2026-02-04, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enochenhalvliter
Lite besviken att han inte kommer in i tråden och börjar svamla om förtal och hur stor och stark han är..

Han upptäckte väl tråden igår, måste ju vänta 3 dygn innan det går att posta inlägg. Så vänta ett par dagar så smäller det nog till snart
Citera
2026-02-04, 15:01
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvaller123
Tjej som i flickvän ditt jävla spån.

Jag skulle aldrig använda ordet "flickvän" om en 49-åring, detta eftersom en 49-åring per definition inte är en flicka. Men om det känns bra för dig att göra det så ska du förstås fortsätta med det!

"Hellre spån än fån"...
Citera
2026-02-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag skulle aldrig använda ordet "flickvän" om en 49-åring, detta eftersom en 49-åring per definition inte är en flicka. Men om det känns bra för dig att göra det så ska du förstås fortsätta med det!

"Hellre spån än fån"...

Menade såklart hans kvinnovän. Förlåt!
Citera
2026-02-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoMapie
Idag på fm så sprang han runt och skrek att SB och BJ var så jävla rädda för honom, han var kung i Mora och kunde göra vad fan han ville 😅
Har tydligen börjat jaga kvinnliga joggare tidigt på morgonen också.. på cykel iförd screammask 🤯

Han verkar söka kontakt och uppmärksamhet på alla sätt som går nu. Hör av sig till främmande människor på fb och vandrar runt på cykelvägarna i området med. Söker även kontakt med grannar och de som parkerar i bostadsområdet. Som jag förstått det har han härjat där sen han var en liten pojk!
Citera
2026-02-04, 19:19
Medlem
Verkar som att han placerat ut ett gosse-djur på vägen för att stoppa upp trafiken/få uppmärksamhet.

https://streamable.com/q5mgit
Citera
2026-02-04, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krisradio
Han verkar söka kontakt och uppmärksamhet på alla sätt som går nu. Hör av sig till främmande människor på fb och vandrar runt på cykelvägarna i området med. Söker även kontakt med grannar och de som parkerar i bostadsområdet. Som jag förstått det har han härjat där sen han var en liten pojk!

Man ska nog hålla sig långt borta.. han har stått nere på tågstation och pratat vitt och brett om hur han kollat folks löner, och utifrån det så ska han anmäla dom så att han får skadestånd..

Är nog en ny Vilma Andersson in the making..
Citera
2026-02-04, 19:41
Medlem
Citat:

Ja det verkar ha slagit slint totalt nu. Fått printar från flertalet vänner att han helt från ingenstans börjat skriva till dom.

Läskigt!
Citera
2026-02-04, 19:44
Medlem
Citat:

Ja han har väl alltid bott där, brukade vara populärt att dra dit där han bor och kasta sten på cpmicke
Citera
2026-02-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvaller123
Ja det verkar ha slagit slint totalt nu. Fått printar från flertalet vänner att han helt från ingenstans börjat skriva till dom.

Läskigt!

Kan det kanske vara ett desperat försök att pussla ihop vilka vi är som skriver om honom på flashback?

Han kanske är så dum så han tror att någon skulle lägga ut den privata konversationen här?

🤣
Citera
2026-02-04, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-K-K
Ja han har väl alltid bott där, brukade vara populärt att dra dit där han bor och kasta sten på cpmicke

Hemskt ändå. Då kan ni nog anta att ni är en stor del av den problematik han har idag.
Citera
2026-02-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-K-K

Jag vill minnas att han vart jagad igenom skogarna mellan Bergkarlås och Hindriksheden när han gick i skolan där, då kastades det också sten efter honom.

Så här i efterhand när man ser att han runkar inför barn på simhallen och misshandlar katter så är det nog inte så synd om fanskapet endå.!
Citera
2026-02-04, 20:30
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baseballtra
Hoppas det funkar!

https://we.tl/t-ga20gDeigL

Skulle du kunna lägga upp filen igen? Jag hann inte läsa igenom hela och nu är den borta tyvärr..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in