2026-01-21, 20:28
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
I gårdagens avsnitt av Studio Allsvenskan slängde nån av de ur sig att Varbergs VFK på Madjed är hela 50%.
De killarna hade ju inte stenkoll dock. Satt ju mest och spekulerade i det mesta. Hade inte ens koll på om Winther var tänkt som mittback eller vänsterback.
Citera
2026-01-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Inte en chans att Moneyball Bajen accepterat den, eller?
Var ju ifs bilhandlaren JJ som rattade då, samma sommar som han sprängde banken för Veton.
Citera
2026-01-21, 21:17
Medlem
Teus avatar
Citat:
Var ju ifs bilhandlaren JJ som rattade då, samma sommar som han sprängde banken för Veton.
Point taken.
Citera
2026-01-22, 13:45
Medlem
cokehyenas avatar
Solna floppar hårt i detta fönstret.
Citera
2026-01-22, 14:00
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solna floppar hårt i detta fönstret.
Dom är väl typ klara med sitt fönster?

Ni däremot...? Robin lät halvstressad i senaste Antagonisterna. Utlänningskvoten fylld och flera vakanser att fylla.
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-01-22 kl. 14:03.
Citera
2026-01-22, 15:46
Medlem
skogsburkans avatar
Snubben som förstörde mot Ukraina lämnar dif. Gammal på dekis borde inte vara några sura miner bland fansen, om man lägger nostalgin åt sidan.
Citera
2026-01-22, 16:22
Medlem
cokehyenas avatar
Idag blir svensk fotboll en legend fattigare.

En av 2000-talets största.
Citera
2026-01-22, 16:24
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Idag blir svensk fotboll en legend fattigare.

En av 2000-talets största.

Legend?! Hälften vet nog inte vem Axel Lindahl är här men när du skriver så så tror man han dött men är bara skadad.

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/superettan/lindahl-missar-hela-2026-efter-svara-knaskadan-tar-tid-att-komma-tillbaka
Citera
2026-01-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Snubben som förstörde mot Ukraina lämnar dif. Gammal på dekis borde inte vara några sura miner bland fansen, om man lägger nostalgin åt sidan.
Sportsligt tycker jag man tar rätt beslut, en bra höst och rutin visst, men det går alldeles för långsamt med boll och hans hot offensivt är helt bortblåst. Dock den säkraste straffskytten jag sett.

Tyvärr tror jag detta innebär att nuvarande uppsättning är vad det kommer gås in i säsongen med. Det här var en ren kompisförlängning för Bosse och jag tror inte ens en annan mittback är aktuell även om det skulle behövas, gärna med effekten att Tenho lämnar.
Citera
2026-01-22, 16:44
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Sportsligt tycker jag man tar rätt beslut, en bra höst och rutin visst, men det går alldeles för långsamt med boll och hans hot offensivt är helt bortblåst. Dock den säkraste straffskytten jag sett.

Tyvärr tror jag detta innebär att nuvarande uppsättning är vad det kommer gås in i säsongen med. Det här var en ren kompisförlängning för Bosse och jag tror inte ens en annan mittback är aktuell även om det skulle behövas, gärna med effekten att Tenho lämnar.

Nog bäst för alla parter totalt sett att detta hände. Västerås eller slutar nu? Har det röstats om lagkapten än?
Citera
2026-01-22, 16:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Fyra mittbackar där två har hög hög potential är mer än nog. Hört något om eventuellt ny klubb? Döma av hans förlikning kan man ju unna honom ett Thailändskt kontrakt.
Citera
2026-01-22, 16:51
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Fyra mittbackar där två har hög hög potential är mer än nog. Hört något om eventuellt ny klubb? Döma av hans förlikning kan man ju unna honom ett Thailändskt kontrakt.

Han bryter som de flesta i svennarna i difs trupp så kanske Persepolis FC kan locka också. Bra lön om inte annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in