Citat:
Ursprungligen postat av
Stiert-Munning
49 av dessa fordon är tillverkade innan 1992 och är av märkena Volvo, Saab, Datsun, Opel och så någon traktor av öststatsmärket Dutra plus en möglig husvagn från den eminenta tillverkaren Cabby. Alla utom tre är avställda. En riktig lyxlirare, med andra ord.
Var väl det man misstänkte.
Hade väl varit betydligt enklare att bara höja hyrorna och fixa musproblemet. Kåken kanske håller på att ruttna men det verkar inte som hyresgästerna bryr sig om det tillräckligt för att flytta ut.
Hyresvärden verkar ha något problem, hoardar massa skitbilar och isolerar sig socialt.
Som vanligt en riktig clickbaitrubrik, man föreställer sig en riktig hyrespamp med 50 sportbilar. Egentligen en bonnjävel som ärvt en gammal kåk och vill ha kvar varenda krona till sprit och Saab-missbruk.