Citat:
Ursprungligen postat av
Mike-Tyson
Det är det som är det vidriga! Det är våra egna politiker som vi röstat på som gjort och gör detta möjligt! Vi har även tagit in ca 100 000 syrier som öppet stödjer denna nya regim och Jolani. De borde skickas ut allihopa!
Jag håller med dig helt jag har bevittnat det på min förra arbetsplats där syrier säger att " äntligen är Syrien fritt igen" efter bashars fall, Jag hatar inga människor men det som Islam står för är inte så trevligt och synen de har på oss andra är inte heller trevlig, gemene man bör undervisa sig själv i koranen och haditherna för att verkligen förstå allvaret i vad det är majoriteten av muslimer tror på och tänker om oss andra människor, just nu verkar SD vara det enda partiet som vågar prata om sånt, men jag vet inte hur mycket bättre Sverige skulle bli om de fick komma till makten, det är knepigt det här, vi är nog 15-20 år sent ute, om SD hade varit lika stora för en 15-20 år sedan som de är idag så kanske saker och ting hade sett annorlunda ut, vågar man lita på SD? Vad finns det för andra alternativ lixom?