2026-01-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88
Jag är totalt ointresserad av hur mycket pengar Biancas TEMU smink har genererat. Summan av kardemumman är att hon inte är en person jag beundrar, tvärtom.
Här kommer ett axplock av influencers eller offentliga personer som jag däremot beundrar: Olivia Neill (hon är classy och kan flyga flygplan,sjukt impressive enligt mig!), Madeleine Argy(natural beauty!) Lila Moss(cuuute!) och här i Sverige Felice Jankell(snyggast!)

B har gått från att vara en influencer till serieentreprenör

CAIAs prisbild ligger i mellanskiktet till högre prisklassen strax under lyxmärken med 250+ produkter där Bianca har sista ordet kring utformning, innehåll, etc. Hon har även designat butikernas utseende, HQs inredningsdesign, skapat loggan och namnet.

Det är inte illa pinkat att ha gått från noll kr år 2017 på väg att spränga en miljard i omsättning med tre butiker i Sthlm, en instore-butik i Norge, en butik i Gbg, hög omsättning via deras e-handel, speciellt i Tyskland. Och expansionen fortsätter. Bolaget har även vunnit några prestigefyllda priser

Hennes smyckesföretag med Worge har lyckats ta sig in hos en stor guldbutikskedja där man säljer i 75 butiker.

Mino Market (med sina bröder) visade vinst redan första året.

Två andra projekt som B funderar på är ett poddbolag (vilket betyder att alla stora influencers lämnar sina nuvarande stall och går över till henne) och att spela in ett album (ja hon kan sjunga löjligt bra)

Och du kommer dragandes med några lantlollor
Citera
2026-01-22, 17:08
Medlem
Citat:
Trist att alla gentlemännen dumpar henne så fort de kommit fram i kön. Mest sannolikt inser de då att hon varken har stil klass, vett eller etikett.

Exakt vad hon har.
Citera
2026-01-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Exakt vad hon har.

Enligt mitt omdöme besitter hon dock inte dessa kvalitéer. Du bor kanske under en sten och tycker att allt orange som rör sig har stil. Jag har aldrig sett tecken hos henne på varken stil, klass, vett eller etikett (LOL!).
Det jag däremot ser tecken på hos Bianca är tacky, gränslös och narcissistiskt personlighetssyndrom.
Citera
2026-01-22, 17:38
Medlem
Citat:
Enligt mitt omdöme besitter hon dock inte dessa kvalitéer. Du bor kanske under en sten och tycker att allt orange som rör sig har stil. Jag har aldrig sett tecken hos henne på varken stil, klass, vett eller etikett (LOL!).
Det jag däremot ser tecken på hos Bianca är tacky, gränslös och narcissistiskt personlighetssyndrom.

Märks att varken du eller övriga i tråden har träffat B.
Citera
2026-01-22, 17:47
Medlem
Citat:
Märks att varken du eller övriga i tråden har träffat B.

Dessvärre har jag det...
Citera
2026-01-22, 18:18
Avstängd
Citat:
B skulle aldrig umgås med trash av din sort grabben. Ha det jävligt klart för dig

Nej nej, för "trash" är inte att knulla snygg-erik från PH?
Eller knulla sin fd pojkvän i en bil offentligt?
Eller gå på fitt-massager på thaisalonger?
Citera
2026-01-22, 18:18
Avstängd
Citat:
Hon har aldrig rört narkotika.

Och du får jobba på att ta bort din sexism grabben

Hur vet DU att hon aldrig rört narkotika?
Citera
2026-01-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Hur vet DU att hon aldrig rört narkotika?

Vilket yrke har Theo's pappa?
Citera
2026-01-22, 18:23
Avstängd
Citat:
Vilket yrke har Theo's pappa?

Det där är något man kan googla sig till
Jag vet att du inte är hennes vän, du är hennes stalker.
En riktigt vän hade frågat något personligt, och en riktig vän hade gjort det privat, inte i ett öppet forum som flashback, om nu Theos pappas yrke hade varit såpass privat att en person inte kunde söka sig till det.
Citera
2026-01-22, 18:24
Medlem
afvongreves avatar
Eftersom hon är så rik kunde hon ju engagera sig i någon välgörenhetsorganisation istället för att ligga på rygg med silikonbrösten i högsta hugg på instagram.
Citera
Avstängd
Citat:
Omogen snorvalp, det är du det. Väx upp grabben!!

Det är inte jag som åker till ibiza varannan helg för att knarka ner mig på nattklubbar till klockan 06 på morgonen som 30+.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det där är något man kan googla sig till
Jag vet att du inte är hennes vän, du är hennes stalker.
En riktigt vän hade frågat något personligt, och en riktig vän hade gjort det privat, inte i ett öppet forum som flashback, om nu Theos pappas yrke hade varit såpass privat att en person inte kunde söka sig till det.

Alla vet vad var han jobbar. Ingen hemlighet. I synnerhet inte för de 400 000 som WV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in