Citat:
Ursprungligen postat av
Rimligsnowflake
Sluta flika in Jocke i alla dina inlägg. OT.
Har du skickat brev än till din brevkompis i häktet, han ChrippadaJailboy?
Jocke berättade om en mystisk utredning där Chrippa misstänks ha hotat Jocke, så jag frågar som sig bör i Chrippas tråd om utredningen. Självfallet nämner jag Jocke eftersom han är orsaken till att jag fick reda på utredningen och att Jocke anklagar Chrippa för ytterligare närmare 365 olaga hot.
Jag ville ha tag på alla målnummer och kunna se ifall han gjort polisanmälningar nästan varje dag i ett år för att se om Jocke ljuger igen. Det finns lika många anmälningar som påstådda hot
ifall det han säger är sant.
Vill Jocke inte nämnas i inlägg i Chrippas tråd kan han sluta prata om honom och skicka sina hundar på honom varje vecka. Jocke vill desperat vara lika uppmärksammad som Chrippa, det är därför han fortsätter ljuga om Chrippa och Chrippas familj så fort han får chansen.
Jag tycker det är bra att Pontus Björlund taggat ner på sina förtal om Chrippa och Linnea, både för familjen Björlunds frid och för att han då snart kommer förstå vad alla berättat för honom, hur han kommer behandlas när han är obrukbar.
Tojje berättade att Jocke sagt att han har tagit avstånd från Anjo redan. Förmodligen för att Anjo inte vill ta i Jockes Chrippamaterial längre.