Citat:
Ursprungligen postat av
Pommel
Hon är ganska duktig på matlagning. Att hon vid ett tillfälle inte hade ägg hemma utan valde att beställa via Foodora var hennes val där och då. Att dra upp det i parti och minut är direkt infantilt.
Fast det är ju bara en av dom grejer som gör henne oattraktiv. En annan är att hon inte klarar av/orkar ta hand om sina hundar. En annan är att hon är så otroligt gränslös.
Citat:
Och jag pratar inte om att sätta på, utan om möjligheten att ens komma henne nära eller inleda förhållande. Där har du och många incels inte en chans trots att det är er högsta dröm. Hon umgås nämligen inte med respektlöst trash.
Men snälla lilla du. Det är ju exakt det jag pratar om. Män som grupp är inte intresserade av den typ av kvinna som Bjankafinaste är. Jag kan inte svarar för incels, men för oss som inte är livrädda för kvinnor eller hatar våra mammor så är hon inte mer än ytligt attraktiv. For a good time, not a long time. Vilket för övrigt inte verkar vara aktuellt med bruden ifråga då hon enligt egen utsago verkar vara ett ganska trött ligg som lider av prinsess-syndromet.
Åh nej! Hon skulle aldrig vilja umgås med mig! Vilken förlust det verkar vara.