Idag, 05:49
Medlem
X-and-Ys avatar
What? Grovt förtal trots skyddande utgivningsbevis?

Vad blir grovt förtal x 700 = ........?
Citera
Idag, 06:19
Medlem
Var inne på Dumpens Facebook och ser kommentarerna. Vilka träskallar, en del fattar inte ens att det varit en huvudförhandling, än mindre att man beslutat om fällande dom 😂😂😂😂😂
Citera
Idag, 06:23
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Var inne på Dumpens Facebook och ser kommentarerna. Vilka träskallar, en del fattar inte ens att det varit en huvudförhandling, än mindre att man beslutat om fällande dom 😂😂😂😂😂

På sätt och vis lite härligt vilket korkat gäng det där är.
Citera
Idag, 06:59
Medlem
TompaOs avatar
Blev hon fälld?????
Citera
Idag, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
På sätt och vis lite härligt vilket korkat gäng det där är.

Det är ju sinnessjukt att Dumpens sektmedlemmar tar Sara i försvar hela tiden! Jag har alltid sagt att Dumpen är en sekt! Spelar ingen roll vad man säger till medlemmarna, så fort man ifrågasätter Dumpens metoder eller Sara och Patrik blir man automatiskt pedofil och får kommentaren "Vilket gäddnummer har du?"
Citera
Idag, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
vad förväntar du dig av vänster/feminister? Feministiska lebbar är ju bäst det hatar män men vill själva vara män tex
Citera
Idag, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Det är ju sinnessjukt att Dumpens sektmedlemmar tar Sara i försvar hela tiden! Jag har alltid sagt att Dumpen är en sekt! Spelar ingen roll vad man säger till medlemmarna, så fort man ifrågasätter Dumpens metoder eller Sara och Patrik blir man automatiskt pedofil och får kommentaren "Vilket gäddnummer har du?"
Det är för alla där är sektister dvs sossar/vänster det är samma sak om du diskuterar annan valfri fråga med dem prova med massinvandringen så ska du få se på fan.
Citera
Idag, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Blev hon fälld?????
fälld av juryn domaren kan gå emot juryn men det är ytterst sälsynt, utan han ska mer bestämma påföljd som meddelas 6 februari som jag förstått det.
Citera
Idag, 09:01
Medlem
Vad hände med det andra rättfallet som drevs av Bodström gällande utpressning?
Citera
Idag, 09:21
Medlem
fido1986s avatar
Kärringen fortsätter att förtala målsägaren på Facebook... Är det så klokt? Det var inte svårt att se vilken fiskare det var på "barnbilden". Anletsdrag lika diskreta som elefantmannens.

I vart fall framgick vad som yrkas:
-150tkr i skadestånd till gäddan
-300tkr i utebliven inkomst till gäddan
-400tkr i rättegångskostnader
-Ränta på ovan. (Skrev hon inte, men det läste jag på annat håll)
-6 månader i fängelse

Summa summarum: 850.000kr + ränta som då ska betalas solidariskt mellan Sara och aktiebolaget Dumpen.
Citera
Idag, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Kärringen fortsätter att förtala målsägaren på Facebook... Är det så klokt? Det var inte svårt att se vilken fiskare det var på "barnbilden". Anletsdrag lika diskreta som elefantmannens.

I vart fall framgick vad som yrkas:
-150tkr i skadestånd till gäddan
-300tkr i utebliven inkomst till gäddan
-400tkr i rättegångskostnader
-Ränta på ovan. (Skrev hon inte, men det läste jag på annat håll)
-6 månader i fängelse

Summa summarum: 850.000kr + ränta som då ska betalas solidariskt mellan Sara och aktiebolaget Dumpen.
De kan nog gå omkull här med om kraven står sig, jag menar sara och patrik har ju bränt hela företagets pengar och levt lyxliv.
Citera
Idag, 09:44
Medlem
Frågan är om nästa stämningsansökan redan är på gång? Att 700+ män sitter passiva när dem ser att det faktiskt är brottsligt känns rätt långsökt.

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt att verksamheten rullar på, kommer säkert en ny man ikväll i vanlig ordning. Då är iallafall uppsåtsfrågan avgjord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in