2026-03-11, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
När någon anmäler honom
Det här är brott som finansinspektionen/ekobrottsmyndigheten kan ta upp utan någon anmälan.

För att lägga lite lök på laxen eller sordin på stämningen så ska han i slutet av mars betala in ca 8k skatt på sin kf och varje månad ca 9k till Nordnet för belåningen och därtill ränta och amortera blankolånet.
AA klagade på att var dyrt att besikta bilar och det förstår jag.
Citera
2026-03-11, 13:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Det här är brott som finansinspektionen/ekobrottsmyndigheten kan ta upp utan någon anmälan.

För att lägga lite lök på laxen eller sordin på stämningen så ska han i slutet av mars betala in ca 8k skatt på sin kf och varje månad ca 9k till Nordnet för belåningen och därtill ränta och amortera blankolånet.
AA klagade på att var dyrt att besikta bilar och det förstår jag.

AA är inte den sorts fisk som Finansinspektionen bryr sig om. Det kan jag garantera till 100% och tiden kommer ge mig rätt.
Citera
Igår, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
AA är inte den sorts fisk som Finansinspektionen bryr sig om. Det kan jag garantera till 100% och tiden kommer ge mig rätt.
Vem vet. Myndigheterna tycks sällsynt dåliga på att sätta dit de stora bovarna. Småskurkana är det lättast att sätta dit, och aktieanalytikern hör till den gruppen. Därtill har han inte råd med de superadvokater som kan beskriva vadsomhelst som normala affärstransaktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in