2026-01-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NedSchtark
Håller med, exempelvis så är ju köket i stort sett identiskt, saknar en liten veranda (?) där dock.

Kanske fanns en slags standard för torp och gårdshus runt sekelskiftet.
Citera
2026-01-22, 23:14
Medlem
Han Malmö filosofen är en av de största idioter jag sett på tv nånsin det dryper av avundsjuka,woke och Marxism-Leninism ur han

Hans slutmonolog om Jonas var helt bisarr

Respekt till Kevin som genomskådade situationen och drog sin egna slutsats efter han lyssnat noga.
Citera
2026-01-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
helt enig.

Men det här med hata något man själv helst av allt vill vara, det är ju väldigt självdestruktivt och självförakt.

Det blir mer och mer tydligt det här hbtq är mera psykiska störningar.

Jag hatar män. Jag föraktar män. Jag hatar vita.
Men jag vill vara en vit man.

Vanessa är en psyksjuk transa.
Citera
2026-01-22, 23:16
Medlem
Citat:
ja undrar om hon själv förstår vad hon sa, verkar inte som det.

Hur som helst verkar hat vara en viktig beståndsdel i hennes liv

Vanessa är en typisk IQ 60-person. Hennes logik är som en 3-årings.
Citera
2026-01-22, 23:25
Medlem
picapicans avatar
Var kommer bastubögen ifrån? Turkiet? Filosofen Nils verkar ju riktigt skruvad i sin hjärna. Miljömupp?
Citera
2026-01-22, 23:38
Medlem
Varför castar farmen homofober? Mitt hjärta gick sönder för vanessa.
Citera
2026-01-23, 00:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19

Stephanie, osvensk som hon är, skiter i vilket och kör på
Tillskillnad från takläggarturk som lajvar svensk in i 'taket', själv är jag tveksam till
om just han baserat på hur han svansat efter Vanessa tidigare, verkligen brinner för den homosexuelle svensken Clarence i Degerbergas umbäranden & att han är beredd att säga upp kontakten i 24 timmar med säg sin 'turkiske landsman' den fesbärande farbror Hassan som just uttryck sig homotveksamt när han tittade på dubbade repriser av Karin Manhajimers Goda Grannar på Al Jazera för att sedan under eftertexterna hångla upp en mustaschprydd karl så häftigt att denne tappade vattenpipan ner i en tom designbarnvagn

Utan att han begriper det själv så var det han gjorde där ett försvar av Vanessa som person till varje pris på etnisk samhörighetsgrund, dom är 3 stycken mot svenskarna & tyskarna, vad händer när svenskar möter andra svenskar på chartersemestern? vi skäms & låtsas inte om varandra ja!
Så hela hans lustiga konfrontation med Jesper illustrerade fint hur det inte går att bli svensk hur bra svenska du än pratar, och varför du och jag motsvarande inte kan bli östtyskar heller eftersom vi alltid kommer vara biased så fort mångkulturella möten i legio uppstår
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-23 kl. 00:37.
Citera
2026-01-23, 01:12
Medlem
Autistiske dampgubben Nils är riktigt farlig alltså. Går runt och ljuger om att Jonas uttryckt sig homofobiskt bara för att han själv ska få framstå som god. Skrämmande.
Citera
2026-01-23, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför castar farmen homofober? Mitt hjärta gick sönder för vanessa.

Jonas är ingen homofob. Men om man väljer att fultolka och enbart känna (inte tänka och inte se helheten) så blir det lätt att reagera skevt.
Citera
2026-01-23, 02:04
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Alexander Söderholm verkar ganska normal. Är han släkt med Ola Söderholm?
Hm normal och normal. Han ser ut som en stor femåring när han har en för stor keps över öronen på sig. Lite efterblivet.
Citera
2026-01-23, 02:19
Medlem
Inkommers avatar
Ayda är ju skitroligt. Bästa kommentaren än så länge.

😂
Citera
2026-01-23, 04:05
Medlem
Citat:
nu är det precis ssom i verkliga livet här kommunisten Níls drar igång en konflikt han inte vågar lägga sig i på egenhand.

Så han hittar på en historia som han vet gör folk upprörda och när en kommunist är inblandad gäller det alltid rasism eller homofobi.

Sedan att bögar och invandrare inte går hand i hand är lite för mycket för hans hjärnkapacitet.

Han och vanessa måste ut nu.
Helt sant en person som snappar upp vad andra säger och sedan lägger till lite efter sitt eget huvud för att sedan gå och babbla vidare till andra i smyg i tron att denne själv ska hamna i bättre dager och bli populär, finns många som håller på så vidriga är vad de är. Därför ska man inte lyssna på skvaller det konstiga med sådana personer är att de även fast man sagt rakt ut till dem att jag lyssnar inte på skvaller om folk jag bildar mig egna uppfattningar om dem istället, så fortsätter de att göra det gång på gång även om man ber dem fara och flyga.

Hans slutsats i synken i slutet om att mäklarn gjort bort sig säger ju liksom allt om hans hjärnkapacitet då det var han själv som gjorde bort sig helt.
Han kommer att ryka i första bästa tävling, men mitt tips är att han lämnar självmant med något snyftande om att han inte kan vara bland sådana elaka människor som dessutom är falska och homofobiska gärna med en släng rasistanklagelser också.

Den där Vanessa är en annan femma, hens gråt och tyck synd om mig strategi var smart spelat tror jag. Ingen manlig storbonde kommer att våga sälja henne som förstekämpe åtminstone inte de närmsta veckorna eftersom de då troligtvis kommer att bli anklagade för att vara homofober. Tror bara det är tyskan som har stake nog för att kunna göra det, men eftersom hon ju är som hon är så lär det bli svårt för henne att bli vald till storbonde även om hon har växt lite sedan först programmen, hon är dessutom på det klara med att det är ett spel så hon tittar nog mer strategiskt på det hela när hon väljer kämpar än att få ut griniga ungar som inte riktigt vet själva vem de är som hon ändå slår ut själv när som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in