2026-01-22, 08:45
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyDo
Kollat runt lite . Min son har bott granne men honom. Vad gäller MKK så är han dömd för: Ofredande, skadegörelse, misshandel , olaga hot, hemfridsbrott , brott mot knivlagen,sexuellt ofredande mot barn mm. Han har suttit på rättspsyk i Säter. Han är känd som stalker, fönstergluttare och allmänt sliskig. Han brukar gå runt med machete. Han har även hjälp av sin mamma att hänga ut folk i sociala medier. Hans flickvän MLD är från Mora. Hon jobbade på mina brorsbarns skola / förskola. Jättegullig tjej men saken med henne är att hon har väldigt utmanande kläder och ser ut som en pinuppa. Hon har flera barn i tonåren / vuxna och en sladdis på 7 år.

"Tjej" och "flickvän" känns som lite udda begrepp för en kvinna som fyller 50 nästa år...
Citera
2026-01-22, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qbat
Det här hände tidigare i januari, videon är lite fuckt det är två delar. Andra delen är först
Han är ökänd i mora som värsta skummisen. Stor i munnen på sociala medier och hotar folk sen ringa polisen direkt dem han provocerar får nog och vill ta det ansikte mot ansikte

https://streamable.com/wjx444

jag hoppas att ni tar hand om idioten. ok att man e dum i huvudet och snackar skit hela tiden men när det kommer till att skada djur DÅ JÄÄÄÄVLAR är man ute o cyklar rejält.

blir så förbannad skulle lätt ta bilen och åka ut till fanskapet och göra dumheter!!!!
Citera
2026-01-22, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
skiter fullständigt i tjejen, den där inavlade horungen ska fan inte ringa polisen när jag kommer det kan jag lova
Hoppas bara att hon fattar vad hon gett sig in på att bli ihop med honom. Han har terroriserat halva stan och folk i grannkommunerna. Alla som säger ifrån mot honom typ. Hon är väl helt hjärntvättad av äcklet .
Citera
2026-01-22, 18:51
Medlem
Uppdatering: Enligt B*örn J*nsson (en av de som blev gripna - trådstarten) som är släppt så har nu M*kael K*nt blivit anhållen istället. Han ska tydligen ha anfallit flera stycken med sin ättika-vattenpistol. Exakt vad han är anhållen för vet jag inte än
Citera
2026-01-22, 21:38
Medlem
Vad jag förstått vart hon (flickvännen) av med barnen efter en incident på klockarhagen där hon bor. Har ej sett någon av ungarna där sen dess
Citera
2026-01-22, 21:49
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedania
Uppdatering: Enligt B*örn J*nsson (en av de som blev gripna - trådstarten) som är släppt så har nu M*kael K*nt blivit anhållen istället. Han ska tydligen ha anfallit flera stycken med sin ättika-vattenpistol. Exakt vad han är anhållen för vet jag inte än

Det här är ju otroligt fascinerande. Kan det vara så att pedofilanklagade-M*cke åsamkat skadorna på sig själv och ljugit om att det är Bj*rn som gjort det? Mycket spännande man. Hoppas på att han släpper fler vloggar. Om nått så borde han skapa en Youtubekanal där han lägger upp sitt material. Hela hans liv tycks ju vara en ordentlig cirkus
Citera
2026-01-22, 23:53
Medlem
Magnifikt kaos i Gunde-land, det måste följas!
Citera
2026-01-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Det här är ju otroligt fascinerande. Kan det vara så att pedofilanklagade-M*cke åsamkat skadorna på sig själv och ljugit om att det är Bj*rn som gjort det? Mycket spännande man. Hoppas på att han släpper fler vloggar. Om nått så borde han skapa en Youtubekanal där han lägger upp sitt material. Hela hans liv tycks ju vara en ordentlig cirkus

Det är absolut en möjlighet, Bjö*n påstod iallafall att han inte ens varit i närheten när det ska ha inträffat. Hoppas missfostret låses in på heltid
Citera
2026-01-23, 05:52
Medlem
Split-eds avatar
Citat:

När blev han släppt? Är alla misstankarna nedlagda mot honom?

Jag tycker det borde stå någonstans om att en annan person blivit anhållen i ärendet?

Den här karln verkar ju vara djupt psykiskt sjuk. Någonstans i detta måste väl ändå samhället/vården kliva in och ta sitt ansvar, det verkar ju inte vara första och enda gången det händer väldigt obehagliga och konstiga saker runtom?
Citera
2026-01-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
När blev han släppt? Är alla misstankarna nedlagda mot honom?

Jag tycker det borde stå någonstans om att en annan person blivit anhållen i ärendet?

Den här karln verkar ju vara djupt psykiskt sjuk. Någonstans i detta måste väl ändå samhället/vården kliva in och ta sitt ansvar, det verkar ju inte vara första och enda gången det händer väldigt obehagliga och konstiga saker runtom?

Han sa att han satt anhållen i 1,5 dygn, så förmodligen släppt i måndags? Ja det borde det ju. Men de 2 som var anhållna är iallafall släppta, det är helt säkert.

Ja det är det nog många som tycker.. Jag tror att om han inte låses in, oavsett om det är på psyket eller finkan så kommer han ha retat upp tillräckligt många för att någon så småningom ska ta saken i egna händer. Vilket av det jag hoppas på kan jag tyvärr inte svara på.
Citera
2026-01-23, 16:40
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Han sa att han satt anhållen i 1,5 dygn, så förmodligen släppt i måndags? Ja det borde det ju. Men de 2 som var anhållna är iallafall släppta, det är helt säkert.

Ja det är det nog många som tycker.. Jag tror att om han inte låses in, oavsett om det är på psyket eller finkan så kommer han ha retat upp tillräckligt många för att någon så småningom ska ta saken i egna händer. Vilket av det jag hoppas på kan jag tyvärr inte svara på.

Det är nog inte det som är det värsta som kan hända, snarare att han är så svårt psykiskt sjuk att han ger sig på och skadar människor om han inte får hjälp
Citera
2026-01-23, 19:39
Medlem
Vi kan väl vara rörande överens om att det har varit rejält stökigt runt Micke ett tag och han retar på sig nya personer hela tiden.
Det enda som jag tycker är tråkigt är att hans Facebook är nerstängd, han borde som sagt starta en kanal på YouTube dirr.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in