2026-01-20, 15:45
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Jo det kan mycket väl vara Levin som vill vinna ett år till och därmed bytt identitet det kan man ju göra här, han har dock tryckt mycket anabola för inte bli igenkänd och fått en riktig vattenskalle med.

Jag tror en period med alkohol och pizza skulle kunna få Levin och få Kevins utseende. Levin är en speciell kille. Han skulle säker kunna hitta på något sådant här. Skaffat sig falskt personnummer, körkort/pass/legitimation. Och lurat Tv4.

Målet helgar medlen. Levin vill vinna farmen, bli kändis och bli rik som ett troll.
Citera
2026-01-20, 16:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Nils Karlsson – som är diagnosticerad med autism och adhd – drar igång föreläsningen inför cirka 60 studenter.

https://www.sydsvenskan.se/skane/gastforelasare-blev-utslangd-fran-sin-egen-forelasning/
Hoppet lever ännu om att vi ska få se bortom spegeln en karl där det inte syns i ansikte & nackmuskulatur att denne är utrustad med autism och adhd, Nils Karlsson Pyssling har ett lågfungerande utseende men ett halvfungerande psyke, dock inte lågfungerande psyke, alltid nått!

Jag tycker att hans skrikgröna byxor är klasslösa i färgen

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Nä, nä, nä, Gutta har spänt på en lång rad farmerskor genom åren. Men han tar dem bakom utedasset och inte på höloftet.
"Råma som en ko!" ryter han manligt innan han kliver på som en annan Mjölby-Rocco. Gruvligt är det att skåda (sänds okodat på TV 4000 som "Sinnligt med Zlatko och Ratko" på lördagkvällar efter tolv).
Också tar han & lyfter upp Tindras ansikte ömt i båda handflatorna & rensar bort dom värsta höstråna efter att hon haft huvudet nedtryckt mot golvplankorna också viskar han med ett äppelkäckt leende
"Fram för lilla Märtha för nu är Adolf i eld och lågor, bitte schön" flickstackarn hade ju somnat själv på höloftet då inga drängar dök upp som man kunnat förvänta sig.

Dasset var sprängt i luften, så det var Tillbaka till höloftet (framtiden)
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-20 kl. 16:40.
Citera
2026-01-20, 16:27
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Jag tycker att Nils är så extremt obehaglig. Eventuellt spoiler för jag har sett alla avsnitt och vet inte hur de går i tablån.
Citera
2026-01-20, 16:54
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jag tycker att Nils är så extremt obehaglig. Eventuellt spoiler för jag har sett alla avsnitt och vet inte hur de går i tablån.
Tänk att jobba på Malmö kommun. Massiva kommunala utjämningsbidrag, som de ger till massa figurer som denne Nisse för att hålla på med diverse hittepåtjänster (tillgänglighetssamordnare). Alla högpresterande svenskar som kämpar i ur och skur, det är detta era skattepengar går till.
Citera
2026-01-20, 17:22
Medlem
talcsofts avatar
Kör spoiler så man inte blir bränd på kol.

Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Aldrig förstått det där motivet. Antar det är en känd tavla som folk kör med fotofilter/AI-prompt för bilder?

Det är en kombination av ett trendigt filter "Yassify" där man sätter på en överdrivet hård sminkning över ansiktet, tillsammans med en referens till Charlie XCXs senaste album "Brat". Typ att man känner sig jävligt fräsch och snygg när man hör musiken. Tavlan med tjejen i sig är bara ett motiv, ett ansikte att lägga filtret på.
Citera
2026-01-20, 17:28
Medlem
talcsofts avatar
Citera
2026-01-20, 17:53
Medlem
Molnet88s avatar
Fattar inte varför dom brusade upp så mycket om bög-diskutionen!? Det är en sjukdom som andra psykiska åkommor. Psykisk ohälsa måste vi kunna prata om.
Citera
2026-01-20, 19:51
Medlem
Är inte han skåningen lite rolig och oförarglig?
Citera
2026-01-20, 19:53
Medlem
Stephanies ben har ju inte sett dagsljus sen 1987. Är hon en jävla vampyr eller
Citera
2026-01-20, 19:55
Medlem
Herregud…
Nils böggate är det sjukaste jag sett, vilka hävla dårar!
Citera
2026-01-20, 19:55
Medlem
picapicans avatar
"Det här är Kindergarten på riktigt"
Citera
2026-01-20, 19:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnet88
Fattar inte varför dom brusade upp så mycket om bög-diskutionen!? Det är en sjukdom som andra psykiska åkommor. Psykisk ohälsa måste vi kunna prata om.
Det har inte varit nått bögbråk under avsnitt 2, säg mig...är du på avsnitt nr10 just nu som du ville ventilera i ditt isolerade play-pararelluniversum?

"Har två vänsterhänder", Stephanie får det att låta om det vore nått dåligt, två högerhänder är fan inte bättre när du försöker spela inenbandy
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-20 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in