2026-01-21, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Finns det något som styrker att folk verkligen investerat en enda krona i den tänkta kryptovalutan?

Om ingen investerat så finns inget att försnilla.

Bara ett försök att dra in halvbrodern i tråden. Igen.
Citera
2026-01-21, 15:40
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Jocke och Julia är delaktiga i att Anjo gick ut med sektryktet ja.

Ja, Jocke har lejt folk som kastat sten på hundar och skickat hotfulla videor.
Citera
2026-01-21, 15:48
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Och helt plötsligt var du tvungen att anamma barnsligheter istället för diskussion.

Ja, det är kul med ironi. Men att några personer har utsatt anhöriga till C och L för olika saker, det är gärningsmännen som ska ställas till svars för det. Det är bara C som varit misstänkt för stämpling, ingen annan. Inte Jocke, Anjo, Lisen osv.
Citera
2026-01-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Var lägenheten uppsagd?

Förmodligen eftersom hon skulle tömma den på hennes & Christofer's saker.
Men vad man sätt så är det ju inte så mycket.
Nu äntligen ska hon hämta sina möbler, det tog 2 år nästan på dagen 😂
Citera
2026-01-21, 15:55
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Så du vill hoppa över för vad familjen i Malmö har utsatts för på sociala medier och främst youtube?

Det går inte eftersom det är där startskottet gick.

Nej? I någon video blir dom anklagade att vara med i en sekt som sen inte visade sig stämma. Är det du hakar upp dig på av allt som har gjorts på Youtube? Det är fortfarande ingen som stämplar eller anstiftar någon att göra något.
Citera
2026-01-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det klippet finns kvar hos Anjo tror jag samt att det ligger på TikTok om man söker.
Kan nog finnas på swe influencer.
Enligt Cluee så hade han ju panik för att Chrippa var helt galen, jag undrar om dom bara hittade på allt.

Vi kommer aldrig få svar på varför hon ringde Jocke för mig är det helt obegripligt när man hatar en person så mycket som du säger det borde finnas andra att ringa.

Det är ju där dom gör fel när dom går ut och säger att i del 3 då kommer ni få veta allt på bästa sändningstid haha.

Man skulle kunna sätta ihop en lista på alla gånger dom velat ha igång dramat.

Skyddar Cluee en kvinnoboxar eller hur skulle han slingra sig ur detta.

Äntligen hämtar Linnea sina efterlängtade möbler 😂
Citera
2026-01-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Konstigt töma en lägenhet när nån sitter häktad oskyldig och inte kommer sitta i fängelse 😎

Linnea har kanske tänkt inreda Fängelse Cellen 😂
Citera
2026-01-21, 16:00
Medlem
Vad vet vi om B 5414-25 vid Linköpings tingsrätt (från oktober 2025)? Olaga hot, misstänkt crirstopher Lundström?
Citera
2026-01-21, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Förmodligen eftersom hon skulle tömma den på hennes & Christofer's saker.
Men vad man sätt så är det ju inte så mycket.
Nu äntligen ska hon hämta sina möbler, det tog 2 år nästan på dagen 😂

Jag tror faktiskt inte hon skrev att hon skulle flytta, inte vad jag sett. Men jag kan väl ha missat nåt, behöver även jobba mellan varven ;-)
Hon skrev som svar till nån som frågade om hon flyttat till Malmö att hon var smickrad att folk tror att hon kan lösa lägenhet, packa och flytta alla saker inom loppet av en vecka. Typ.
Tror hon bara hälsar på familjen, vilket man ju får förstå, vad ska hon göra i Linköping själv lixom.
De största av Chrippas krigare verkar hon ju inte ha någon kontakt eller stöttning från?
Citera
2026-01-21, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jag tror faktiskt inte hon skrev att hon skulle flytta, inte vad jag sett. Men jag kan väl ha missat nåt, behöver även jobba mellan varven ;-)
Hon skrev som svar till nån som frågade om hon flyttat till Malmö att hon var smickrad att folk tror att hon kan lösa lägenhet, packa och flytta alla saker inom loppet av en vecka. Typ.
Tror hon bara hälsar på familjen, vilket man ju får förstå, vad ska hon göra i Linköping själv lixom.
De största av Chrippas krigare verkar hon ju inte ha någon kontakt eller stöttning från?

Det kanske stod så, men jag fick den uppfattningen att hon skulle tömma lägenheten. Vi får väl se hur länge hon blir kvar i Linköping.
Citera
2026-01-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, vad vet du? Du har väl tillgång till det går att få ut.
En gissning är att det ingår i allt annat som är nedlagt.

Hade jag vetat hade jag inte frågat. Det finns inget mer hos TR än en misstänkt som vill ha en försvarare.
Citera
2026-01-21, 17:15
Medlem
Hinkens kommentar i Expressen ang barn:

Citat:
– Men sen så gifte vi oss och blev gravida igen samma månad och sen så drog det i gång igen med massa annat, kaos och rättegångar och Christofer ville inte missa sitt barns födelsedag eller förlossningen eller lämna mig själv med ett barn. Och det var tätt inpå rättegångarna.

Linnéa Lundström säger att de då ville skaffa en bebis.
– Det var inte så att vi var klumpiga och sket i preventivmedel utan vi ville ju men sen så har det uppstått hinder på vägen.
[---]
Citat:
– Men ibland är att ta ett beslut av kärlek att göra något man inte vill. Så man vill gärna ha det stabilt om man ska ha barn. Folk skaffar barn till höger och vänster som att det är världens enklaste grej som att man inte behöver tänka på barnets bästa och jag vill inte ha det så, jag vill kunna ge mitt barn allt.
https://www.expressen.se/noje/linnea-och-chrippa-vi-gjorde-abort-tva-ganger-2025-/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in