2026-01-20, 23:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Chrippa ringde ju dessa personer flera dagar innan han åkte dit han var ju livrädd för Linnea.

Cluee var den som ringde Jocke i desperation och sa att Linnea blir misshandlad till Jocke när dom var i Dubai.
Lögn 1
och
Lögn 2

Dessutom sluta försöka göra Chrippa till ett svagt offer .. när du i nästa sekund försöker framställa honom som en jätte jätte farlig person för Jocke...

Du är dum i huvudet .. försöka att överbrygga det och inte visa det hela tiden.
Citera
2026-01-21, 04:23
Medlem
Nån som har bra koll på exakt när Chrippa blev häktad misstänkt för misshandel av Linnea?
Mitten av december 2023, eller?
Citera
2026-01-21, 04:23
Medlem
Vad är målnummer för utredningen om olaga hot Jocke anklagar Chrippa och Linnea för?
Citera
2026-01-21, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Nån som har bra koll på exakt när Chrippa blev häktad misstänkt för misshandel av Linnea?

29/12-23, om jag inte minns fel.
Citera
2026-01-21, 05:19
Medlem
Citat:
Han greps eftermiddagen 29/12 2023 och häktades tre dagar senare 1/1 2024.

Vill du ha ut dagboksblad begär du ut det via Stockholms tingsrätt. Målnummer är B 19847-23.

Det var Joakim Lundell som såg till att häktningen blev publik för allmänheten.

Jocke höll Flashback uppdaterad via sin hund 400Ben.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa och Linnéa greps 29e. Chrippa häktades idag vid lunch och Linnea släpptes.
*för att dementera*
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jocke och jag har fått lite kontakt på messenger. Upplever den som bra och respektfull. Han kontaktade mig ikväll och ville berätta. Istället för massa spekulationer här.

Anjo släppte sin första video 4/1 2024 men allt Anjo gick ut med hade 400Ben, som bara hade kontakt med Jocke ur den sfären, redan delat allt här. Uppemot 50 falska påståenden om Linnea delades på bara dagar. All ”information” spreds utan mellanhänder från Joakim till 400Ben och Anjo som delade det med allmänheten. Det är med andra ord Jocke som håller i trådarna och ligger bakom drevet.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-21 kl. 05:37.
Citera
2026-01-21, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej han pratade ganska långt innan han åkte in han åkte in han var ju ledsen över vad Linnea skrev om flickan, Chrippa sa ju att han har kod ord med Jocke visste att det allvar.

Det har väl jättemycket med detta att göra blev hon blåslagen skrek Chrippa på henne?
Var det en plan från alla 3. Man försöker ofta dra in Jocke i allt Linnea litade på Jocke att han skulle hämta henne borde ju finnas någon som stod närmare Linnea men Jocke kanske inte var så tokig ändå. Eller ville L spicya upp det hela lite mer?

Ja man vill veta om Cluee ljög eller var orolig eller kanske mer visningar där gick han på en nit Jocke ville inte veta.

Tex det samtalet Cluee hade till Jockes telesvarare om att han visste att Linnéa misshandlades av Chrippa florerar på nätet. Det är Cluees egna ord med hans röst. Han var jätteorolig för Linnéa och bad Jocke att inte kontakta Chrippa förrän Linnéa var i säkerhet.

Det jag inte förstår är varför folk härinne kallar Cluee för lögnare dvs de som påstår att det inte är sant.

Kodord var bokstavligen S. Chrippa skickade bokstaven S så Jocke skulle veta att han var i trubbel pga Linnéa.

Chrippa började med allt när han påstod rent vidriga saker om Linnéa. Han gjorde det INNAN han blev häktad.
Chrippa var själv med och startade drevet mot Linnéa. Han gjorde ett medvetet val.
Precis som när han och Jacke startade drev mot Jackes ex. Gud förbannat vad hon fick lida. Hon var inte vatten värd.

När han gick tillbaka till Linnéa red de på uppmärksamheten pga pengar.
Jäklar vad uppmärksamhet de ville ha 🤑💰💸.
Det mjölkades vill jag lova.
Citera
2026-01-21, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Han greps eftermiddagen 29/12 2023 och häktades tre dagar senare 1/1 2024.

Vill du ha ut dagboksblad begär du ut det via Stockholms tingsrätt. Målnummer är B 19847-23.

Det var Joakim Lundell som såg till att häktningen blev publik för allmänheten.

