2026-01-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han & advokaten skulle skicka in överklagan imorgon står det i Aftonbladet.

Lycka till.
På vilka grunder?
Att advokaten inte är utbränd än är för mig en gåta....
Och snacka om att bli bortgjord för tid och evighet.
Vill han inte ha nya klienter?
Citera
2026-01-21, 21:43
Medlem
Citat:
Han påminde mig att det var Chrippa satt och snacka om sekten i Anjos studio.

Sådan mor sådan dotter. Skild, medelålderskris, ..förvånar mig inte om hon gör som Kammi..mor och dotter säljer xxx bilder och filmer. Och så skyller dom allt på Jocke..☺️. Inget eget ansvar i denna soppa.. med en dotter som visar sitt gigantiska brunöga mot betalning och beter sig som ett svin tillsammans med "sveriges största i fluencer och ekobrottsling Chrippa" 😅
Citera
2026-01-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Sådan mor sådan dotter. Skild, medelålderskris, ..förvånar mig inte om hon gör som Kammi..mor och dotter säljer xxx bilder och filmer. Och så skyller dom allt på Jocke..☺️. Inget eget ansvar i denna soppa.. med en dotter som visar sitt gigantiska brunöga mot betalning och beter sig som ett svin tillsammans med "sveriges största i fluencer och ekobrottsling Chrippa" 😅

Alltså innan dokumentären så visste jag inte att Linnea hade fler syskon än Elin hon som hade hand om flickan när C skrek på L.
Sen Liam har ju varit med på någon bild men resten av familjen hade jag ingen aning om.
Citera
2026-01-21, 21:55
Medlem
Citat:
Alltså innan dokumentären så visste jag inte att Linnea hade fler syskon än Elin hon som hade hand om flickan när C skrek på L.
Sen Liam har ju varit med på någon bild men resten av familjen hade jag ingen aning om.
Visste ingen annan heller, så jävla dumma i huvudet hela familjen.
Citera
2026-01-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Lycka till.
På vilka grunder?
Att advokaten inte är utbränd än är för mig en gåta....
Och snacka om att bli bortgjord för tid och evighet.
Vill han inte ha nya klienter?

Enligt advokaten så visste inte Chrippa att han gjorde fel ang keps försäljningen så han vill släppas.
Han lär ju bli extremt trött i huvud stackarn.

Vad tror ni då kommer han få komma ut ur häktet ännu en gång?
Citera
2026-01-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Antingen bråkade de verkligen eller så överdrev Linnea.

L ringde Jocke då hon visste det skulle göra Chrippa upprörd.

Det var säkert bråk men jag tror inte han slog henne det var nog bara en lögn.

Det visar ju ganska mycket hur hon är om hon kan ringa Jocke och skrika om hjälp bara för att det reta C.
Samma sak om hennes sannings video som redan var klar innan dom drog iväg och Jocke & co fick hämta dom vid flygplatsen.
Citera
2026-01-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Skyddar Cluee en kvinnoboxar eller hur skulle han slingra sig ur detta.

Äntligen hämtar Linnea sina efterlängtade möbler 😂

Ja uppenbart så göra han ju det, skulle inte förvåna mig om dom kokade ihop detta alla 3.
Citera
2026-01-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Visste ingen annan heller, så jävla dumma i huvudet hela familjen.

Så om något kan dom bli utsatta nu och nu finns även nakenbilderna som folk kan se som en anledning till att ge sig på folk för.
Citera
2026-01-21, 22:06
Medlem
Citat:
Förstår att du har problem med läsförståelse.
Klickade inte. Som jag skrev.
Skaffa dig ett liv och kommentera aldrig nånsin mer mig.
ELLER skicka PM till mig. Psychobitch.

Sorry för edit:
Vad svamlar du om??
Förstår inte din meningsuppbyggnad. Eller vad du försöker stamma fram.
Försök i natt igen.

Tror du Chrippa uppskattar ditt rantande?
Du får väl skicka ett brev, men han kan väl inte svara dig än på några veckor.
Sluta tjata. Du klickade, jag har uppfattat det.

Jag har inte skickat pm till dig, kärringtutte. Jag har dyslexi, dom andra utan handikappet löser du nog det ska du se.

Du tar upp helt irrelevanta frågeställningar. Vi skriver i en tråd på Flashback. Det jag vet om vad han känner är att han gillar mig hundra gånger mer än han gillar sin före detta bror.

Har jag bett om Chrippas åsikt? Jag bryr mig inte om han hatar vad jag skriver eller älskar det, jag skriver för mig.

Tror du Chrippa bryr sig om alla innehållslösa desinformationsinlägg om honom från Jockes cyberhundar?

Jag har inte, vill inte, kommer inte och behöver inte ha kontakt med honom för att nå dit jag vill nå.
Citera
2026-01-21, 22:17
Medlem
Citat:
Enligt advokaten så visste inte Chrippa att han gjorde fel ang keps försäljningen så han vill släppas.
Han lär ju bli extremt trött i huvud stackarn.

Vad tror ni då kommer han få komma ut ur häktet ännu en gång?

Nope.
Alla måste ändå skratta ihjäl sig för deras hjärndöda försök.
Fan vad jobbigt att inte ha nån hjärncell ändå.
Fast tro att man har nån. Är de flesta inavlade i Östergötland?
Citera
2026-01-21, 22:32
Medlem
"Samtidigt meddelar Chrippas advokat Johan Ritzer att han och hans klient kommer att överklaga häktningen.

”Jag har uppdraget att överklaga men är ännu inte färdig med detta”, skriver Ritzer i ett meddelande till Expressen."

Hmmm..... Kanske fått kalla fötter? Inser att karriären inte är värd att riskera för att försvara detta stolpskott?
Andra klienter, kollegor och vänner kanske börjat höra av sig?
Men vad vet jag......?
Citera
2026-01-21, 22:41
Medlem
Citat:
Sluta flika in Jocke i alla dina inlägg. OT.

Har du skickat brev än till din brevkompis i häktet, han ChrippadaJailboy?
Jocke berättade om en mystisk utredning där Chrippa misstänks ha hotat Jocke, så jag frågar som sig bör i Chrippas tråd om utredningen. Självfallet nämner jag Jocke eftersom han är orsaken till att jag fick reda på utredningen och att Jocke anklagar Chrippa för ytterligare närmare 365 olaga hot.

Jag ville ha tag på alla målnummer och kunna se ifall han gjort polisanmälningar nästan varje dag i ett år för att se om Jocke ljuger igen. Det finns lika många anmälningar som påstådda hot ifall det han säger är sant.

Vill Jocke inte nämnas i inlägg i Chrippas tråd kan han sluta prata om honom och skicka sina hundar på honom varje vecka. Jocke vill desperat vara lika uppmärksammad som Chrippa, det är därför han fortsätter ljuga om Chrippa och Chrippas familj så fort han får chansen.

Jag tycker det är bra att Pontus Björlund taggat ner på sina förtal om Chrippa och Linnea, både för familjen Björlunds frid och för att han då snart kommer förstå vad alla berättat för honom, hur han kommer behandlas när han är obrukbar.

Tojje berättade att Jocke sagt att han har tagit avstånd från Anjo redan. Förmodligen för att Anjo inte vill ta i Jockes Chrippamaterial längre.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-21 kl. 22:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in