Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-12-13, 12:52
  #37
Medlem
IMO , Sony will wait until the Netflix toon is out before they decided to do a movie , educated guess
Citera
2020-03-07, 04:00
  #38
Medlem
Rumor has it the new script isnt any good.....frankly i think fans expects too much from this , im just happy as long as the movie is decent
Citera
2020-03-08, 03:21
  #39
Medlem
Re : new movie script

Why cant they stick with established stories , instead they have to change stuff around (no , Skeletor is NOT prince Adams brother , hes his uncle....sigh) , why change what works ?
Citera
2020-08-14, 18:14
  #40
Medlem
PingPongZongs avatar
Det är ju jävligt viktigt vem som ska spela He-Man, the most powerful man in the universe and protector of Eternia and Castle Greyskull. He comes with POWER, sword, battle axe, and shield.

Mitt förslag är Calum Von Moger. ARNOLD 2.0 Går fan inte bli mer Arnold än han.
Och han spelade ju Arnold i filmen BIG (2018).


1987 var det ju Dolph Lundgren som var He-Man. Men nu är det 2020-talet. Då är det Von Moger som gäller.

Snygg, cool, så rätt utseende. Dags att gå tillbaks till 80 och 90-talets manliga budskap i filmer. Se på oss som växte upp med He-Man. Vilka otroligt bra människor vi blev. Så jävla bra vi är.

Calum Von Moger är född 1990. 90-TALIST
Citera
2020-08-17, 15:53
  #41
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det är ju jävligt viktigt vem som ska spela He-Man, the most powerful man in the universe and protector of Eternia and Castle Greyskull. He comes with POWER, sword, battle axe, and shield.

Mitt förslag är Calum Von Moger. ARNOLD 2.0 Går fan inte bli mer Arnold än han.
Och han spelade ju Arnold i filmen BIG (2018).


1987 var det ju Dolph Lundgren som var He-Man. Men nu är det 2020-talet. Då är det Von Moger som gäller.

Snygg, cool, så rätt utseende. Dags att gå tillbaks till 80 och 90-talets manliga budskap i filmer. Se på oss som växte upp med He-Man. Vilka otroligt bra människor vi blev. Så jävla bra vi är.

Calum Von Moger är född 1990. 90-TALIST

Jag blir så jävla irriterad på att jag skrev fel vad gäller namnet på filmen. BIGGER, inte BIG.

Citera
2021-05-29, 06:35
  #42
Medlem
Henry Cavill or Hemsworth might be the new HM according to rumors ?
Citera
2021-05-31, 15:28
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qmzamqckalrtgj
Henry Cavill or Hemsworth might be the new HM according to rumors ?
Hemsworth hade passat bäst/ Hemsworth would be the best choice
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback