2026-01-21, 16:37
Medlem
afvongreves avatar
Nu har hon lagt ut bilder och filmer från Thailand. Där finns ingen schweizisk miljardär. Bara tjejer på bilderna och filmerna. Var är han??
Citera
2026-01-21, 16:41
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nu har hon lagt ut bilder och filmer från Thailand. Där finns ingen schweizisk miljardär. Bara tjejer på bilderna och filmerna. Var är han??
På instagram alltså, finns bilderna och filmerna.
Citera
2026-01-21, 16:44
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Du hade lika gärna kunnat skriva "Jag är en misslyckad avundsjuk bitterfitta som vill se ut som vackra Bianca och leva hennes liv"
Hon festar ju och super bara, kolla på instagram. Party i Thailand!
Citera
2026-01-21, 17:06
Medlem
Citat:

Snacket om schweizisk miljardär är en trådsanning/myt som spritts på flashback.

Det finns dock en utländsk man hon dejtar. Det är det enda som är känt. Och han delade säng med henne på lyxresorten Amanpuri i Phuket. I hans sällskap fanns även en del kvinnor och de sov på hyrd yacht ute i bukten. Saba sov i samma villa som Bianca/dejten.

https://www.aman.com/resorts/amanpuri

Häromdagen försökte Expressen få det till att man hyrde värstingvillan för 220 000 natten men det gäller bara 9-rumsvillan (som de inte bodde i)

https://www.privateupgrades.com/thailand/amanpuri-hotel-phuket

Och Bianca har postat videos och foton på alla sociala medier sedan hon åkte för snart två veckor sedan. Nu är de i Bangkok och om inget förändrats ska de vidare till Hong Kong.
Citera
2026-01-21, 17:08
Medlem
Citat:
Hon festar ju och super bara, kolla på instagram. Party i Thailand!

Tycker du hon ska sitta still i två veckor i Thailand?

Bianca och Saba har jobbat dagtid med CAIA och ätit god mat, dansat kvällstid. Inga konstigheter alls.
Citera
2026-01-21, 17:51
Medlem
Citat:
Du hade lika gärna kunnat skriva "Jag är en misslyckad avundsjuk bitterfitta som vill se ut som vackra Bianca och leva hennes liv"

Hon är pinsam, precis som alla ”influencers”.
Har ingenting med avundsjuka att göra. De förpestar världen. Bara svagbegåvade som inte ser detta.
Citera
2026-01-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShalvaOr
Hon är pinsam, precis som alla ”influencers”.
Har ingenting med avundsjuka att göra. De förpestar världen. Bara svagbegåvade som inte ser detta.

Finns inget pinsamt med Bianca. Hon har levandegjort sina drömmar sedan hon satt som femåring i Pernillas teaterloge och lekte med sminket, kläder och drömde om att få jobba med det.

Det ledde till starten av CAIA och entreprenörskapet och tydligen såg norska Verdane Capital något i Bianca & co när de köpte in sig motsvarande 61,93% av bolaget.

Och tack vare CAIAs framgångar har hon just fått en ny utdelning på 13 MRK. Sedan september 2025 har hon fått totalt 23 milj. i aktieutdelningar.
Citera
2026-01-21, 20:12
Medlem
Citat:
Finns inget pinsamt med Bianca. Hon har levandegjort sina drömmar sedan hon satt som femåring i Pernillas teaterloge och lekte med sminket, kläder och drömde om att få jobba med det.

Det ledde till starten av CAIA och entreprenörskapet och tydligen såg norska Verdane Capital något i Bianca & co när de köpte in sig motsvarande 61,93% av bolaget.

Och tack vare CAIAs framgångar har hon just fått en ny utdelning på 13 MRK. Sedan september 2025 har hon fått totalt 23 milj. i aktieutdelningar.
Detta låter som ai genererad text.
Citera
2026-01-21, 20:18
Medlem
Att man tjänar bra med pengar gör en inte immun från att vara pinsam. DonaldTrump är ett exempel på det. Alla har rätt att ha sin åsikt och jag tycker i allra högsta grad att Bianca är pinsam med alla iq-befriade uttalanden hon gör och tycker heller inte hon är i närheten av "vacker". Smaken är olika och för mig är inte vacker ett flottigt orange ansikte med pumpade läppar och kinder inramat i en spretig gråblond golvmopps frisyr. Jag tycker att de mer naturliga skönheterna är vackra och de blir än vackrare för mig om de har något vettigt att säga när de öppnar munnen.
Senast redigerad av Kopmannastan88 2026-01-21 kl. 20:30.
Citera
2026-01-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Detta låter som ai genererad text.
Har aldrig någonsin använt mig av AI.

Är nämligen insatt.
Citera
2026-01-21, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88
Att man tjänar bra med pengar gör en inte immun från att vara pinsam. DonaldTrump är ett exempel på det. Alla har rätt att ha sin åsikt och jag tycker i allra högsta grad att Bianca är pinsam med alla iq-befriade uttalanden hon gör och tycker heller inte hon är i närheten av "vacker". Smaken är olika och för mig är inte vacker ett flottigt orange ansikte med pumpade läppar och kinder inramat i en spretig gråblond golvmopps frisyr. Jag tycker att de mer naturliga skönheterna är vackra och de blir än vackrare för mig om de har något vettigt att säga när de öppnar munnen.

Nåja. I verkligheten hade du kladdat i brallan om Bianca stått jämte dig på nattklubben.
Citera
2026-01-21, 21:11
Avstängd
Ironiskt hur fattigt hennes liv framstår när hon vältrar sig i lyx hela tiden. Tröttnar hon inte på att låta hela livet handla om lyx och högsta prislappen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in