2026-01-23, 08:38
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja, Nils är den mest osympatiske av alla. Vilken jävla liten skvallerkäring. Springer runt till varenda HBTQ-person och förtalar Jonas till dem. Sedan när Jonas är med så spelar han oskyldig. För att sedan fortsätta prata skit om honom + godhetssignalera till kameran.

Och Jonas har inte ens sagt något negativt om bögar utan det är enbart ett medvetet "missförstånd" som ger idioten chans att dra igång med sitt svinbeteende.

Nils lyckas med att vara ännu mer osympatisk än den totala dåren Vanessa.

Men jag läste någonstans att Nils har flera diagnoser så det är väl en förmildrande omständighet antar jag.
Nils är uträknande han har hållit på såhär hela livet.

Vanessa använder iof offerkofta för ta sig fram men hon är alldeles för dum för vara manipulativ på samma sätt som nils.

Klarlagt är iaf ingen av dem vågar ta en diskussion mellan två ögon utan de måste likt babbar skapa en flock först sedan när de är minst 3:1 vågar de attackera
Citera
2026-01-23, 09:27
Medlem
Erki122s avatar
För den som är sugen på att höra lite mer mundiarre från Nils!! Han heter popmusiknisse på TikTok.
Citera
2026-01-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Jag hatar män. Jag föraktar män. Jag hatar vita.
Men jag vill vara en vit man.

Vanessa är en psyksjuk transa.

Är det OK att säga att man hatar män eller vita? Det är väl lika fult som att säga att man hatar bögar? Varför får man inte säga att man hatar homosexuella? Tänk om man sa att man hatar svarta?
Citera
2026-01-23, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Är det OK att säga att man hatar män eller vita? Det är väl lika fult som att säga att man hatar bögar? Varför får man inte säga att man hatar homosexuella? Tänk om man sa att man hatar svarta?

Vänsterns och HBTQ-folkets dubbelmoral. Att hata vita och män är helt okej!
Citera
2026-01-23, 12:34
Medlem
Citat:
Ja, tydligen är det där vi är nu.

Jag hade inte riktigt klart för mig att HBTQ-folket var riktigt så galna och osympatiska.

Så nu tycker jag sämre om homosexuella än vad jag gjorde innan jag såg torsdagsavsnittet av "Farmen"...

Så är det. Vanessa gör inte att folk får en bättre bild av transor och HBTQ.
Folk blir bara ännu mer less på sådana psyksjuka transor.
Citera
2026-01-23, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vanessa tror hon är en man, hon visade ju snarare att hon är 100% kvinna på insidan när hon hysteriskt bryter ihop utan att lyssna på vad Jonas säger. 100% typiskt kvinnligt.

Så sant!
Citera
2026-01-23, 12:40
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
För den som är sugen på att höra lite mer mundiarre från Nils!! Han heter popmusiknisse på TikTok.
Tck men nej tack, jag känner för dra tårgas i munnen på honom varje gång han öppnar den.

Helt otroligt sådana människor som han får leva, han trodde liksom sveriges grundlag skulle styra farmen.
Senast redigerad av Blessed81 2026-01-23 kl. 12:42.
Citera
2026-01-23, 12:42
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Tydligen anses det vara rätt värdegrund säga så tillskillnad emot motsatsen.

Hur det blivit så skevt vet jag inte. Du kan utan problem säga blackpower på farmen men säger du whitepower då åker du ut direkt.
Citera
2026-01-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Så är det. Vanessa gör inte att folk får en bättre bild av transor och HBTQ.
Folk blir bara ännu mer less på sådana psyksjuka transor.

De har makten i samhället just nu. Säg vem du inte får kritisera och du har nämnt samhällets elit.
Citera
2026-01-23, 16:31
Medlem
Citat:
Ja, Nils är den mest osympatiske av alla. Vilken jävla liten skvallerkäring. Springer runt till varenda HBTQ-person och förtalar Jonas till dem. Sedan när Jonas är med så spelar han oskyldig. För att sedan fortsätta prata skit om honom + godhetssignalera till kameran.

Och Jonas har inte ens sagt något negativt om bögar utan det är enbart ett medvetet "missförstånd" som ger idioten chans att dra igång med sitt svinbeteende.

Nils lyckas med att vara ännu mer osympatisk än den totala dåren Vanessa.

Men jag läste någonstans att Nils har flera diagnoser så det är väl en förmildrande omständighet antar jag.

Exakt, varför kunde han inte ta det med Jonas mellan fyra ögon? Istället springa runt och sprida lögner som bara ledde till drama över något som aldrig ens hänt.

Nils monolog vid matbordet om att kalla negerbollen för chokladboll etc. var nog bland det pinsammaste och patetiska jag någonsin hört och skådat. Allt för att ställa sig in och låtsas vara den goda PK-gubben. Pga av hans autism har han lärt upp sig att "det är så man ska vara". Vilken läskig, fejk och genomfalsk snubbe.
Citera
2026-01-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Exakt, varför kunde han inte ta det med Jonas mellan fyra ögon? Istället springa runt och sprida lögner som bara ledde till drama över något som aldrig ens hänt.

Nils monolog vid matbordet om att kalla negerbollen för chokladboll etc. var nog bland det pinsammaste och patetiska jag någonsin hört och skådat. Allt för att ställa sig in och låtsas vara den goda PK-gubben. Pga av hans autism har han lärt upp sig att "det är så man ska vara". Vilken läskig, fejk och genomfalsk snubbe.

Typiskt malmöbo och fittgubbe. En miljöpartist från Sveriges skithåla nummer ett med ett flumjobb och vågar diskutera "onödiga föreningar" skämten skriver sig själv
Citera
2026-01-23, 18:09
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag förstod att Nisse var kvasiintellektuell när han sa att han sökte till Farmen för Marx. Något bla bla bla. Karl Marx måste ha vänt sig i graven.
Nisse känns som en sån som har Moby Dick framme när han får besök. Tittar man närmare är det en dammig bok han aldrig tänkt läsa – en ren posör.

Skönt att se att jag hade rätt. Jag gav upp efter några avsnitt. Det är inte konstigt att snubben gillar unga tjejer. De genomskådar honom inte direkt. En äldre person ser igenom den typen direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in