2026-01-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Jag vet inte vem det är men media gillar att överdriva saker. "filmprofil" betyder inte att det är Tom Cruise utan snarare nån som syndes i bakgrunden nån sekund under cafe norrköping på 90-talet.

Vilket gnäll. De måste ju skriva nåt som gör att man fattar vilket slags sammanhang han finns med i. De flesta fattar väl att det kan vara allt från nån bakom kameran till filmstjärna. Vi har liksom hjärnceller.
Citera
2026-01-22, 17:42
Medlem
Nattskenets avatar
Är det Rosgård??
Citera
2026-01-22, 17:53
Medlem
pickalulus avatar
8000 borde man väl få en hel del knulla för, även om tjejen är av högre klass?
Citera
2026-01-22, 17:55
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
8000 borde man väl få en hel del knulla för, även om tjejen är av högre klass?

Inget som säger att alla pengar är till sexköp. Han kanske skulle köpa knark efter att han legat med fnasket.
Citera
2026-01-22, 17:55
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Inget som säger att alla pengar är till sexköp. Han kanske skulle köpa knark efter att han legat med fnasket.

Sant!
Citera
2026-01-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Sådana här människor vill naturligtvis ha en kick. Det är det de går igång på. Det räcker inte med mellanmjölk och en fralla om kuken ska stå. Troligtvis nåt kinky, det stod väl att det var en tjej? Bondage? Daddy and little horny daughter? Eller tvärtom att han spelar bebis? Han är skådis och vill givetvis ta ut svängarna när det kommer till skådespeleriet
Ingen skådis, då skulle det stått.
Citera
2026-01-22, 18:21
Avslutad
8000? Det är jäkligt mycket för att köpa sex. Standard pris är typ 2k för en timma i Stockholm.
Citera
2026-01-22, 18:59
Avslutad
Jag spekulerar fritt om terroristen Özz Nujen som försökt köpa sex av en transa.
Citera
2026-01-22, 20:25
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgkillen
Jag spekulerar fritt om terroristen Özz Nujen som försökt köpa sex av en transa.
Det hade blivit ett roligt polisförhör....
https://www.youtube.com/watch?v=XO4NJscPicg
Citera
2026-01-22, 21:58
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Sådana här människor vill naturligtvis ha en kick. Det är det de går igång på. Det räcker inte med mellanmjölk och en fralla om kuken ska stå. Troligtvis nåt kinky, det stod väl att det var en tjej? Bondage? Daddy and little horny daughter? Eller tvärtom att han spelar bebis? Han är skådis och vill givetvis ta ut svängarna när det kommer till skådespeleriet

Exakt. Personligen är jag helt övertygad om att detta är en person som verkligen tänder på något helt sjukt. Kanske är han t.om. i en relation redan, men vågar inte berätta för sin partner på grund av skammen det skulle kunna medföra. Norther1-gissning lutar åt en sjuk bajsfanatiker som går igång på att en lyxhora bajsar på hans ansikte, smörar in det över hela hans kropp och tvingar honom att slicka sig själv ren som en riktig hund. Ärligt talat ser jag inget annat alternativ i denna soppa. Ska bli spännande att se vilken filmprofil som har denna sjuka fetish. Usch säger jag.
Citera
2026-01-22, 23:30
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Han åkte ju på en storstroke så han dreglar nog mest runt hemma nu för tiden.

Han är ganska bra återställd. Jobbar igen.
Citera
2026-01-22, 23:51
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Exakt. Personligen är jag helt övertygad om att detta är en person som verkligen tänder på något helt sjukt. Kanske är han t.om. i en relation redan, men vågar inte berätta för sin partner på grund av skammen det skulle kunna medföra. Norther1-gissning lutar åt en sjuk bajsfanatiker som går igång på att en lyxhora bajsar på hans ansikte, smörar in det över hela hans kropp och tvingar honom att slicka sig själv ren som en riktig hund. Ärligt talat ser jag inget annat alternativ i denna soppa. Ska bli spännande att se vilken filmprofil som har denna sjuka fetish. Usch säger jag.
Det du gör kallas projicering , googla påt👌🇸🇪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in