Citat:
Jag är totalt ointresserad av hur mycket pengar Biancas TEMU smink har genererat. Summan av kardemumman är att hon inte är en person jag beundrar, tvärtom.
Här kommer ett axplock av influencers eller offentliga personer som jag däremot beundrar: Olivia Neill (hon är classy och kan flyga flygplan,sjukt impressive enligt mig!), Madeleine Argy(natural beauty!) Lila Moss(cuuute!) och här i Sverige Felice Jankell(snyggast!)
Här kommer ett axplock av influencers eller offentliga personer som jag däremot beundrar: Olivia Neill (hon är classy och kan flyga flygplan,sjukt impressive enligt mig!), Madeleine Argy(natural beauty!) Lila Moss(cuuute!) och här i Sverige Felice Jankell(snyggast!)
B har gått från att vara en influencer till serieentreprenör
CAIAs prisbild ligger i mellanskiktet till högre prisklassen strax under lyxmärken med 250+ produkter där Bianca har sista ordet kring utformning, innehåll, etc. Hon har även designat butikernas utseende, HQs inredningsdesign, skapat loggan och namnet.
Det är inte illa pinkat att ha gått från noll kr år 2017 på väg att spränga en miljard i omsättning med tre butiker i Sthlm, en instore-butik i Norge, en butik i Gbg, hög omsättning via deras e-handel, speciellt i Tyskland. Och expansionen fortsätter. Bolaget har även vunnit några prestigefyllda priser
Hennes smyckesföretag med Worge har lyckats ta sig in hos en stor guldbutikskedja där man säljer i 75 butiker.
Mino Market (med sina bröder) visade vinst redan första året.
Två andra projekt som B funderar på är ett poddbolag (vilket betyder att alla stora influencers lämnar sina nuvarande stall och går över till henne) och att spela in ett album (ja hon kan sjunga löjligt bra)
Och du kommer dragandes med några lantlollor