Jocke höll Flashback uppdaterad via sin hund 400Ben.

*för att dementera*

Anjo släppte sin första video 4/1 2024 men allt Anjo gick ut med hade 400Ben, som bara hade kontakt med Jocke ur den sfären, redan delat allt här. Uppemot 50 falska påståenden om Linnea delades på bara dagar. All ”information” spreds utan mellanhänder från Joakim till 400Ben och Anjo som delade det med allmänheten. Det är med andra ord Jocke som håller i trådarna och ligger bakom drevet.

Det är väldigt vad du kan få fram mycket. Lite paus i går en stund sen full fart på dig.

Vad var det du skrev till Banal? Just det, du visste plötsligt inte hur du kan få ut målnr. Det var lite kul för du har ju dina källor har du skrivit flera gånger.

Vet du vad, det som kan ha varit allra sämst för Chrippa är att du lade dig i. Jag anser att du utnyttjar Chrippa för att komma åt Jocke.

Släpp Jocke någon gång. Du kommer ingen vart med det.

Det kommer att komma mera. Då får du händerna fulla.
Citera
2026-01-21, 08:15
Avstängd
Citat:

29/12 2023 runt kl 14 gripen. Häktad 31/12.
Citera
2026-01-21, 08:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tex det samtalet Cluee hade till Jockes telesvarare om att han visste att Linnéa misshandlades av Chrippa florerar på nätet. Det är Cluees egna ord med hans röst. Han var jätteorolig för Linnéa och bad Jocke att inte kontakta Chrippa förrän Linnéa var i säkerhet.

Det jag inte förstår är varför folk härinne kallar Cluee för lögnare dvs de som påstår att det inte är sant.

Kodord var bokstavligen S. Chrippa skickade bokstaven S så Jocke skulle veta att han var i trubbel pga Linnéa.

Chrippa började med allt när han påstod rent vidriga saker om Linnéa. Han gjorde det INNAN han blev häktad.
Chrippa var själv med och startade drevet mot Linnéa. Han gjorde ett medvetet val.
Precis som när han och Jacke startade drev mot Jackes ex. Gud förbannat vad hon fick lida. Hon var inte vatten värd.

När han gick tillbaka till Linnéa red de på uppmärksamheten pga pengar.
Jäklar vad uppmärksamhet de ville ha 🤑💰💸.
Det mjölkades vill jag lova.

Japp antingen är Christopher vidrig eller Linnea.
Citera
2026-01-21, 08:21
Avstängd
Citat:
Det är väldigt vad du kan få fram mycket. Lite paus i går en stund sen full fart på dig.

Vad var det du skrev till Banal? Just det, du visste plötsligt inte hur du kan få ut målnr. Det var lite kul för du har ju dina källor har du skrivit flera gånger.

Vet du vad, det som kan ha varit allra sämst för Chrippa är att du lade dig i. Jag anser att du utnyttjar Chrippa för att komma åt Jocke.

Det bästa är att Christopher avskyr Psllal och användarens försök att hjälpa 😆

Håller helt med att Pallal förstör mer än hjälper.
Citera
2026-01-21, 08:42
Medlem
Citat:

Målnumret finns i tråden. Har jag skrivit att jag har en källa som tar fram målnummer åt mig?

Jag frågade banal om han kan ta fram målnummer för att styrka eller dementera att det finns närmare 365 anmälningar och se ifall Jockes påståenden om utredningarna, förhör och att allt pekar mot Chrippa och Linnea. Jag vill veta ifall Chrippa och Linnea har förhörts.

Vad har jag lagt mig i? Jag dementerar sånt jag märker är lögner och desinformation skriver som det är och vad jag skriver i en tråd på internet påverkar inte Chrippa privat. Det är ni som har parasociala eller privata relationer med trådarnas huvudpersoner som kan tänka så eller tänka att Chrippa har en relation till mig.

Eftersom du säger det kommer det inte hända. Begrips? Är det hemligt att 400Ben fick ”info” om Linnea direkt från Jocke som han behövde om här var det dumt av hen att skriva ut i tråden flera gånger att allt hen påstod kom från Jocke.

Vad kommer jag få händerna fulla med? Ifall du inte berättar vad är det ett hot.
Citera
2026-01-21, 08:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han har haft 36 år på sig men säkert Jockes fel.
Haha precis alltid jockes 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in