2026-01-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Äntligen någon som står med båda fötterna på jorden och visar att mänskligheten inte är på väg att kasta sig utför ett stup.

Denna tråden undviker jag just pågrund av det du beskriver.

Oavsett vem det är som kontaktar personer och vilka som kontaktas eller på annat sätt hotar en annan människa som inte har med detta att göra anser jag borde tvingas att bla leva utan internet pga omognad och oförmåga att kunna rikta sig mot rätt person.

Mänskligheten= Tjockisen och hans anhöriga.

Att bete sig värre mot andras anhöriga har du däremot inget problem med. Du tycker till och med att det är en icke-fråga för att du själv inte bryr dig, att de som drabbades av det brydde sig rör dig inte i ryggen. För de är inte riktiga människor enligt dig.
Citera
2026-01-24, 00:18
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Oavsett vem det är som kontaktar personer och vilka som kontaktas eller på annat sätt hotar en annan människa som inte har med detta att göra anser jag borde tvingas att bla leva utan internet pga omognad och oförmåga att kunna rikta sig mot rätt person.

Vad bra, då hoppas jag att du tar avstånd när Anjo, eller är det Pontus, kontakta personers anhöriga?
Citera
2026-01-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vad bra, då hoppas jag att du tar avstånd när Anjo, eller är det Pontus, kontakta personers anhöriga?

Jqg tar avstånd från den delen oavsett vem det gäller. Förstod du inte det? Var jag otydlig?
Citera
2026-01-24, 00:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Jqg tar avstånd från den delen oavsett vem det gäller. Förstod du inte det? Var jag otydlig?

Nej, mest för framtida referens.
Citera
2026-01-24, 01:20
Medlem
STALK3Rs avatar
I Anjos senaste video så framkommer det att Lindha inte vågar gå på en AW för att hon är rädd för att bli fotograferad och uthängd på nätet. Anjo lovar att han ska hänga ut personen som smygfotograferar Lindha på hennes AW, Anjo insinuerar att Lindha oroar sig helt i onödan för något som aldrig skulle hända. Har Anjo redan glömt bort att han själv hängde ut Verz när han tog en öl med Skilleras? Tycker Lindha har goda skäl till att hon inte vågar gå på en AW.
Citera
2026-01-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
I Anjos senaste video så framkommer det att Lindha inte vågar gå på en AW för att hon är rädd för att bli fotograferad och uthängd på nätet. Anjo lovar att han ska hänga ut personen som smygfotograferar Lindha på hennes AW, Anjo insinuerar att Lindha oroar sig helt i onödan för något som aldrig skulle hända. Har Anjo redan glömt bort att han själv hängde ut Verz när han tog en öl med Skilleras? Tycker Lindha har goda skäl till att hon inte vågar gå på en AW.

Ja du har helt rätt. ANJO var i Spanien och dumpade familjen på stranden så att han själv fick tid att hänga ut alla gäster på Chrippa och Linneas bröllop och baronen passade på att trashtalka den stackars företagare som gjorde bröllopstårtan. En oskyldig arbetare som slitit och byggt upp sitt företag från grunden sen kommer en porrskadad äckelbaron i Trosa som aldrig har utfört något som kan likna ett hederligt arbete och försöker förstöra allting. Att dom inte skäms. Samtidigt sitter deras följare och hejar på och tycker det är toppen! Det är så bisarrt att det knappt går att skriva om.
Citera
2026-01-24, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Anjo bölar inte, han påpekar bara det sjuka i vissas beteenden.
Om person A nånstans i landet våldtar och slår en mamma, så ger inte det mig, dig eller någon annan av landets 10 miljoner invånare rätten att våldta och slå person A:s mamma. På samma sätt vore det sjukt om jag, du eller någon annan (eller alla) av Sveriges invånare mejlar Anjos mamma bara för att man anser att Anjo har gjort något fel nån gång.

Det är bara sjuka personer som gör så och tänker så, och det krävs att man är signifikant sjuk i huvudet om man inte fattar något så självklart. Som tur är så är det bara en marginell liten klick av befolkningen som tänker så vrickat. 99.9% av befolkningen fattar det sjuka i sånt beteende, och det är dessa 99.9% av befolkningen som Anjo vänder sig till när han påpekar det sjuka i såna beteenden - han vänder sig inte till såna som dig, som ingår i de där 0.1% som inte har alla hästar hemma.

