2026-01-21, 13:48
Medlem
Hans privatekonomi har ingenting med börsen att göra, och har inte haft på länge. När aktierna går ner får han göra clickbaitvideor, och får in annonspengar och prenumeranter. Han lever på fårskocken och sin blåsta fru.
Citera
2026-01-21, 13:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebiatan
Hans privatekonomi har ingenting med börsen att göra, och har inte haft på länge. När aktierna går ner får han göra clickbaitvideor, och får in annonspengar och prenumeranter. Han lever på fårskocken och sin blåsta fru.

Nja, han lever även på pengar som han lånar med sina aktier som säkerhet.
Citera
2026-01-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vad som händer om räntorna stiger och Hexatronic inte lyfter minst tvåsiffriga procent varje år återstår att se.
Varför ska du blanda in scenarier som AA inte har planerat för?
Citera
2026-01-21, 14:42
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Ja helt rätt av dig!
AA vet vad han gör och skulle aldrig gå all in i ett upplägg som inte var 100% säkert.

Lika säker som styrelseordföranden när han tankade 40.000 aktier, och så finns det idiotet som tror att insynsköp är en köpsignal....

"2024-12-17 Hexatronic Group AB Magnus René Nicolin Styrelseordförande Förvärv Hexatronic Group AB Aktie SE0002367797 2024-12-17 40 000 Antal 34,10 SEK Anmälan."
Senast redigerad av Ringhals3 2026-01-21 kl. 14:57.
Citera
2026-01-21, 19:22
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det är det som är AA i ett nötskal - AA har ingen plan B och det är därför jag och många här i Loserville är oroliga för hans betalande lärjungar.

'Normala' investerare har stratagier för detta, t.ex. genom kassa/räntefonder, olika brancher/kategorier etc.

AA har bara plan A: All-In och full belåning - Det får bära eller brista
Citera
2026-01-21, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSmith
Det är det som är AA i ett nötskal - AA har ingen plan B och det är därför jag och många här i Loserville är oroliga för hans betalande lärjungar.

'Normala' investerare har stratagier för detta, t.ex. genom kassa/räntefonder, olika brancher/kategorier etc.

AA har bara plan A: All-In och full belåning - Det får bära eller brista

Ja verkligen Och enligt uppgifter här på Flashback så är det en beprövad metod med ständiga misslyckanden,,Verkar inte som han lär sig av sina misstag .Jag undrar hur mycket insyn frun har? Att vara så extremt belånad i deras ålder är inte bra ,tänk om någon blir sjuk och inte kan dra sitt strå till stacken.Frun jobbar och sliter för att kunna amortera sin arbetsskygga parasit till mans leksaker .

Vad får frun ut utav detta ?Drar hon i bromsen idag så kanske det fortfarande går att rädda något .Jag vet inte hur sambolagen funkar men det kanske går klämma ut något från bilarna ?huset är väl tveksamt då det är högt belånat och säkert eftersatt.fortsätter det så här kanske hon får dela ett skuldberg ist
Citera
2026-01-22, 09:09
Medlem
Taco-rally idag och alla innehav upp, hett i bastun!
Citera
2026-01-22, 10:00
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garak69

Ja men Hexan har legat högre senaste veckorna än såhär, den dök över 10% sedan förra toppen.
Citera
2026-01-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garak69

Belåningsutrymmet växer. Vad ska AA shoppa för de pengarna? Hetast är ju en cabriolet med dragkrok så han hämta sin vattenskoter.
Citera
2026-01-22, 17:42
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Belåningsutrymmet växer. Vad ska AA shoppa för de pengarna? Hetast är ju en cabriolet med dragkrok så han hämta sin vattenskoter.

Växer och växer, Hexatronic är ner 7,70% på en vecka.
Citera
2026-01-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Han visar ju upp siffrorna från kontrollpanelen inne i YT och Paetreon vid sina kvartalsredovisningar. Så de siffrorna stämmer. Notera att det mesta han tjänar kommer från de drygt 450 medlemmar som betalar 99kr / månad via YT eller Paetreon.

Jag har inte hittat något objektivt som AA ljuger om. Däremot subjektiva uppfattningar som att han är världsmästare på börsen etc stämmer ju inte med verkligheten. Det är inte lögn utan antingen har AA en konstig verklighetsuppfattning, men jag tror mer AA säger det i syfte att peppa sig själv.

Jag vet mycket väl vad man tjänar som youtuber. Det är växelpengar, särskilt när man är så liten och obetydlig som denne charlatans k.anal. 450 pers som pröjsar 99 per månad? Glöm det. Ren lögn. Kolla hans siffror ex.vis på Ratsit. Detta är en snakeoil Kiviks marknad skojare. Synd en del går på det.
Citera
2026-01-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebiatan

Få in annonspengar på tuben?! Vet ni hur marginellt det är för en liten skitkanal som Joakim Fagerbergs aa? Det är på riktigt snuspengar. Det som retar mig är att han tydligen lyckas blåsa en del. Typisk solochvårartyp men nu i aktiebranschen.
Det är väl också talande att han spelar anonym. Försöka undvika bli utskämd och senare åtalad för svindel kanske? Men nu vet alla vem det är. Gör era egna kontroller. Granska hans siffror. Sorglig läsning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in