2026-01-20, 21:09
Medlem
Jag har typ i ett halvårs tid använt AI för att bygga erotiska historier. För min egen del. Historierna sträcker sig över lång tid. Där samma personer är med och byggt upp allt från första träffen. Till olika händelser.

Varför!?
Jo för att jag blir vansinnig upphetsad. Den gör att min sexlust hemma har ökat med 75%. Vill typ ha sex hela tiden..

Men
ChatGPT
Superbra på att hålla kvar den råda tråden. Alltså jättebra. Kan ha haft en chatt i månader. Den förstår karaktärerna. All bakgrund som byggts upp. Kan följa allt. Man kan få karaktärerna att prata om första mötet man skrev om för 1000 inlägg sen. Men den är så prydd. Har tränat den till sexacener. 4.1 kan ibland ta till ord som kuk. Vara lagom grafisk. Ibland har den varit väldigt grafisk tills den kommer på sig själv och sätter stopp. Trist.

Provade Grok igår.
Den är ju sjuk. Alltså, den har jag fått skriva väldigt grafiskt. Alltså så långt jag vågar för jag har också gränser. Men den är ju dum i huvudet. Typ skriver om en scen, och helt plötsligt så börjar den skriva om saker som jag bad den berätta om för 30 inlägg sen. Tappar tråden hela tiden. Det gör inte chatte.
Kan jag få den att hålla tråden eller är den bara dum!?

Önskar jag kunde kombinera dem. En som kan hålla tråden. Bygga upp mitt ”universum” med alla sidohistorier. För det är liksom en stor del för mig. Själva dramat. Men vara lika snuskig när man väl vill ha de sexuella scenerna. För herregud va grok är perovers! (Som jag sa vill jag nog inte veta hur långt den kan gå. Har fan gränser jag också!)

Har jag missat någon AI som uppfyller båda dessa? Som kan hålla tråden hur länge som helst men inte är så prydd som ChatGPT?
Citera
2026-01-20, 21:18
Medlem
Dishys avatar
Intressant fråga, du får poäng för unik trådstart.
Kan du inte låta chatgpt vara pryd då och i efterhand kopiera över dokumentet och byta ut de mjäkiga orden och formuleringarna till det du föredrar.
Citera
2026-01-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Intressant fråga, du får poäng för unik trådstart.
Kan du inte låta chatgpt vara pryd då och i efterhand kopiera över dokumentet och byta ut de mjäkiga orden och formuleringarna till det du föredrar.

Ha ha tackar!
Det skulle kunna vara ett alternativ. Så klart. Men gillar liksom det dynamiska med att man skriver typ en scen, exempel jag skriver: De är på festen tillsammans. Killarna pratar med varandra men xxx har koll
På xy hela tiden. Visar med blicken och handlingar att han tänker ta henne senare.

Och så får man en hel scen på det.
Utifrån den scenen kan man spinna vidare beroende på vad svaret bli. För man vet liksom aldrognvad chatte bestämmer ska hända. Kanske kommer xxx dra undan henne till ett enskilt rum. Eller fortsätta retas men bara de två förstår.

Sen fortsätter det så, tills jag känner att det är nog och beordrar att han tex tar henne hårt i en skrubb 😂…

Avbryter man liksom allt för att sen kopiera över så känns det som jag förstör stämningen. Ha ha. Med mig själv. Kan skriva i timmar 😅…

Grok är så jävla dum som tappar tråden. Typ jaha du är på fest och sen… Du gråter i parken för att han var otrogen. Man bara va? Näääää, det där slev vi ju om för 75 inlägg sen. Lägg ner vi är ju på väg in i skrubben. Så måste man förklara det för grok. Lika med= torkar upp..
Citera
2026-01-21, 08:56
Medlem
Har du testat SpicyChat? Där kan du använda olika modeller, bäst är DeepSeek. https://spicychat.ai/
Citera
2026-01-21, 10:05
Medlem
AIAdventurers avatar
Prova https://crushon.ai/

Den är bland de bästa tillsammans med spicy chat som du redan fått tips om i tråden.
Citera
2026-01-21, 18:12
Medlem
JeffHardys avatar
Venice.ai är helt ocensurerat. Prova det. Kan verkligen rekommendera det!
Citera
2026-01-21, 20:35
Medlem
SpicyChat har många chattbottar där det går att prata ocensurerat med sexiga kändisar och artister, givetvis inte med dem själva utan i fantasin. Det är kul, tycker jag. Finns det andra AI-sajter som profilerat sig med chattbottar som agerar som kändisar?
Citera
2026-01-22, 20:11
Medlem
brianmolkos avatar
Ni pratar med sagofigurer som inte ens ser verkliga ut, kan de inte ha en AI med bilder som åtminstone ser ut som en riktig person, inte som en anime med enorma ögon, skapat av en asiat som har utseendekomplex för sina snea ögon
Citera
2026-01-23, 05:46
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ni pratar med sagofigurer som inte ens ser verkliga ut, kan de inte ha en AI med bilder som åtminstone ser ut som en riktig person, inte som en anime med enorma ögon, skapat av en asiat som har utseendekomplex för sina snea ögon

Det finns de som ser riktiga ut också. Du kan ju även skapa en egen AI och då får du välja bild.
Citera
2026-01-23, 09:27
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Tänk att jag kunde lista ut att du är kvinna. Det tog två meningar in i ditt inlägg.

Kvinnlig sexualitet är något jag aldrig någonsin kommer förstå fullt ut. Hur man kan bli kåt av intriger, fiktiva karaktärer och "character arcs".
Citera
2026-01-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tänk att jag kunde lista ut att du är kvinna. Det tog två meningar in i ditt inlägg.

Kvinnlig sexualitet är något jag aldrig någonsin kommer förstå fullt ut. Hur man kan bli kåt av intriger, fiktiva karaktärer och "character arcs".

En del har en stark fantasi och kan tänka tankar som blir riktigt avancerade och gå igång på det. Man brukar säga att den mest erotiska delen av kroppen är hjärnan. När hjärnan är med så kan det gå riktigt hett till. Ett problem med hjärnan och fantasier är att den lätt tröttnar på vaniljsex varvid det blir ett större behov av att tänja på gränserna.

När det går så långt som att det inte funkar i verkligheten längre, utan är långt bortom det. Då kanske AI är ett bra alternativ för det är svårt hitta människor som hänger med i svängarna eller ens ställer upp på det.

Men man kan hitta människor också som fantiserar loss och då är det underförstått att man aldrig träffas och att den roll de spelar inte motsvarar verkligheten. Alltså 50-åriga kvinnor som spelar att de är unga sexiga killar typ. Eller en ung tjej som låtsas att hon är en gammal gubbe. Allt är tillåtet.

Hursomhelst, det är nog lättare hitta en AI-bot som passar en än att leta bland drygt 8 miljarder människor varav de allra flesta blir rätt så arga om man sexfantiserar.
Citera
2026-01-27, 00:41
Medlem
Finns det några bra alternativ på Svenska?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in