De få personer, den lilla klicken med sub 80 i IQ, som anser att det är en bra idé att skriva brev till Anjos mamma har allihopa en skruv lös. Den ännu mindre lilla klick som faktiskt gör det - har mer än en skruv lös. Resten av landets invånare är oerhört tacksamma över att det existerar så få av den sortens människor i landet.

Så när Anjo påpekar det så fattar de flesta vad han menar, och naturligtvis är det ingen chock - för någon av oss 99.9% med mer än 80 i IQ - att ni som tillhör 0.1% inte fattar ett smack.
Anjo har bäddat för det. Kontaktat soc, familj, grannar och ex till hans fiender. Personer som inte har något med deras onlineaktivitet att göra.

Anjos morsa som är skolkurator och föreläsare och utbildar skolungdomar och vuxna som jobbar med barn om framförallt mobbing och psykisk ohälsa bland unga blev kontaktad av en ”fiende” angående en publik video hon hade på sitt företags YouTubekanal i vilken hon diskuterar nätmobbing tillsammans med Anjo, dessutom låter hon sig bjudas med på resor finansierade av blodspengar från närmobbing. Det är lite som att Sara och Patrik från Dumpen skulle välja Anders Eklund eller Fritzl som poster boy för dumpens verksamhet och låter dom göra reklam för deras verksamhet utan att dom aktivt tagit avstånd från att våldta barn och inte förvänta sig att dom ska bli ifrågasatta för valet av ”ambassadör” för sin verksamhet.

Att hon är Anjos morsa är inte del av ekvationen, hennes hyckleri angående engagemang mot nätmobbning och psykisk ohälsa mot unga och att hon gottat i sig tiotusentals kronor från just det och som kronan på verket använt sig av Anjo för att göra reklam för hennes verksamhet är det.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-24 kl. 03:17.
Citera
2026-01-24, 04:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo har bäddat för det. Kontaktat soc, familj, grannar och ex till hans fiender. Personer som inte har något med deras onlineaktivitet att göra.

Anjos morsa som är skolkurator och föreläsare och utbildar skolungdomar och vuxna som jobbar med barn om framförallt mobbing och psykisk ohälsa bland unga blev kontaktad av en ”fiende” angående en publik video hon hade på sitt företags YouTubekanal i vilken hon diskuterar nätmobbing tillsammans med Anjo, dessutom låter hon sig bjudas med på resor finansierade av blodspengar från närmobbing. Det är lite som att Sara och Patrik från Dumpen skulle välja Anders Eklund eller Fritzl som poster boy för dumpens verksamhet och låter dom göra reklam för deras verksamhet utan att dom aktivt tagit avstånd från att våldta barn och inte förvänta sig att dom ska bli ifrågasatta för valet av ”ambassadör” för sin verksamhet.

Att hon är Anjos morsa är inte del av ekvationen, hennes hyckleri angående engagemang mot nätmobbning och psykisk ohälsa mot unga och att hon gottat i sig tiotusentals kronor från just det och som kronan på verket använt sig av Anjo för att göra reklam för hennes verksamhet är det.
Du gör det bra som orkar.

Anjo production AB kommer konka i år när Chrippa sitter. Han har redan fakturor han inte har råd att betala som gått till inkasso.

2026 blir året som mobbarna försvinner från yt
Citera
2026-01-24, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du gör det bra som orkar.

Anjo production AB kommer konka i år när Chrippa sitter. Han har redan fakturor han inte har råd att betala som gått till inkasso.

2026 blir året som mobbarna försvinner från yt
Tack.

Antingen har folk svårt att se skillnad på person och sak, eller också har personen trott att det hen matats från Anjo med är sanningen och hen har blivit vilseledd.

