2026-01-21, 23:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
USA får mineralrättigheterna helt fantastiskt
Ja, du litar blint på vad Trump skriver på Truth, och tolkar det dessutom till 110% till hans fördel. Gomidda!
Citera
2026-01-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicke19
Trump är en väldig slipad affärs man som "siktar högt" för landa mitt i mellan för att sen komma till förhandlings bordet .
Noterar att alla Trump-nissar sär skriver i sina in lägg.
Citera
2026-01-21, 23:21
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ja den överlägset bästa presidenten och politikern i modern historia har fått sin vilja igenom angående grönland och stoppar därmed de utannonserade tullarna.

Grattis Trump grattis europa att ni tog ert förnuft till fånga

Och grattis grönland till en garanterad säkerhet
Var den talangen än sitter på honom så måste det vara närmare rövhålet än munnen.
Citera
2026-01-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ni som tror fake news media är ju mer dumknullade än joe bidens son
Is this you?..
Citat:
USA får mineralrättigheterna helt fantastiskt
Det har HELA tiden varit fritt fram för amerikanska bolag att investera i gruvor på Grönland din pantade jävla idiot...
Fan vad jag hatar att dumma pajasar som du fått självförtroende att kräkas ut massa mumbojumbo.
Citera
2026-01-21, 23:34
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
jajemen, taco går full WMD* nu för att överskugga epsteinskandalen. iran nästa.

* weapons of mass distraction.
Jag tror nog ni kan släppa fantasierna om epsteinhärvan, för om det funnits komprometterande uppgifter om Trumpelton där så hade demokraterna släpat fram det ögona böj.
Citera
2026-01-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
Is this you?..

Det har HELA tiden varit fritt fram för amerikanska bolag att investera i gruvor på Grönland din pantade jävla idiot...
Fan vad jag hatar att dumma pajasar som du fått självförtroende att kräkas ut massa mumbojumbo.

De som sitter och spammar sönder tråden är mestadels rysstroll som senaste dagarna fått något positivt och nu när det visade sig att det inte var positivt för Ryssland så kör de hårt på COPIUM-pipan och försöker få det att låta som Trump har lurat upp EU på läktaren.

Kolla post-historiken för de som skriker högst - fullt av hat mot Sverige och Väst. Rysstroll och förmodligen en hel drös blattar också som gärna skulle se att det går dåligt för Väst.
Citera
2026-01-21, 23:43
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Jag som trodde att folk röstade på honom 2016 specifikt för att han inte var en traditionell politiker.

Det har istället ändrats till nånting positivt nu alltså?
Ja, det har hela tiden varit själva poängen med Trump, att han inte är en politiker. En ärlig affärsman som finansierat sitt presidentskap ur egen ficka, ej korrumperbar, vad mer kan man önska? Inget!
Citera
2026-01-21, 23:51
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Ja, det har hela tiden varit själva poängen med Trump, att han inte är en politiker. En ärlig affärsman som finansierat sitt presidentskap ur egen ficka, ej korrumperbar, vad mer kan man önska? Inget!
Njae, visst har han sina kvaliteter, men framför allt blev han vald därför att det andra stora partiets motkandidat först var en uppenbart gravt dement åldring, och sedan en genomkorrupt, gapflabbande idiot.

Hade det här valet utspelat sig för 20 år sedan, när Biden var i sin krafts dagar, så hade Trumpelton troligen inte haft en chans.
Citera
2026-01-22, 00:02
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet

Jag förstår. Det som är bra är att han inte beter sig som en politiker men om någon klagar på att han gör det så ska de acceptera att han gör det, eftersom att Trump gör rätt oavsett vad han gör.

Jag lämnar det där.
Citera
2026-01-22, 00:26
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Jag förstår. Det som är bra är att han inte beter sig som en politiker men om någon klagar på att han gör det så ska de acceptera att han gör det, eftersom att Trump gör rätt oavsett vad han gör.

Jag lämnar det där.
Jag känner mig som en blind person. Som att jag har det problematiska rakt framför mig men ändå inte ser vad som är så fel med honom.
Citera
2026-01-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynxlynx23
Hur kan man vara en misslyckad affärsman när man är god för så mycket pengar som Herr Trump endå är?

Korruption.
Citera
2026-01-22, 00:52
Medlem
Grönlandsäventyret verkar ha sysselsatt åtminstone Nordeuropa i en hel vecka 24/7.
Innan dess var det Venezuela i en vecka och sedan Iran .
Fenomenal fokusförflyttning av Trump.
Ingen pratar längre om Ukrainakriget där ryssarna är i färd med att destruera hela kraftnätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in