2026-01-19, 22:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Han är schizofren och har vanföreställningar lol.

Otroligt bra jobbat av antropologen ändå att klara av att få alla runt honom att hålla käften, och bara våga uttala sig anonymt på Flashback, trots att han är schizofren och har vanföreställningar.

Lol.
Citera
2026-01-19, 22:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LipKTeaExtasyFuck
Tack för era olika svar men det svarar inte riktigt på frågan.

Är han på riktigt och varför skulle polisen lägga såna resurser på någon som bedriver forskning som han säger sig göra?

Givetvis är han på riktigt. Rekommenderar dig att du skickar ett dm på Instagram med dina frågor, så får du själv se.
Citera
2026-01-19, 22:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Tycker mitt inlägg svarar väldigt bra på frågan.

Jag tycker inte ditt inlägg säger någonting mer än att du har personligt intresse av att smutskasta antropologen.
Citera
2026-01-19, 22:58
Avstängd
Citat:
Ok det köper jag.

Men varför börjar han plötsligt lägga ut sin livas historia och samtidigt golar ner barndomsvänner och hotar dem?
Han som säger sig leva enligt gatan, aldrig gola etc. Så varför gola ner vänner o mamman till barnen?

Är du dum eller? Att sätta dit polisinformatörer till polisen är standard inom många av världens maffiaorganisationer.

Är du en feg barndomsvän som gömmer dig bakom ett alias för att du är rädd för antropologen kanske?

Lol.
Citera
2026-01-19, 23:00
Avstängd
Citat:
Nu har han anmält hela sin familj för att ha försökt mörda han.

Det är väl ändå att gola enligt vem som helst haha.

Vilken tragisk figur, börjar ångra att jag ens lyssnade på tipset att läsa vad han skriver.

Det är ganska uppenbart att du försöker smutskasta antropologen. Har du något att dölja eller?

Att du inte förstår skillnaden mellan att sätta dit en polisinformatör eller en vanlig människa är vare sig mitt eller antropologens fel.

Men du kan säkert möta upp antropologen IRL och hånskratta om du vill det. Leta rätt på hans instagram och hör av dig via dm!
Senast redigerad av KriminellReporter 2026-01-19 kl. 23:24.
Citera
2026-01-19, 23:23
Avstängd
Citat:
Tack för era olika svar men det svarar inte riktigt på frågan.

Är han på riktigt och varför skulle polisen lägga såna resurser på någon som bedriver forskning som han säger sig göra?

Du har aldrig tänkt på att Instagram inte är hans presentation av hans forskning, utan en blandning av hans liv, typ både privat och en del om hans arbete? Varför skulle Instagram vara slutprodukten av ett forskningsprojekt? Har du fördomar pga att det handlar om cannabis eller?
Citera
2026-01-19, 23:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellReporter
Är du dum eller? Att sätta dit polisinformatörer till polisen är standard inom många av världens maffiaorganisationer.

Är du en feg barndomsvän som gömmer dig bakom ett alias för att du är rädd för antropologen kanske?

Lol.

Vilken barndomsvän har antropologen förresten hotat och golat ner?
Citera
2026-01-19, 23:28
Medlem
Bra att ni lägger ut dessa personer på flashback. Polisen kommer inte als förska ta reda vilka dessa personer är
Citera
2026-01-20, 03:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Bra att ni lägger ut dessa personer på flashback. Polisen kommer inte als förska ta reda vilka dessa personer är

Alltså. Åtal är redan väckt i fallet, så det är nog lite sent att försöka dölja deras identitet.
Citera
2026-01-20, 06:51
Medlem
Alltid när pundare knarkar live är det ett konstprojekt. Röker ni fortfarande på 2026? Ni har inte funderat på att klippa er och skaffa ett jobb istället?
Citera
2026-01-20, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toppadshuuno
Alltid när pundare knarkar live är det ett konstprojekt. Röker ni fortfarande på 2026? Ni har inte funderat på att klippa er och skaffa ett jobb istället?
Har du sett south park klippet när pundarna röker på?
Citera
2026-01-20, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Har du sett south park klippet när pundarna röker på?

Varför skulle jag vilja kolla på degenererad västerländsk skräptv?

Tecknat dessutom som barnprogram breer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in