2026-01-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88
Att man tjänar bra med pengar gör en inte immun från att vara pinsam. DonaldTrump är ett exempel på det. Alla har rätt att ha sin åsikt och jag tycker i allra högsta grad att Bianca är pinsam med alla iq-befriade uttalanden hon gör och tycker heller inte hon är i närheten av "vacker". Smaken är olika och för mig är inte vacker ett flottigt orange ansikte med pumpade läppar och kinder inramat i en spretig gråblond golvmopps frisyr. Jag tycker att de mer naturliga skönheterna är vackra och de blir än vackrare för mig om de har något vettigt att säga när de öppnar munnen.
Jag skulle istället vilja påstå att massor av pengar inte gör någon immun från psykisk ohälsa, vilket jag tror Bjancka definitivt har. Har hon överhuvudtaget några ”riktigt goa” vänner från sin barndom? Tveksamt.
Citera
2026-01-21, 22:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nåja. I verkligheten hade du kladdat i brallan om Bianca stått jämte dig på nattklubben.
Kanske det. Bjankafinaste är ändå något som män ser som a good time, not a long time. Det hon utstrålar är attraktivt för tjejer, men inte för killar.
Citera
2026-01-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Kanske det. Bjankafinaste är ändå något som män ser som a good time, not a long time. Det hon utstrålar är attraktivt för tjejer, men inte för killar.

Alla män och killar hade varit överlyckliga om de haft ihop det med Bianca, inklusive du.

Och hon heter Bianca så du kan lägga av med ditt sexistiska nedsättande "Bjankafinaste"
Citera
2026-01-21, 23:00
Avslutad
Fatta om hon la en mille på att åka till Thailand för ett knull.

Det är vad det handlar om, om man ser motivet bortom pengarna blir det oerhört patetiskt.
Citera
2026-01-21, 23:12
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Alla män och killar hade varit överlyckliga om de haft ihop det med Bianca, inklusive du.

Och hon heter Bianca så du kan lägga av med ditt sexistiska nedsättande "Bjankafinaste"
Ja, vi har förstått att det är så det ser ut i er fantasi. Verkligheten är något annat. Jag vill nämligen inte doppa kuken i någon som inte kan koka ägg eller köpa sitt eget dasspapper. Jag vet att du lever i villfarelsen att män vill sätta på allting som rör sig, speciellt om hon har 'perfekta' tuttar. I själva verket så är det i sprickorna som vår faktiska attraktion finns.

Du har rätt, det kan jag. Men jag vare sig vill eller tänker göra det.
Citera
2026-01-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ja, vi har förstått att det är så det ser ut i er fantasi. Verkligheten är något annat. Jag vill nämligen inte doppa kuken i någon som inte kan koka ägg eller köpa sitt eget dasspapper. Jag vet att du lever i villfarelsen att män vill sätta på allting som rör sig, speciellt om hon har 'perfekta' tuttar. I själva verket så är det i sprickorna som vår faktiska attraktion finns.

Du har rätt, det kan jag. Men jag vare sig vill eller tänker göra det.

Hon är ganska duktig på matlagning. Att hon vid ett tillfälle inte hade ägg hemma utan valde att beställa via Foodora var hennes val där och då. Att dra upp det i parti och minut är direkt infantilt.

Och jag pratar inte om att sätta på, utan om möjligheten att ens komma henne nära eller inleda förhållande. Där har du och många incels inte en chans trots att det är er högsta dröm. Hon umgås nämligen inte med respektlöst trash.
Citera
2026-01-21, 23:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Hon är ganska duktig på matlagning. Att hon vid ett tillfälle inte hade ägg hemma utan valde att beställa via Foodora var hennes val där och då. Att dra upp det i parti och minut är direkt infantilt.
Fast det är ju bara en av dom grejer som gör henne oattraktiv. En annan är att hon inte klarar av/orkar ta hand om sina hundar. En annan är att hon är så otroligt gränslös.

Citat:
Och jag pratar inte om att sätta på, utan om möjligheten att ens komma henne nära eller inleda förhållande. Där har du och många incels inte en chans trots att det är er högsta dröm. Hon umgås nämligen inte med respektlöst trash.
Men snälla lilla du. Det är ju exakt det jag pratar om. Män som grupp är inte intresserade av den typ av kvinna som Bjankafinaste är. Jag kan inte svarar för incels, men för oss som inte är livrädda för kvinnor eller hatar våra mammor så är hon inte mer än ytligt attraktiv. For a good time, not a long time. Vilket för övrigt inte verkar vara aktuellt med bruden ifråga då hon enligt egen utsago verkar vara ett ganska trött ligg som lider av prinsess-syndromet.

Åh nej! Hon skulle aldrig vilja umgås med mig! Vilken förlust det verkar vara.
Citera
2026-01-22, 00:06
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenLillaGubben
Fatta om hon la en mille på att åka till Thailand för ett knull.

Det är vad det handlar om, om man ser motivet bortom pengarna blir det oerhört patetiskt.

Ett patetiskt dyrt sexköp 😂
Citera
2026-01-22, 00:08
Medlem
Citat:
Fast det är ju bara en av dom grejer som gör henne oattraktiv. En annan är att hon inte klarar av/orkar ta hand om sina hundar. En annan är att hon är så otroligt gränslös.

Men snälla lilla du. Det är ju exakt det jag pratar om. Män som grupp är inte intresserade av den typ av kvinna som Bjankafinaste är. Jag kan inte svarar för incels, men för oss som inte är livrädda för kvinnor eller hatar våra mammor så är hon inte mer än ytligt attraktiv. For a good time, not a long time. Vilket för övrigt inte verkar vara aktuellt med bruden ifråga då hon enligt egen utsago verkar vara ett ganska trött ligg som lider av prinsess-syndromet.

Åh nej! Hon skulle aldrig vilja umgås med mig! Vilken förlust det verkar vara.

Hon tar väl hand om sina hundar.

Finns icke en man på denna jord som inte hade velat gifta sig med Bianca. Och jo, du är en misslyckad incel.
Citera
2026-01-22, 00:13
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Hon tar väl hand om sina hundar.

Finns icke en man på denna jord som inte hade velat gifta sig med Bianca. Och jo, du är en misslyckad incel.
Genom att låta dom bajsa inne menar du?

Så att jag kallar henne för Bjankafinaste är problematiskt, men inte när du använder personangrepp?

Och det finns inte en man på denna jord säger du? Hör ni killar i tråden... Skulle ni vilja gifta er med henne?
Citera
2026-01-22, 00:18
Medlem
Citat:
Genom att låta dom bajsa inne menar du?

Så att jag kallar henne för Bjankafinaste är problematiskt, men inte när du använder personangrepp?

Och det finns inte en man på denna jord säger du? Hör ni killar i tråden... Skulle ni vilja gifta er med henne?

Det är en hund som kladdat, Dino. Den stackaren har en tarmsjukdom och blev akut opererad för två år sedan.

Skillnaden är att hon förtjänar inte dina/era sexistiska angrepp.
Citera
2026-01-22, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Ett patetiskt dyrt sexköp 😂

Hon börjar bli smått löjlig med sin obefruktade fitta av guld att man bah OK killarna är dumma om de inte doppar men de är dumma om de inte drar efter de tömt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in