Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Du gör det bra som orkar.
Anjo production AB kommer konka i år när Chrippa sitter. Han har redan fakturor han inte har råd att betala som gått till inkasso.
2026 blir året som mobbarna försvinner från yt

Tack.
Antingen har folk svårt att se skillnad på person och sak, eller också har personen trott att det hen matats från Anjo med är sanningen och hen har blivit vilseledd.
Zorita skulle kunna vara vem som helst till Pontus Björlund men det råkade bara hans mamma. Hon är en skymf för alla skolkuratorer som brinner för att hjälpa sina elever. Hur många mobboffer med självmordstankar vågar eller vill gå till en kvinna som henne för stöd? En kvinna som aktivt ställer sig bakom mobbing, till och med tar del av mobbarens rovbyte, med ett leende på läpparna och låter Anjo publicera videon inför 200 000 personer. Hon valde att använda Anjo som ansiktet utåt för hennes föreläsningar och i närtid så stötta hans content offentligt så att hennes elever kan ta del av det, då handlar det inte om en privat mor/sonrelation som inte har påverkan på barnen hon är anställd för att hjälpa längre.
Anjo har förklarat att folk skrivit till hennes mammas chef. Jag tror inte ”folk” har gjort det, jag tror sanningen är att uppriktigt oroliga föräldrar till barn som dras med mobbing eller psykisk ohälsa på skolan där hon jobbar har skrivit till hennes chef att dom inte har förtroende för Z längre efter dom ställningstaganden hon gjort offentligt.
Skulden ligger kvar fortfarande. Jag hoppas verkligen att vi blir av med parian som förpestar YouTube snart. Dom tre vännerna och Jockiboi har åsamkat tillräcklig skada.