. Jag kan tänka mig att klimatet där är mer som i Thailand: det är olagligt, men tolereras.
Citera
2026-01-23, 20:09
Medlem
Endevils avatar
Citat:

Även om det skulle finnas ytterligare ett litet fitt-Sovjet i form av Irland så befinner sig inte Dermot där.
Senast redigerad av Endevil 2026-01-23 kl. 20:18.
Citera
2026-01-23, 23:09
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Har du aldrig varit i UK de senaste 40 åren? De har kameror överallt och även om kanske inte alla är kopplade till automatiska övervakningssystem så övervakas alla av en central. De blir även bättre och bättre år efter år med skarpare bild. Har man någon efterlysning så söker man speciellt efter den personen och det gäller även polisen på gator samt i bil. Artikeln jag länkade till visar hur effektiv deras övervakning är efter efterlysta personer. Ska man gömma sig är inte UK det optimala stället.

Eftersom Dermont inte är misstänkt för brott i england så kan inte kameraövervakningen användas för det. För efterlysningar via interpol krävs också att brottet är allvarligt med fängelsestraff på skalan men sexköp är inte olagligt i england. Polisen utför inte delgivningar så åklagaren måste använda sig av en privat delgivningsfirma men de har inget avtal med någon sådan i england.
Citera
2026-01-24, 02:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Eftersom D*rm*nt inte är misstänkt för brott i england så kan inte kameraövervakningen användas för det. För efterlysningar via interpol krävs också att brottet är allvarligt med fängelsestraff på skalan men sexköp är inte olagligt i england.

Sexköp är olagligt i England om kvinnan har en hallick eller om sexköpet är kopplat till bordeller. Nu är han dock misstänkt för sexköp i Sverige som då ska ha ägt rum på thaimassagesalonger men rimligtvis borde engelsmännen bistå det svenska rättsväsendet här.

Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Polisen utför inte delgivningar så åklagaren måste använda sig av en privat delgivningsfirma men de har inget avtal med någon sådan i england.

Du pratar om England nu där han befinner sig?
Citera
2026-01-24, 08:33
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Skål grabbar, på söndag går Dermot fri, en stor seger för demokratin och ett slag i ansiktet för wokefierade pk-kärringar som Simon Häggström!

#FreeDermot
Är det midnatt söndag mot måndag som är exakta Slutpunkten?

Om så... mindre än 40 timmar kvar!! .
Citera
2026-01-24, 08:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Även om det skulle finnas ytterligare ett litet fitt-Sovjet i form av Irland så befinner sig inte Dermot där.

Det är därför han inte flydde dit gissar jag
Citera
2026-01-24, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Hur jag knullade feministmaffian – en berättelse de vill tysta

"Dörrmått på luffen" eller "Konsten att rövknulla den svenska vänsterfittfeministmaffian på 390 dagar"
Citera
2026-01-24, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Precis, flykten under rättvisan!
En av världens största fegisar/råtta/springare har korats:
Er hjälte sexköparen Dermot som Sverige en gång tog emot med öppna armar...

Tragiskt!!

Nej, Magiskt.
Konsten att rövknulla den Svenska vänsterfittfeministmaffian på 390 dagar.
Citera
2026-01-24, 10:48
Avstängd
Hinner vi med en tredje springrunda fortfarande?
Citera
2026-01-24, 10:54
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
"Dörrmått på luffen" eller "Konsten att rövknulla den svenska vänsterfittfeministmaffian på 390 dagar"

Felpost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in