2019-12-13, 12:52
Medlem
IMO , Sony will wait until the Netflix toon is out before they decided to do a movie , educated guess
Citera
2020-03-07, 04:00
Medlem
Rumor has it the new script isnt any good.....frankly i think fans expects too much from this , im just happy as long as the movie is decent
Citera
2020-03-08, 03:21
Medlem
Re : new movie script

Why cant they stick with established stories , instead they have to change stuff around (no , Skeletor is NOT prince Adams brother , hes his uncle....sigh) , why change what works ?
Citera
2020-08-14, 18:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Det är ju jävligt viktigt vem som ska spela He-Man, the most powerful man in the universe and protector of Eternia and Castle Greyskull. He comes with POWER, sword, battle axe, and shield.

Mitt förslag är Calum Von Moger. ARNOLD 2.0 Går fan inte bli mer Arnold än han.
Och han spelade ju Arnold i filmen BIG (2018).

1987 var det ju Dolph Lundgren som var He-Man. Men nu är det 2020-talet. Då är det Von Moger som gäller.

Snygg, cool, så rätt utseende. Dags att gå tillbaks till 80 och 90-talets manliga budskap i filmer. Se på oss som växte upp med He-Man. Vilka otroligt bra människor vi blev. Så jävla bra vi är.

Calum Von Moger är född 1990. 90-TALIST
Citera
2020-08-17, 15:53
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det är ju jävligt viktigt vem som ska spela He-Man, the most powerful man in the universe and protector of Eternia and Castle Greyskull. He comes with POWER, sword, battle axe, and shield.

Mitt förslag är Calum Von Moger. ARNOLD 2.0 Går fan inte bli mer Arnold än han.
Och han spelade ju Arnold i filmen BIG (2018).

1987 var det ju Dolph Lundgren som var He-Man. Men nu är det 2020-talet. Då är det Von Moger som gäller.

Snygg, cool, så rätt utseende. Dags att gå tillbaks till 80 och 90-talets manliga budskap i filmer. Se på oss som växte upp med He-Man. Vilka otroligt bra människor vi blev. Så jävla bra vi är.

Calum Von Moger är född 1990. 90-TALIST

Jag blir så jävla irriterad på att jag skrev fel vad gäller namnet på filmen. BIGGER, inte BIG.

Citera
2021-05-29, 06:35
Medlem
Henry Cavill or Hemsworth might be the new HM according to rumors ?
Citera
2021-05-31, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qmzamqckalrtgj
Henry Cavill or Hemsworth might be the new HM according to rumors ?
Hemsworth hade passat bäst/ Hemsworth would be the best choice
Citera
2026-01-22, 15:42
Medlem
Man-At-Armss avatar
Trailer: https://youtu.be/ZmEx7wQI6RY?si=oq4mwlBMf6067pIP

Nja. Namnskylt: Adam Glenn He/Him. "Kul". Varför överhuvudtaget blanda in jorden..
Citera
2026-01-22, 16:10
Medlem
XtraXs avatar
Vilka minnen trailern väcker. Så dum man var som inte sparade sina gubbar. Hade komplett Greyskull med låda och allt.
Citera
2026-01-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Trailer: https://youtu.be/ZmEx7wQI6RY?si=oq4mwlBMf6067pIP

Nja. Namnskylt: Adam Glenn He/Him. "Kul". Varför överhuvudtaget blanda in jorden..

Och en svart man-at-arms? Inte så jag minns honom..

Nåväl, hoppas det inte blir för mycket woke trams

Men den ser otroligt CGI:ad ut

Trodde först det var en animerad film när jag såg trailern
Citera
2026-01-22, 21:22
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Och en svart man-at-arms? Inte så jag minns honom..

Nåväl, hoppas det inte blir för mycket woke trams

Men den ser otroligt CGI:ad ut

Trodde först det var en animerad film när jag såg trailern

Hade förhoppningar då jag och He-Man går way back.

Tyvärr ser det ut som ett dataspel. Går man på bio för att se ett dataspel?
Citera
2026-01-22, 23:45
Medlem
NoTruces avatar
Alltså, det här är en så stor del av min barndom, så jag blir väldigt nyfiken, det ska jag inte sticka under stol med. Men jag pallar inte om de wokeat sönder hela konceptet. Att det är CGI-orgier kan jag eventuellt leva med, men omotiverade they/thems och noggrer för noggrers skull, där säger skräddaren NEJ för fan! Originalrullen med Dolphan och Frank Langella kommer aldrig att slås, men det förväntar jag mig inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in