2026-01-22, 10:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Mest intressant är om människan ska gå lös på stadens gator....
Vågar inte läsa inläggen i morgon som postats inatt...

Men. Chrippas allra modigaste krigare, några stycken, kommer snart få påhälsning/brev/återkrav av myndigheter.
Det är bara vad jag hört, inget bekräftat.
Medans Linnea kör lives på TikTok och "kunde inte bry sig mindre".

Är det nästa måndag vi får veta om Chrippa sitter 14 dagar till?

Spännande - berätta mer?

Hör jag till dessa krigare? Isf undrar jag vad myndigheter skulle kunna kräva mig på? Eller min arbetsgivare?

Jag tror inte någon känner sig hotad av ditt inlägg för syftet är väl att hota och hoppas att någon ska bli orolig?
Citera
2026-01-22, 10:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jag har också hört att några tappar krigare ska vara oroliga då saker sker bakom kulisserna med myndigheter.

Menar du hundbenet?
Citera
2026-01-22, 10:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Kolla på Anjos video handelsbanken släppte igår, där tar han upp ovanstående saker. Sen går det inte att lasta offentliga personer för vad okända mappar gör.

Om en offentlig person uppviglar flera hundra tusen så anser du att den inte har ansvar?

Intressant!

Utöver det har självfallet var och en som är delaktiga i detta ett ansvar.
Citera
2026-01-22, 10:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det gäller ju knappast bara keps försäljningen! Långt innan ens chrippa.nu upprättades, körde han ju både Youtube och TF mitt under rättegången, mitt under överläggning av dom. Ja under hela jävla rättsprocessen forts han begå brott! Likaså Linnea, för inte fan har hon väl sparat undan pengar till skatten för kommande deklaration?! Än mindre fört någon bokföring!

Varför begärde då inte åklagaren honom häktad i samband med rättegången?
Citera
2026-01-22, 10:50
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Varför begärde då inte åklagaren honom häktad i samband med rättegången?
Han hade inget näringsförbud under rättegången
Citera
2026-01-22, 10:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Han hade inget näringsförbud under rättegången

Flyktrisken - vad har förändrats där?
Citera
2026-01-22, 11:10
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Flyktrisken - vad har förändrats där?
Den allmänna tilltron till personen sjönk väl betydligt när han bröt mot näringsförbudet och domstolen ansåg förmodligen att man kan förvänta sig precis vad som helst av detta lågbegåvade alster. Även flykt.
Citera
2026-01-22, 11:19
Medlem
Citat:
Spännande - berätta mer?

Hör jag till dessa krigare? Isf undrar jag vad myndigheter skulle kunna kräva mig på? Eller min arbetsgivare?

Jag tror inte någon känner sig hotad av ditt inlägg för syftet är väl att hota och hoppas att någon ska bli orolig?

Handlar inte om FB-krigare alls.
Finns andra krigare, med riktiga namn.
Men som sagt, det är bara hörsägen.
Citera
2026-01-22, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Först Lindhahahaha (är man över 12 och har lagt till ett random H i sitt namn vill man bli skrattad åt) som försöker rida på vågen och bli Kjendiz och sen broder J. Finns det något seriöst företag som skulle vilja förknippas med namnet och familjen Berg?

https://imgur.com/a/bZsKlLc

Varför ska han läsa upp det där nu? Det är ju bara incel bölman och medviktarna som bryr sig fortfarande. Det är knappt relevant längre.
Ska han fortsätta elda på skiten trots att folk tröttnat för längesen?
Citera
2026-01-22, 12:05
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vi skakar av rädsla när du sprider råttpojkens lögner 🤣 hur många år har han inte kört med samma lögn? Var tröttsamt redan 2022..

Finns många som bryr sig, dom som bryr sig mest är chiptstutten och Jockeboi.

Det har man sett på deras pinsamma försök att förändra narrativet, bla när dom ringde BGB, det var som att se två utvecklingsstörda apor på cirkus som talade i mun på varandra 🤣

Dom ägde BG som inte kunde svara vettigt på en enda fråga.
Citera
2026-01-22, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Först Lindhahahaha (är man över 12 och har lagt till ett random H i sitt namn vill man bli skrattad åt) som försöker rida på vågen och bli Kjendiz och sen broder J. Finns det något seriöst företag som skulle vilja förknippas med namnet och familjen Berg?

https://imgur.com/a/bZsKlLc

Jacke beter sig som vanligt som en desperat nerknarkad c-kändis. Haha fyfan så patetiskt av honom.
Citera
2026-01-22, 12:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Varför ska han läsa upp det där nu? Det är ju bara incel bölman och medviktarna som bryr sig fortfarande. Det är knappt relevant längre.
Ska han fortsätta elda på skiten trots att folk tröttnat för längesen?

Strålande av Jacke att börja släppa hela chatten.

Finns ett medialt intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in