2026-01-23, 19:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Har det inte varit en jävligt torr silly än så länge...?
Citera
2026-01-23, 19:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Har nu sett vissa rykten om att han inte har kunnat belägga att han är 21 år. Det skulle kunna förklara att båda affärerna gått i stöpet.

I värsta fall får han stanna i Mjällby karriären ut vilket inte skulle vara mig emot. Vi kanske aldrig kan få några pengar för honom vilket är lite tråkigt, men han kommer göra stor nytta för oss.
Jag tror det till och med är så att man bevisat att han inte är 21 genom att rönka handleden eller vad fan det nu är dom gör. Jag har väldigt svårt att se att man inte skulle lösa en affär av denna storleken på grund av agenten. Det enda andra rimliga alternativet som jag kan se det är att man hittat något allvarligt fysiskt fel á hjärtfel, men det känns ganska far fetched det också.
Citera
2026-01-23, 19:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Aa, det har väl inte varit så jävla sexigt. Jag är dock jävligt nöjd med värvningen av Cissé på förhand.
Citera
2026-01-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Andra gången Hasse-Skojare blivit duperad då.
Allt är bara rykten än så länge men även om det skulle stämma så är det svårt att säga att man blivit ”duperad” när man plockar in en afrikan helt gratis som snabbt tar en given startplats i det lag som vinner SM-guld med åtta poäng mer än mff någonsin gjort eller kommer att göra.
Citera
2026-01-23, 19:55
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Allt är bara rykten än så länge men även om det skulle stämma så är det svårt att säga att man blivit ”duperad” när man plockar in en afrikan helt gratis som snabbt tar en given startplats i det lag som vinner SM-guld med åtta poäng mer än mff någonsin gjort eller kommer att göra.

Så kallat fusk i folkmun.
Citera
2026-01-23, 19:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Säger vi inte så varje år vid den här tiden?
Det är väl inte förens de stora fönstren stänger som kvart-i-fem panikraggen börjar på allvar, med kulmen sista dygnet av vårat fönster.
Citera
2026-01-23, 21:03
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Blir lätt så när ekonomin är knaper.
Citera
2026-01-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Citat:
Blir lätt så när ekonomin är knaper.
Ja. Eller då det är motsatsen.
=Hammarby har pengar men har redan önskade truppen
Så koncentrerar sig på förlängningar med Lahdo och Fofana.

https://hammarbyfotboll.se/nyheter
Hjelmberg om läget i truppen.
Citera
2026-01-23, 21:55
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Aa, det har väl inte varit så jävla sexigt. Jag är dock jävligt nöjd med värvningen av Cissé på förhand.
Cissé är en DIF-reject.

Honken är hans gamla tränare.
Citera
2026-01-24, 08:16
Medlem
Valvantos avatar
Fofana förlänger. Bra truppspelare att ha som backup på mittback-och högerbackpositionen.
Citera
2026-01-24, 08:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Cissé är en DIF-reject.

Honken är hans gamla tränare.
Djurgården är ett Mujanic-reject. *glimten*
Du svarade aldrig på min fråga igår. Vet att du likt småbarnen som drömmer om Lamine Yamal också drömmer dig bort men frågan var seriös. Albins stamtavla är ju god, så att säga.
Citera
2026-01-24, 10:09
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Djurgården är ett Mujanic-reject. *glimten*
Du svarade aldrig på min fråga igår. Vet att du likt småbarnen som drömmer om Lamine Yamal också drömmer dig bort men frågan var seriös. Albins stamtavla är ju god, så att säga.
Cissé tränades av Honkavaara och ryktades till oss ett tag. Tidigare relation till tränaren torde ge ett ganska perfekt beslutsunderlag. Att han då inte värvas får nog ses som en signal.

Jag tycker Ekdals framträdanden i intervjuer ger ett bra intryck. Han hanterar sin stjärnstatus på ett ödmjukt sätt utan att bli mesig. Kan bita ifrån precis lagom när det vankas ret och upplever honom som intelligent.

För mig är detta en potentiell framtida sportchef.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in