Zorita skulle kunna vara vem som helst till Pontus Björlund men det råkade bara hans mamma. Hon är en skymf för alla skolkuratorer som brinner för att hjälpa sina elever. Hur många mobboffer med självmordstankar vågar eller vill gå till en kvinna som henne för stöd? En kvinna som aktivt ställer sig bakom mobbing, till och med tar del av mobbarens rovbyte, med ett leende på läpparna och låter Anjo publicera videon inför 200 000 personer. Hon valde att använda Anjo som ansiktet utåt för hennes föreläsningar och i närtid så stötta hans content offentligt så att hennes elever kan ta del av det, då handlar det inte om en privat mor/sonrelation som inte har påverkan på barnen hon är anställd för att hjälpa längre.

Anjo har förklarat att folk skrivit till hennes mammas chef. Jag tror inte ”folk” har gjort det, jag tror sanningen är att uppriktigt oroliga föräldrar till barn som dras med mobbing eller psykisk ohälsa på skolan där hon jobbar har skrivit till hennes chef att dom inte har förtroende för Z längre efter dom ställningstaganden hon gjort offentligt.

Skulden ligger kvar fortfarande. Jag hoppas verkligen att vi blir av med parian som förpestar YouTube snart. Dom tre vännerna och Jockiboi har åsamkat tillräcklig skada.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-24 kl. 06:06.
Citera
2026-01-24, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Fel. Jag valde aktivt att bara ta upp det som var relevant för poängen, som inte handlar om någon specifik nolla. Ingen av Sveriges 10 miljoner invånare har anledning att mejla en persons mamma, för att göra content av det eller av någon annan påhittad anledning, för att man ogillar en person. Ingen. De som anser att det är en bra idé har en skruv lös, och de som faktiskt gör det har mer än en skruv lös. 10 miljoner invånare har inte anledning att våldta och slå en persons mamma bara för att personen har våldtagit och slagit en mamma. 99.9% av Sverige fattar det, resten fattar det inte. Och de som inte fattar att Anjo pekar på just det sjuka i ett sånt beteende är dumma i huvudet. Punkt slut. Det finns inga om eller men.

99.9% förstod min poäng, med hjälp av min liknelse med personen som våldtar och slår någons mamma, men poängen flög tydligen långt över ditt huvud - trots liknelsen.
Såg att Pallal skrivit det jag tänkt skriva som svar till dig. Men återigen då jag gissar det tåls att upprepas för vissa människor. Du missar det hela att man skrev inte till hans mamma för att han är mamman, han skrev pga hennes yrkesroll och att de samarbetat i videos. Men du försöker vinkla det till något det inte är, något 99,9% ser igenom.

Utifrån vad du skriver antar jag att du tycker Anjo har ett sjukt beteende och är dum i huvudet. Då han uppmanat tittare att kontakta arbetsgivare med mera och blandar in andra människors barn och familj. Hoppas du skriver en kommentar på nån av Anjos Youtube video och upplyser honom att han har en skruv lös, vilket du tycker om sådant beteende.
Citera
2026-01-24, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Tönt. Be en anhörig om ett glas vatten, va

Du borde elektrifieras.
Citera
2026-01-24, 09:30
Medlem
Goldentieisbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Såg att Pallal skrivit det jag tänkt skriva som svar till dig. Men återigen då jag gissar det tåls att upprepas för vissa människor. Du missar det hela att man skrev inte till hans mamma för att han är mamman, han skrev pga hennes yrkesroll och att de samarbetat i videos. Men du försöker vinkla det till något det inte är, något 99,9% ser igenom.

Utifrån vad du skriver antar jag att du tycker Anjo har ett sjukt beteende och är dum i huvudet. Då han uppmanat tittare att kontakta arbetsgivare med mera och blandar in andra människors barn och familj. Hoppas du skriver en kommentar på nån av Anjos Youtube video och upplyser honom att han har en skruv lös, vilket du tycker om sådant beteende.

Kan det vara en begåvningssvaghet att inte förstå att det är yrkeskvinnan Zorita som ifrågasattes, inte mamman? Hade det varit en random kurator Anjo gjort videon med tror jag ingen hade brytt sig, allraminst Anjo själv. Nu råkade kuratorn (som expertkommentator) i videon, och Anjos mamma, vara samma person, och då blir det ett jävla liv om att man ger sig på hans familj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in