2026-01-22, 11:58
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför skickar folk pengar, stort som smått, till någon de aldrig ens träffat?
Därför att när man väl sitter i den situationen finns det så mycket ångest, skuld, skam, förhoppningar, girighet etc.

Sedan får du komma ihåg att vi hör om ett fåtal som skickat mycket stora summor, men antalet som kontaktats men bett bedragarna dra åt helvete är givetvis oändligt mycket större.
Citera
2026-01-22, 11:58
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är det fler än jag som tror att Tareq själv ligger bakom kuppen?
Skulle inte förvåna. Jag har aldrig gillat den karln.
Citera
2026-01-22, 11:59
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Det är naturligtvis synd om henne för att hon är korkad.

Är man enligt dig korkad för att man blir rädd?
Citera
2026-01-22, 12:00
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Inte förvånad alls, finns ju ai-filter så man ser ut och låter som en kändis idag. Man kan inte förvänta sig att äldre hänger med i dom svängarna. Har man kontakt med någon på internet man inte träffat IRL och väljer ge pengar så ska man räkna med att det är förlorade pengar.
Citera
2026-01-22, 12:01
Medlem
Gurotesukus avatar
Man tycker ju att efter såhär många år av uppmaningar från diverse tv-program och annat om att inte ge ut koder och tänka efter; så borde Inger begripit bättre. Synd är det verkligen inte om henne. Idioter som henne borde inte handskas med pengar.
Citera
2026-01-22, 12:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du kan väl börja med att presentera några källor eller undersökningar som på visar att det skulle röra sig om rädsla. Dina inlägg ser mest ut som en dåres försvarstal av sjukt ointelligenta kvinnor.
Citera
2026-01-22, 12:03
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Du kan väl börja med att presentera några källor eller undersökningar som på visar att det skulle röra sig om rädsla. Dina inlägg ser mest ut som en dåres försvarstal av sjukt ointelligenta kvinnor.

Varför ska jag komma med källor? Du kan komma med källor som visar på att det rör sig om låg intelligens och inte om rädsla
Citera
2026-01-22, 12:05
Avslutad
Citat:
Varför ska jag komma med källor? Du kan komma med källor som visar på att det rör sig om låg intelligens och inte om rädsla
Ok, du hittar på för att det ska passa stackars rädda kvinna-narrativet. De män som går på sån här skit, är de också rädda?

Det handlar bara om en sak, låg, låg intelligens.
Citera
2026-01-22, 12:07
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ok, du hittar på för att det ska passa stackars rädda kvinna-narrativet. De män som går på sån här skit, är de också rädda?

Det handlar bara om en sak, låg, låg intelligens.

Nej du hittar på för att det ska passa din kvinnofientliga sörja som du så gärna vill sprida.

Självklart är män som blir utsatta för sånt här också rädda och det är den drivande faktorn även för dom. Varför skulle det inte vara det? Det verkar vara du som har en intelligens under normalbegåvning.
Citera
2026-01-22, 12:09
Avslutad
Citat:
Nej du hittar på för att det ska passa din kvinnofientliga sörja som du så gärna vill sprida.

Självklart är män som blir utsatta för sånt här också rädda och det är den drivande faktorn även för dom. Varför skulle det inte vara det? Det verkar vara du som har en intelligens under normalbegåvning.
Dina hemsnickrade analyser övertygar sannolikt inte så många fler än dig själv. Vi andra accepterar mycket lätt, att det finns en bisarr mängd korkade kvinnor som inte klarar av sitt eget liv.
Citera
2026-01-22, 12:10
Medlem
Citat:
Varför skulle hon vara rädd?
Citera
2026-01-22, 12:11
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Dina hemsnickrade analyser övertygar sannolikt inte så många fler än dig själv. Vi andra accepterar mycket lätt, att det finns en bisarr mängd korkade kvinnor som inte klarar av sitt eget liv.

Bla bla bla. Både du och jag vet att väldigt många fick insikt om sanningen av mina analyser och även du själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in