2026-01-22, 00:39
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Det är en hund som kladdat, Dino. Den stackaren har en tarmsjukdom och blev akut opererad för två år sedan.

Skillnaden är att hon förtjänar inte dina/era sexistiska angrepp.

Du ljuger. BÄGGE hundarna har kissat ner golven i nya 40-miljons-lyan så hon, B, gick själv ut å sa att: ”hoppsan, nu måste jag byta ut de nya golven, för hundarna har kissat inne överallt”
Citera
2026-01-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Du ljuger. BÄGGE hundarna har kissat ner golven i nya 40-miljons-lyan så hon, B, gick själv ut å sa att: ”hoppsan, nu måste jag byta ut de nya golven, för hundarna har kissat inne överallt”

Kissat är en sak. Nu pratade vi om kladdet.

Bianca är annars ute och går med hundarna varje dag.

https://www.snapchat.com/@biancaingrosso
Citera
2026-01-22, 00:44
Medlem
Citat:
Nåja. I verkligheten hade du kladdat i brallan om Bianca stått jämte dig på nattklubben.

Jag är en kvinna som alltså finner Bianca väldigt oattraktiv med det kladdiga orangefärgade influencersminket, så jag vet inte varför det skulle bli kladdigt i mina byxor om Bianca stod jämte mig på nattklubben? Möjligen om Bianca är dyngrak och spiller en kladdig cocktail på mig? Vill tillägga att det enligt mig finns så mycket annat i livet som är betydligt mer tillfredsställande än sex, såvida man inte är sexmissbrukare.
Senast redigerad av Kopmannastan88 2026-01-22 kl. 00:54.
Citera
2026-01-22, 01:01
Medlem
Bianca nya killen verkar vara ute nu... Kolla kontot "tiktok gossipboy" på TikTok. Hen har lagt ut bilder på Bianca nya kille i senaste inlägget i kommentarsfältet... Vad hen tror iaf... Det ser ut som att personen har mellanösternpåbrå
Senast redigerad av Mjonjoka 2026-01-22 kl. 01:10.
Citera
2026-01-22, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88
Jag är en kvinna som alltså finner Bianca väldigt oattraktiv med det kladdiga orangefärgade influencersminket, så jag vet inte varför det skulle bli kladdigt i mina byxor om Bianca stod jämte mig på nattklubben? Möjligen om Bianca är dyngrak och spiller en kladdig cocktail på mig? Vill tillägga att det enligt mig finns så mycket annat i livet som är betydligt mer tillfredsställande än sex, såvida man inte är sexmissbrukare.

Du förväxlar orange med att vara brunbränd. Och det sk influencersminket sålde för för över 700 miljoner kr förra året om vi pratar Caia.

Sedan skrev jag inget om att kvinnor skulle kladda i brallan, jag skrev om alla infantila patetiska incels.

Poängen är att majoriteten i tråden oavsett kön är missunsamma och avundsjuka på Bianca, hennes driv och alla framgångar.
Citera
2026-01-22, 01:56
Medlem
Citat:
Kissat är en sak. Nu pratade vi om kladdet.

Bianca är annars ute och går med hundarna varje dag.

https://www.snapchat.com/@biancaingrosso

En total omöjligt pga hur lite hon är " hemma " .

Kanske då de tvingas tömma tarm o blåsa inomhus. Stackars djur . När hon lämnar dem hemma ensamma under alla dessa resor.

För övrigt vem över 30 fortsätter festa på det där viset ?

Fastnat i 20 års åldern bjanka?
Citera
2026-01-22, 02:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Poängen är att majoriteten i tråden oavsett kön är missunsamma och avundsjuka på Bi*nc* hennes driv och alla framgångar.

Du glömde hennes motgångar. Men det är förstås inte lika intressant för dig i din bubbla. Din idoldyrkan känns väldigt överdriven.

Källa: Aftonbladet https://share.google/Bi6MIASaGvdIWW9nQ
Källa: Market.se https://share.google/pPxndi8dBgC9UGi6a
Källa: Resume.se https://share.google/IeDzeHkE91YxM9nuV

Det ska också påpekas att så fort någon vill diskutera BI:s liv och motgångar så handlar det ofta inte alls om någon avundsjuka eller missunnsamhet. Med din logik så är alla som klagar och gnäller på Trump eller Musk bara avundsjuka på deras makt och rikedom.

Låt oss som vill diskutera BI utan dina pekpinnar som känns totalt omotiverade.
Citera
2026-01-22, 03:31
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
En total omöjligt pga hur lite hon är " hemma " .

Kanske då de tvingas tömma tarm o blåsa inomhus. Stackars djur . När hon lämnar dem hemma ensamma under alla dessa resor.

För övrigt vem över 30 fortsätter festa på det där viset ?

Fastnat i 20 års åldern bjanka?
Ja precis, vem över 30 fortsätter festa sådär? Hon borde skaffa sig en kille och få barn.
Citera
2026-01-22, 03:54
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88

Allt Caisas smink är oranget ja. Vet ni varför? För orange är den billigaste färgen att producera. Blått (som ger mer kalla nyanser) är dyrt.
Citera
2026-01-22, 04:34
Medlem
GiveMeHeads avatar
Vilken dysfunktionell familj. Hennes bror Benjamin, som garanterat har sugit kuk de senaste tre åren tvekar fortfarande att komma ut som fullblodsbög, morbror som köper sex på smutsiga thaisalonger, neurotiska morsan som fortfarande tror det är 80-tal, pappan ser ut som en lönnfet hotell- bar gigolo som kallar sig krögare men knappt kan koka vatten. Och Bjanka själv med botox läppar, silikonpattar, vaxad fitta och blekt anus som på sin höjd duger som fem i tre ragg för en snabb avsugning på herrarnas. Men så här går det väl när både föräldrar eller barn saknar utbildning. Och kvällstidningarna följer och fjäska som om dom vore kungligheter. Patetiskt.
Citera
2026-01-22, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Vilken dysfunktionell familj. Hennes bror Benjamin, som garanterat har sugit kuk de senaste tre åren tvekar fortfarande att komma ut som fullblodsbög, morbror som köper sex på smutsiga thaisalonger, neurotiska morsan som fortfarande tror det är 80-tal, pappan ser ut som en lönnfet hotell- bar gigolo som kallar sig krögare men knappt kan koka vatten. Och Bjanka själv med botox läppar, silikonpattar, vaxad fitta och blekt anus som på sin höjd duger som fem i tre ragg för en snabb avsugning på herrarnas. Men så här går det väl när både föräldrar eller barn saknar utbildning. Och kvällstidningarna följer och fjäska som om dom vore kungligheter. Patetiskt.

Haha... Du är avundsjuk på dom allihopa!!! Eftersom du gnisslsde över deras världen är mycket bättre än ditt liv. Du är säkert fattigt och hemsk tråkigt samt ful utseende.....
Citera
2026-01-22, 06:29
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Haha... Du är avundsjuk på dom allihopa!!! Eftersom du gnisslsde över deras världen är mycket bättre än ditt liv. Du är säkert fattigt och hemsk tråkigt samt ful utseende.....

Vad är det att vara avundsjuk på? Jag har pengar, är hyffsat snygg, kan laga mat och behöver inte köpa sex på smutsiga thaisalonger. Det är nog snarare ditt liv som är tomt och innehållslöst eftersom du tillbringar dagarna med att följa denna hjärndöda människan. Har hon anorexia eller nyttjar hon fortfarande kokain?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in