2026-01-22, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenLillaGubben
Ekonomisk brud, konstigt att hon inte har kille.

Hon dejtar en man sedan en tid tillbaka, har inte det framgått tydligt vid detta laget?
Citera
2026-01-22, 14:30
Avstängd
Citat:
Ok så det var inget att skryta om.

Vilken brud som helst som fångat en kille är bättre än henne.

Hon tror att hon kommer hitta lycka där men det är inte det hon är ute efter.
Hon har redan varit på alla typer a yachtfester, alla typer av privatplan.
Det kommer inte ge henne något vilket är varför hon knarkar.
Hon vill ha Philippe. Hon vill ha barn.
Tyvärr så har hennes runtknullande och knarkande henne påverkat henne negativt mentalt, som så många andra "moderna" kvinnor.
Medan alla kvinnor runtom henne fokuserade på stabila relationer var Bianca för upptagen med att knulla runt, berätta till media vilken hora hon är och sedan fortsätta på det spåret.
Allt för att sedan bli en olycklig 30+ kärring som alla pengar i världen inte kan göra lycklig.
Citera
2026-01-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
När brösten är på väg ut ur klänningen och man ser mer av brösten än vad man döljer så är det vulgära uringningar stumpan.

Saker som inte hänt.

Och jag är en man, lillflickan
Citera
2026-01-22, 14:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Hon dejtar en man sedan en tid tillbaka, har inte det framgått tydligt vid detta laget?

Att vara KK med en ny kille varje kvartal är knappast en seriös relation
Citera
2026-01-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Hon tror att hon kommer hitta lycka där men det är inte det hon är ute efter.
Hon har redan varit på alla typer a yachtfester, alla typer av privatplan.
Det kommer inte ge henne något vilket är varför hon knarkar.
Hon vill ha Philippe. Hon vill ha barn.
Tyvärr så har hennes runtknullande och knarkande henne påverkat henne negativt mentalt, som så många andra "moderna" kvinnor.
Medan alla kvinnor runtom henne fokuserade på stabila relationer var Bianca för upptagen med att knulla runt, berätta till media vilken hora hon är och sedan fortsätta på det spåret.
Allt för att sedan bli en olycklig 30+ kärring som alla pengar i världen inte kan göra lycklig.

Hon har aldrig rört narkotika.

Och du får jobba på att ta bort din sexism grabben
Citera
2026-01-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Jag känner också "B".
Och bara för att du känner B, betyder det inte att hon avslöjar varenda behandling hon gjort

B skulle aldrig umgås med trash av din sort grabben. Ha det jävligt klart för dig
Citera
2026-01-22, 14:35
Avslutad
Citat:

Det är nog ingen utom killarna som går att köpa som är intresserade.

De riktiga killarna är redan paxade och går med barnvagnen på ICA.

Tid har redan visat vem hon är.
Citera
2026-01-22, 14:41
Medlem
Citat:
Det är nog ingen utom killarna som går att köpa som är intresserade.

De riktiga killarna är redan paxade och går med barnvagnen på ICA.

Tid har redan visat vem hon är.
Så är det. Finns bara två olika sorters män kvar för henne: De som går att köpa och de som blivit dumpade. De bra männen är upptagna och har bildat familj. Så antingen kommer hon förbli ensam eller så får hon nöja sig med en lycksökare eller en "icks".
Citera
2026-01-22, 15:05
Avslutad
Citat:
Så är det. Finns bara två olika sorters män kvar för henne: De som går att köpa och de som blivit dumpade. De bra männen är upptagna och har bildat familj. Så antingen kommer hon förbli ensam eller så får hon nöja sig med en lycksökare eller en "icks".

Lite hårdraget någon washed out gubbe eller någon ensamkommande.

Sen ska man behöva lyssna på skrytet när hon äntligen fått knulla. Hon är bara en brud.

IKEA-instruktion : stoppa del A i del B och skaka lite så blir det barn. J-vla förståndshandikapp.
Citera
2026-01-22, 16:06
Medlem
Citat:
Du förväxlar orange med att vara brunbränd. Och det sk influencersminket sålde för för över 700 miljoner kr förra året om vi pratar Caia.

Sedan skrev jag inget om att kvinnor skulle kladda i brallan, jag skrev om alla infantila patetiska incels.

Poängen är att majoriteten i tråden oavsett kön är missunsamma och avundsjuka på Bianca, hennes driv och alla framgångar.

Jag är totalt ointresserad av hur mycket pengar Biancas TEMU smink har genererat. Summan av kardemumman är att hon inte är en person jag beundrar, tvärtom.
Här kommer ett axplock av influencers eller offentliga personer som jag däremot beundrar: Olivia Neill (hon är classy och kan flyga flygplan,sjukt impressive enligt mig!), Madeleine Argy(natural beauty!) Lila Moss(cuuute!) och här i Sverige Felice Jankell(snyggast!)
Förresten, antar att det är sexdrift du syftar på när du nämner "hennes driv" då jag inte kan se hur hon på något sätt skulle ha mer driv än vilken annan heltidsarbetande eller student som helst. Att springa på x-antal möten per dag ingår ju i de flestas vardag.
Senast redigerad av Kopmannastan88 2026-01-22 kl. 16:58.
Citera
2026-01-22, 16:25
Medlem
Citat:

Gentlemän med stil, klass, vett och etikett står i kö för att dejta henne.
Citera
2026-01-22, 17:03
Medlem
Citat:
Gentlemän med stil, klass, vett och etikett står i kö för att dejta henne.

Trist att alla gentlemännen dumpar henne så fort de kommit fram i kön. Mest sannolikt inser de då att hon varken har stil klass, vett eller etikett.
Senast redigerad av Kopmannastan88 2026-01-22 kl. 17:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in